آموزش متحرک سازی شخصیت های کارتونی در مایا

Animating Cartoon Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با تاکید بر تکنیک‌های تون، اسکواش و کشش، و اصول داستان‌گویی از طریق حرکت، گردش کار تولید برای انیمیشن شخصیت‌ها را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل‌های پروژه مورد نیاز است). گردش کار تولید انیمیشن شخصیت‌ها را با تاکید بر تکنیک‌های تون، اسکواش و کشش و اصول داستان‌گویی از طریق حرکت بیاموزید. شامل بیش از 6 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای انیماتورهایی است که فرآیندهای ایجاد انیمیشن های تلطیف شده را می آموزند. ایده آل برای هنرمندان با تجربه برجسته های محبوب عبارتند از: صحنه سازی. پیش بینی؛ چیزی را تا اخر دنبال کردن؛ ایجاد درخواست تجدیدنظر؛ قوس ها؛ زمان و فاصله؛ ژست به ژست و مستقیم جلو. افزودن شخصیت؛ اغراق؛ اسکواش و کشش؛ اقدام ثانویه؛ سهولت در ورود و خروج آسان. دوربین های متحرک; مسیرهای حرکتی؛ کار با Storyboards؛ منوی علامت گذاری فریم کلیدی؛ اضافه کردن در بین. کلیدهای خرابی؛ کلیدهای بی صدا؛ تعامل با Props؛ قفس پروکسی برای شخصیت ها. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر آموزش و آماده سازی صحنه Introduction to Training and Preparing the Scene

متحرک سازی شخصیت های کارتونی در مایا Animating Cartoon Characters in Maya

  • بحث در مورد تابلوهای داستانی و مسدود کردن در مرحله اول Discussing the Storyboards and Blocking in the First Extreme

  • مسدود کردن در مرحله دوم و سوم Blocking in the Second and Third Extreme

  • مسدود کردن در مرحله چهارم و پنجم Blocking in the Fourth and Fifth Extreme

  • ژست ششمین و هفتمین افراطی Posing the Sixth and Seventh Extreme

  • اضافه کردن یک سوئیچ برای محدود کردن دست ها به باسن Adding a Switch to Constrain the Hands to the Hip

  • ژست افراطی هشتم و نهم Posing the Eighth and Ninth Extreme

  • نهایی شدن اولین مرحله مسدودسازی Finalizing the First Blocking Phase

  • تغییر شخصیت در هنگام رانندگی و به عنوان سقوط مقوا Modifying the Character as He Is Driving and as the Cardboard Falls

  • تنظیم انگشتان و افزودن کمی اثر کشش و شوک Adjusting the Fingers and Adding a Little Bit of Stretch and Shock Effect

  • مسدود کردن در قسمت پایین بدن شخصیت Blocking in the Character's Lower Body

  • مسدود شدن در قسمت بالایی شخصیت Blocking in the Character's Upper Body

  • تنظیم پوزها در خروجی کاراکتر Adjusting the Poses in the Character's Exit

  • متحرک سازی یک کارتون ران Animating a Cartoony Run

  • قفل کردن پوزها برای جلوگیری از لغزش عمده Locking Down Poses to Prevent Major Sliding

  • نهایی کردن سقوط مقوا برش Finalizing the Fall of the Cardboard Cut-out

  • پایان انیمیشن دوربین Wrapping up the Camera's Animation

  • تنظیم سر و شانه های شخصیت (فریم های 1-120) Adjusting the Character's Head and Shoulders (Frames 1-120)

  • اصلاح چشم ها و حالات صورت (فریم های 1-120) Modifying the Eyes and Facial Expressions (Frames 1-120)

  • تنظیم بازوها و بدن (فریم های 1-120) Adjusting the Arms and Body (Frames 1-120)

  • افزودن انتظار به پوزها (فریم های 40-164) Adding Anticipation to the Poses (Frames 40-164)

  • اصلاح بازو و اضافه کردن جیگل به قسمت بالایی بدن Modifying the Arm and Adding a Jiggle to the Upper Body

  • تنظیم پاها، پایین تنه و بازوها Adjusting the Feet, Lower Body, and Arms

  • انیمیشن کلاه به عنوان شخصیت به هوا می پرد Animating the Hat as the Character Leaps into the Air

  • تنظیم بالاتنه و بازوها در پاس سوم پولیش Adjusting the Upper Body and Arms in the Third Polish Pass

  • تنظیم قسمت بالایی و پایینی بدنه در سومین پاس لهستانی Adjusting the Upper and Lower Body in the Third Polish Pass

  • پالایش بازوی راست همانطور که کلاه را تنظیم می کند Refining the Right Arm as It Adjusts the Hat

  • اصلاح بازوی چپ برای تنظیم کلاه و اصلاح پاها Refining the Left Arm as It Adjusts the Hat and Modifying the Feet

  • نهایی کردن پاس سوم Finalizing the Third Pass

  • پالایش گذرنامه نهایی انیمیشن Refining the Final Animation Pass

  • تکمیل دنباله کلاه در هنگام خروج از شات Finalizing the Hat Sequence as It Exits the Shot

  • نهایی کردن اسلحه ها هنگام خروج Finalizing the Arms as They Exit

  • اتمام انیمیشن در قسمت بالایی بدن Finishing the Animation on the Upper Body

  • جمع بندی انیمیشن/نتیجه گیری Wrapping up the Animation/Conclusion

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی شخصیت های کارتونی در مایا
جزییات دوره
6h 25m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.