آموزش اصول طراحی تجربه کاربری

User Experience Design Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: وب سایت ها و برنامه های موبایلی را طراحی کنید که کاربران شما دوست داشته باشند و دوباره و دوباره به آن ها بازگردند با متخصص UX Joe Natoli. درک طراحی تجربه کاربر و چرایی اهمیت آن درک عناصر تجربه کاربری درک چگونگی کارکرد عناصر تجربه کاربر درک استراتژی به عنوان عنصری از تجربه کاربر درک فرآیند تحقیق شناسایی اهداف تجاری و نیازهای کاربر درک محدوده به عنوان عنصری از تجربه کاربر ایجاد یک مشخصات کاربردی یاد بگیرید که چگونه نیازهای محتوا را توسعه دهید آموزش اولویت بندی مشخصات و الزامات درک ساختار به عنوان عنصری از تجربه کاربر اطلاعات معمار به طور موثر درک اصول سازماندهی برای رسانه های دیجیتال درک اسکلت به عنوان عنصری از تجربه کاربر درک طراحی ناوبری ایجاد یک طراحی اطلاعات موثر یادگیری برای ایجاد قاب سیمی درک سطح به عنوان عنصری از تجربه کاربر یادگیری اصول طراحی بصری درک کنتراست و یکنواختی یادگیری بهترین استفاده از رنگ و تایپوگرافی درک فرآیندهای تست A/B یادگیری منابع موجود برای کمک به فرآیند طراحی تجربه کاربر پیش نیازها:رایانه با اتصال به اینترنت و مرورگر وب

آیا نرخ تبدیل وب شما پایین است؟ آیا می دانید که آیا وب سایت شما در رسیدن به اهداف شما موثر است؟ آیا کاربران "گیر" می کنند و نمی توانند کارهایی را که می خواهند انجام دهند؟ آیا فرم های شما موثر هستند؟ چگونه می‌توان برنامه تلفن همراه شما را بهبود بخشید؟

ایجاد وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه آسان‌تر و آسان‌تر می‌شود-- اما اندازه‌گیری اثربخشی این برنامه‌ها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. در دوره آموزشی اصول طراحی تجربه کاربر جو ناتولی که به خوبی طراحی شده است، می آموزید که چگونه وب سایت ها، سایت های موبایلی و برنامه های کاربردی موبایلی موثر ایجاد کنید که تبدیل ها را تشویق می کند و باعث می شود کاربران بیشتر بخواهند.

فقط داشتن یک وب کافی نیست. حضور -- برای موفقیت باید حضوری در وب داشته باشید که موثر باشد. در این دوره پویا، جو مدل پیشگام جسی جیمز گرت از عناصر حیاتی تجربه کاربر - استراتژی، محدوده، ساختار، اسکلت و سطح را گسترش خواهد داد. همانطور که یاد می گیرید، می توانید دانشی را که جو می آموزد در تمرینات آزمایشگاهی پویا - و بعداً در کار خود به عنوان یک توسعه دهنده یا طراح به کار ببرید.

اگر طراح هستید که به سمت یک دیجیتال پیچیده تر حرکت می کنید. جهان یا توسعه دهنده ای که گاهی اوقات مجبور است به عنوان یک طراح نیز فعالیت کند، این دوره برای شما مناسب است. پس از اتمام این دوره هیجان انگیز، وقتی تصمیمات مربوط به طراحی را در مورد چیدمان، رنگ، اطلاعات، طراحی و تایپوگرافی می گیرید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.


سرفصل ها و درس ها

طراحی تجربه کاربری چیست؟ What is User Experience Design?

  • مقدمه: یک تمثیل UXD Introduction: a UXD Parable

  • آنچه UXD نیست What UXD Isn't

  • UXD چیست؟ What UXD Is

  • چرا باید به UXD اهمیت بدهیم؟ Why Should We Care About UXD?

درک عناصر تجربه کاربری Understanding the Elements of User Experience

  • عناصر تجربه کاربری The Elements of User Experience

  • بررسی عناصر تجربه کاربری Exploring the Elements of User Experience

  • چگونه عناصر با هم کار می کنند How the Elements Work Together

استفاده از عناصر - استراتژی Using the Elements - Strategy

  • فرآیند تحقیق The Research Process

  • شناسایی اهداف تجاری Identifying Business Goals

  • شناسایی نیازهای کاربران B2B Identifying B2B User Needs

  • شناسایی نیازهای کاربران B2C Identifying B2C User Needs

  • سه سوال حیاتی Three Crucial Questions

  • سوالات "استفاده اول". "First Use" Questions

  • نکات مهم استراتژی Strategy Takeaways

  • تمرین آزمایشگاه استراتژی Strategy Lab Exercise

استفاده از عناصر - محدوده Using the Elements - Scope

  • تعریف محدوده Defining Scope

  • مشخصات عملکردی Functional Specifications

  • الزامات محتوا Content Requirements

  • ایجاد نیازمندی های موثر Generating Effective Requirements

  • اولویت بندی مشخصات و الزامات Prioritizing Specs & Requirements

  • موارد مصرفی محدوده Scope Takeaways

  • تمرین Scope Lab Scope Lab Exercise

استفاده از عناصر - ساختار Using the Elements - Structure

  • تعریف ساختار Defining Structure

  • طراحی تعامل Interaction Design

  • ساختار اطلاعات Information Architecture

  • اصول سازماندهی Organizing Principles

  • نقش ها و فرآیندها Roles and Processes

  • مواد آماده سازه Structure Takeaways

  • تمرین آزمایشگاه سازه Structure Lab Exercise

استفاده از عناصر - اسکلت Using the Elements - Skeleton

  • تعریف اسکلت Defining the Skeleton

  • طراحی رابط Interface Design

  • طراحی ناوبری Navigation Design

  • قرارداد و استعاره Convention and Metaphor

  • طراحی اطلاعات Information Design

  • وایرفریم ها Wireframes

  • غذای آماده اسکلت Skeleton Takeaways

  • تمرین آزمایشگاه اسکلت Skeleton Lab Exercise

استفاده از عناصر - سطح Using the Elements - Surface

  • تعریف سطح Defining the Surface

  • اصول طراحی بصری Visual Design Principles

  • دنبال چشم Following the Eye

  • تضاد و یکنواختی Contrast and Uniformity

  • ثبات Consistency

  • رنگ و تایپوگرافی Color and Typography

  • مواد آماده سطحی Surface Takeaways

  • تمرین آزمایشگاه سطحی Surface Lab Exercise

مواد اولیه و منابع Takeaways and Resources

  • چیز هایی برای به یاد آوردن Things to Remember

  • ابزارهای تجارت Tools of the Trade

  • نرم افزار وایرفریم و نمونه سازی Wireframing and Prototyping Software

  • نرم افزار تست A/B A/B Testing Software

  • نرم افزار موجودی محتوا Content Inventory Software

  • نرم افزار تست/بازخورد کاربر User Testing/Feedback Software

  • نرم افزار تجزیه و تحلیل Analytics Software

  • وب سایت های آموزشی/اطلاعاتی Educational/Information Websites

  • سخنرانی پاداش: کار با مشتریان و سهامداران Bonus Lecture: Working with Clients and Stakeholders

نمایش نظرات

آموزش اصول طراحی تجربه کاربری
جزییات دوره
10 hours
54
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
108,249
4.3 از 5
ندارد
دارد
دارد
Joe Natoli
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joe Natoli Joe Natoli

30 ساله UX + کهنه کار طراحی؛ مشاور، نویسنده و سخنران