آموزش صفحه تولید کنندگان SBIFF 2012: Movers & Shakers

2012 SBIFF Producers' Panel: Movers & Shakers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: lynda.com به عنوان حامی مالی بیست و هفتمین جشنواره سالانه بین المللی فیلم سانتا باربارا ، بار دیگر خوشحال است که در چهار پنل صنعت سرگرمی را باز می کند که برخی از استعدادهای برتر هالیوود از دنیای تهیه کنندگان ، کارگردانان و فیلمنامه نویسان را به نمایش می گذارند. اعضای هیئت در فصل جوایز با دقت انتخاب می شوند و شامل موارد بسیاری است که در Golden Globes® و Oscars خواهید دید.

با تدریس پاتریک گلدشتاین (ستون نویس لس آنجلس تایمز برای "تصویر بزرگ") ، جشنواره با صفحه ای از تهیه کنندگان نامزد اسکار® که قطعاً در ماه فوریه روی فرش قرمز مشاهده خواهید کرد ، صحنه را روشن کرد 26 ، 2012. این حرفه ای ها طیف گسترده ای از فیلم ها را تحت پوشش قرار می دهند ، از فیلم های با بودجه هنگفت گرفته تا درام های كوچك و گروهی. گراهام کینگ ( هوگو ) ، که چهارمین فیلم خود را با کارگردانی مارتین اسکورسیزی نشان می دهد ، می گوید که چگونه آنها برای فیلمبرداری اولین فیلم سه بعدی خود - و اولین فیلم آنها با بچه ها و حیوانات - با یکدیگر همکاری کردند. مایک دی لوکا ( مانیبال ) نیاز به ایجاد یک رابطه کاری با لیگ برتر بیس بال ، که آخرین فیلم خود را قطع کرده بود ، داشت. بیل پوهلاد ( درخت زندگی ) در مورد 10 سالی که چراغ سبز فیلم او و موانع موجود در این راه طول کشید صحبت می کند. جیم بورک ( نوادگان ) با کارگردان الکساندر پین کار کرد تا هر دلار را هنگام فیلمبرداری در هاوایی روی صفحه نمایش بگذارد ، که مکان گرانی شناخته می شود. لتی آرونسون ( نیمه شب در پاریس ) رابطه کاری منحصر به فردی را که با کارگردان (و برادر) وودی آلن داشت ، به اشتراک می گذارد.

علی رغم رزومه های چشمگیر همه این تهیه کنندگان ، به صحنه بردن هر یک از این فیلم های سینمایی چالش های جدیدی را به همراه داشت.

سرفصل ها و درس ها

معرفی پانل های SBIFF 2012 2012 SBIFF Panels Introduction

  • تا زمانی که پول نباشد ، هیچ فیلمی وجود ندارد There's no movie until there's money

  • بچه ها و سگ های سه بعدی 3D kids and dogs

  • بینی برای مواد خوب A nose for good material

  • رابطه مداوم با کارگردان An ongoing relationship with the director

  • تعریف اعتبار تولید کننده Defining the producer credit

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش صفحه تولید کنندگان SBIFF 2012: Movers & Shakers
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
50m 22s
5
Linkedin (لینکدین) lynda-small
21 بهمن 1390 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,200
- از 5
ندارد
دارد
دارد
SBIFF

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

SBIFF SBIFF

جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا یک سازمان غیر انتفاعی است که به غنی سازی فرهنگ محلی و افزایش آگاهی از فیلم به عنوان یک شکل هنری اختصاص داده شده و همچنان یک توقف اساسی در جاده های اسکار است. SBIFF سینمای مستقل ، اسپانیایی و آمریکای لاتین ، اروپا ، جهان و مستند با کیفیت عالی و همچنین فیلم های طبیعت و گشت و گذار را ارائه می دهد ، همه در محیط زیبا در مرکز شهر سانتا باربارا ، یک پس زمینه کامل و مقصد گردشگری برتر. SBIFF همچنین از طریق پروژه 10-10-10 فیلمسازان جوان ، سفر میدانی به فیلم ها و سمینارهای آموزشی متعهد به آموزش است. SBIFF با تماشای بیش از 70،000 تماشا بیش از 200 فیلم در طول یازده روزه خود ، یک پایگاه مصرف کننده التقاطی و متنوع را ، چه از نظر محلی و هم در سطح ملی ، با وجود داشتن روابط محکم با صنعت سرگرمی در نزدیکی لس آنجلس جذب می کند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.sbfilmfestival.org مراجعه کنید.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.