نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش ها ، ما روش هایی را برای تقلب چهار پا در مایا یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014. در این مجموعه از آموزش ها ، ما روش هایی را برای تقلب چهارپایان در مایا یاد خواهیم گرفت. ما در ابتدا یاد خواهیم گرفت که چگونه سیستم Flexi را که در Advanced Character Rigging در مایا ایجاد کرده ایم ، تقویت کنیم ، و آن را برای ستون فقرات ، گردن و نواحی مانند آن مقاوم تر کنیم ، در حالی که اطمینان حاصل کنیم که این جز mod مدولار را تمیز و انیماتور دوستانه نگه داریم. سپس ما اسکلت موجود خود را از زمین ساخته و یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان دکل Flexi را به راحتی وارد کرد تا در وقت ما صرفه جویی کند. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه یک سیستم ردیابی ژست قوی برای هدایت اهداف اصلاحی ایجاد کنیم ، همچنین نحوه نوشتن چند ابزار با MEL برای کار سریع تر را یاد خواهیم گرفت. در پایان این دوره ، شما مهارت مهارتی را برای تقلب چهار پا در خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تقلب چهارپا در مایا
Rigging Quadrupeds in Maya
-
ایجاد یک سیستم فلکسی برای مهره ها و گردن
Creating a Flexi System for the Vertebrae and Neck
-
محدود کردن اتصالات به سطح Flexi
Constraining Joints to the Flexi Surface
-
اضافه کردن کنترل ها به Flexi Rig
Adding Controls to Our Flexi Rig
-
خم شدن دکل Flexi
Bending the Flexi Rig
-
پایان دادن به کنترل خم شدن
Finishing Our Bend Control
-
کنترل پیچش پیشرفته برای سیستم فلکسی
Advanced Twist Control for the Flexi System
-
ایجاد یک شبکه گره برای تنظیم کنترل پیچ و تاب ما
Creating a Node Network to Regulate Our Twist Control
-
میزان صدا برای سیستم فلکسی
Volume Control for the Flexi System
-
راه اندازی یک شبکه گره برای کنترل کدو و کشش
Setting up a Node Network for Squash and Stretch Control
-
پاکسازی و صادرات سیستم Flexi
Cleaning up and Exporting the Flexi System
-
استفاده از قفسه های سفارشی در مایا برای افزایش بهره وری شما
Utilizing Custom Shelves in Maya to Increase Your Productivity
-
ایجاد ابزاری برای حذف Namespaces
Creating a Tool to Remove Namespaces
-
ایجاد اتصالی که باعث تغییر شکل موجودات پای عقبی شود
Building Joints That Will Deform the Creatures Hind Legs
-
افزودن اتصالات برای لگن و دم
Adding Joints for the Pelvis and Tail
-
افزودن اتصالات برای قسمت جلوی پا و کتف
Adding Joints for the Front Legs and Scapulae
-
تنظیم اتصالات برای قفسه سینه ، سر و ریشه
Setting up Joints for the Thorax, Head, and Root
-
ساخت اتصالات برای گوش
Building Joints for the Ears
-
ایجاد گره جهانی و افزودن سیستم فلکسی به مهره ها
Creating a Global Node and Adding the Flexi System to the Vertebrae
-
قرار دادن سیستم فلکسی در گردن
Inserting the Flexi System into the Neck
-
پوست اندازی
Skinning
-
تکنیک های پوست اندازی
Skinning Techniques
-
در حال توسعه ردیاب ژست خود
Developing Your Own Pose Tracker
-
در حال پایان دادن به ردیاب ژست
Finishing the Pose Tracker
-
ایجاد اهداف اصلاحی برای دلتوئیدها
Creating Corrective Targets for the Deltoids
-
نصب ردیاب ژست ما
Installing Our Pose Tracker
-
تنظیم ردیاب فضایی ما در شانه راست
Setting up Our Space Tracker on the Right Shoulder
-
اضافه کردن اشیاlu نفوذی برای عضلات ران ران
Adding Influence Objects to Jiggle the Thigh Muscles
-
افزودن اشیاlu نفوذی برای تغییر شکل انگشتان دست و پا
Adding Influence Objects to Deform the Fingers and Toes
-
افزودن سیستم های IK
Adding IK Systems
-
کنترل سیستم های فلکسی متصل به مهره ها و گردن
Controlling the Flexi Systems Connected to the Vertebrae and Neck
-
کنترل سر
Controlling the Head
-
رانندگی در گوش ها
Driving the Ears
-
اضافه کردن کنترل ها برای کتف ها
Adding Controls for the Scapulae
-
کنترل های Jiggle
Jiggle Controls
-
کنترل مرکز ثقل
Center-of-gravity Control
-
تقلب در دم
Rigging the Tail
-
ایجاد کنترل های پا
Creating Leg Controls
-
پایان دادن به کنترل های پا
Finishing Our Leg Controls
-
اضافه کردن کنترل انگشت و انگشتان پا
Adding Finger and Toe Controls
-
پاکسازی دکل
Cleaning up the Rig
-
استفاده از IK Spring Solver مایا
Utilizing Maya's IK Spring Solver
-
بررسی یک راه حل جایگزین PSD برای شانه ها
Exploring an Alternate PSD Solution for the Shoulders
-
افزودن منحنی کنترل جهانی و کار با مجموعه های انتخابی
Adding a Global Control Curve and Working with Selection Sets
نمایش نظرات