نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
تا به حال شده است که بخواهید برای یک بازی سرکش یا سیاه چال-خزنده سیستم غنیمت درست کنید؟ در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سیستم Loot را با C # در Unity بسازید. همیشه خواسته اید یک سیستم loot برای یک roguelike یا یک سیاه چال مانند بازی ها خزنده بسازید. در این دوره ، ایجاد یک سیستم لوت در یونیتی ، یاد می گیرید که چگونه یک سیستم اولیه غارت بسازید. ابتدا جنبه های مختلف اشیا Sc قابل نوشتن را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، نحوه استفاده از کلاسهای رابط را کشف خواهید کرد. سرانجام ، شما با نحوه تنظیم رویدادهای کلیک ماوس آشنا خواهید شد. پس از اتمام این دوره ، مهارت و دانش لازم را برای توسعه سیستم های غارت برای هر بازی که کار می کنید ، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
تنظیم اشیا Sc قابل نوشتن ما
Setting up Our Scriptable Objects
-
شروع شدن
Getting Started
-
در حال نمایش اشیا Sc قابل نوشتن ما
Getting Our Scriptable Objects Appearing
-
افزودن متغیرها به شی Sc قابل نوشتن ما
Adding Variables to Our Scriptable Object
-
اتصال آن به اسکریپت های ما و افزودن منطق
Plugging It into Our Scripts, and Adding Logic
راه اندازی رابط ما
Setting up Our Interface
-
ایجاد رابط ما
Creating Our Interface
-
پیوند دادن آن با اسکریپت های ما
Linking It to Our Scripts
تنظیم قفسه سینه ما با غنیمت تخم ریزی
Setting up Our Chest with Spawnable Loot
-
تنظیم پیش ساخته های ما
Setting up Our Prefabs
-
بسته بندی کردن
Wrapping Up
نمایش نظرات