آموزش UX 101: استفاده از تفکر طراحی برای ایجاد طرح های جذاب

UX 101: Apply Design Thinking to Create Engaging Designs

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

تجربه کاربر در مورد حل مشکلات است حداقل با وب، برنامه‌ها یا محصولات دیجیتال (با عرض پوزش، سایر نقاط جهان). به عنوان یک طراح تجربه کاربری (UX)، شما کمی از روانشناسی، طراحی و منطق استفاده خواهید کرد تا مطمئن شوید زمانی که کاربران برای محصول شما صرف می کنند خوشایند و موثر است. در این کلاس، تجربه کاربری چیست، اصول فرآیند طراحی و نحوه کار این دو با هم را بررسی خواهم کرد. به طور خاص شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • مشکل اصلی یک محصول دیجیتال را پیدا کنید
  • الزامات اهداف خود را به وضوح تعریف کنید
  • محدوده پروژه خود را تعیین کنید
  • مخاطب/کاربران هدف خود را تعریف کنید
  • درباره روند طراحی و کارهایی که رقبا انجام می دهند بیاموزید
  • یک مسیر روشن از شروع تا پایان وظایف کاربر تعریف کنید
  • محتوا را در هر صفحه با قاب سیمی کم وفاداری مشخص کنید

تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید آشنایی با وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها، و دنیای دیجیتال، شبکه جهانی وب، و کنجکاوی است که نمی‌توان آن را مهار کرد. برای لوازم مورد نیاز به قلم/مداد، هایلایت رنگی، کاغذ، دسترسی به اینترنت و برخی از انواع برنامه های گرافیکی مانند Photoshop، Sketch، Illustrator یا Paint نیاز دارید.

پس از یادگیری برخی از اصول، دانش جدید خود را برای ایجاد یک طراحی ساده و زیبا به کار می‌گیرید که به کاربران کمک می‌کند وظایف خود را به راحتی انجام دهند. در پایان، شما در راه تسلط بر استوری‌بوردهای کاربر و وایرفریم‌های کم وفاداری خواهید بود تا حرفه‌ی UX خود را شروع کنید!

شما دانش جدید خود را برای ایجاد اولین تجربه کاربری خود در این پروژه به کار خواهید گرفت. من مراحل اصلی فرآیند طراحی تجربه کاربری را به شما نشان خواهم داد تا بتوانید بلوک های اساسی هر محصول دیجیتال را درک کرده و ایجاد کنید. این تکنیک ها به شما این امکان را می دهد که:

  • شروع به نگاه کردن به وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و محصولات دیجیتالی زنده مانند یک طراح UX کنید
  • مشکلات پیچیده را به اهداف و الزامات ساده تقسیم کنید
  • با تحقیقات رقابتی درباره روندهای فعلی طراحی بیاموزید
  • ایجاد تابلوهای داستانی کاربر منطقی که وظایف کاربر را مشخص می کند
  • برای تعیین اینکه چگونه محتوا و اطلاعات باید برای کاربر ارائه شود تا وظیفه خود را انجام دهد، قاب‌های با وفاداری پایین ایجاد کنید
  • از تکمیل اولین پروژه خود لذت ببرید تا بتوانید حرفه UX خود را شروع کنید

در پایان، مهارت‌های اساسی لازم برای شروع هر پروژه تجربه کاربری را خواهید داشت.

لوازم:

  • خودکار/مداد
  • هایلایترهای رنگی
  • کاغذ
  • یادداشت های ارسالی
  • دسترسی به اینترنت
  • برنامه ایجاد گرافیک (Photoshop، Sketch، Illustrator، Paint!)
    • توجه: شما همچنین می‌توانید تابلوهای داستانی کاربر و وایرفریم‌های با کیفیت پایین را با دست ایجاد کنید ، اما برای انجام آن به مهارت‌های هنری نیاز دارید. !

یک مزیت سرگرم‌کننده طراحی تجربه کاربری، همکاری و طوفان فکری با طراحان دیگر است، بنابراین یافته‌های تحقیقاتی خود و استوری‌بردهای کاربر نهایی و وایرفریم‌های کم‌فی را در گالری کلاس به اشتراک بگذارید تا بازخورد دریافت کنید.

منابع:


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بازتاب و تحقیق Reflect & Research

  • UX چیست؟ What is UX?

  • راه اندازی و یادگیری Launch & Learn

  • پروژه کلاس Class Project

  • وایرفریم بسازید Make Wireframes

  • طراحی و توسعه Design & Develop

  • برو جلو و مشکلات را حل کن! Go Forth & Solve Problems!

  • ایجاد جریان کاربر Make User Flows

  • مقدمه Introduction

  • فرآیند طراحی The Design Process

نمایش نظرات

آموزش UX 101: استفاده از تفکر طراحی برای ایجاد طرح های جذاب
جزییات دوره
46m
10
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
602
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Grace Torres
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Grace Torres Grace Torres

طراح UX/UI

با شروع با مداد رنگی و صنایع دستی، گریس اکنون یک طراح دیجیتال چند رشته ای است. او در همه چیز از استارت‌آپ‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ کار کرده است و در استراتژی طراحی بلندمدت و حل مشکلات با استفاده از فریم‌های سیمی، نمونه‌سازی اولیه و مصاحبه‌های کاربر مهارت دارد. در تمام این مدت او صدای بصری را از طریق طراحی UI، نام تجاری، مودبوردها و موارد دیگر زیبا می کند. او هر روز مشتاقانه منتظر چالش های جدید طراحی است!