آموزش جاوا اسکریپت Vanilla: برنامه نویسی بازی موبایل

Vanilla JavaScript: Mobile Game Programming

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: هر توسعه دهنده ای می خواهد پروژه های سریع و سازگار با موبایل بنویسد. استفاده از یک بازی برای تمرین برنامه نویسی JavaScript مهارت های شما را در همه زمینه های توسعه افزایش می دهد: خواه در حال طراحی وب سایت های شرکتی ، برنامه های تجارت الکترونیکی ، پخش کننده های چندرسانه ای ، ناوبری تعاملی پیچیده یا بله ، بازی ها باشید. با مربی تام دافی همراه شوید زیرا او شما را در تمرینات عملی راهنمایی می کند که مهارت های JavaScript شما را به روشی سرگرم کننده ایجاد می کند. بیاموزید که چگونه اشیا HTML HTML ایجاد و متحرک سازی کنید ، ورودی کاربر را کنترل کنید ، حلقه بازی را پیاده سازی کنید ، نحوه تعامل اشیا را تعیین کنید و همه عناصر را با CSS سبک دهید. تام همچنین نحوه ترکیب موسیقی و جلوه های صوتی و آزمایش بازی نهایی را با استفاده از شبیه سازهای Android و iOS نشان می دهد. در پایان دوره ، راه خود را برای مهارتهای بهتر JavaScript در وانیل "بازی" خواهید کرد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد عناصر بازی با HTML
  • تعریف شرایط با CSS
  • تعریف اشیا با جاوا اسکریپت
  • ایجاد انیمیشن جایگزین با JavaScript
  • متحرک سازی اشیا با فرمول
  • شبیه سازی برخورد مرزی
  • عناصر سبک سازی و موقعیت یابی با CSS
  • مدیریت رویدادهای صفحه کلید
  • ارائه اشیا game بازی روی صفحه
  • تشخیص برخوردها
  • مدیریت مشکل
  • افزودن شنوندگان رویدادها برای رویدادهای تلفن همراه
  • تست بازی روی شبیه سازهای تلفن همراه
  • افزودن کنترل های بازی
  • پخش جلوه های صوتی و موسیقی
  • اجرای بازی JavaScript خود

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • JavaScript خود را با یک بازی بهینه کنید Optimize your JavaScript with a game

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

1. برنامه نویسی بازی 1. Game Programming

  • مبانی برنامه نویسی بازی Game programming basics

  • ویرایشگر را انتخاب کنید Choose an editor

  • نمایش محصول نهایی Demo the finished product

2. اولین بازی شما 2. Your First Game

  • اولین بازی شما Your first game

  • شرایط اولیه را با استفاده از CSS تعریف کنید و شیوه نامه را به HTML پیوند دهید Define the initial conditions using CSS and link the style sheet to HTML

  • اشیاء بازی را با استفاده از JavaScript تعریف کنید Define the objects for the game using JavaScript

  • اشیاء بازی را دراز کنید Lay out the game objects

  • برای جابجایی نقطه بازی از اعداد تصادفی استفاده کنید Use random numbers to move the game's dot

  • حلقه بازی را ایجاد کنید و آن را راه اندازی کنید Create the game loop and start it up

3. انیمیشن 3. Animation

  • مبانی انیمیشن Animation basics

  • با انیمیشن جایگزینی شروع کنید Get started with replacement animation

  • با استفاده از JavaScript انیمیشن جایگزینی ایجاد کنید Create replacement animation using JavaScript

  • اضافه کردن برخی از ریاضیات: با انیمیشن نقطه به نقطه شروع کنید Add some math: Get started with point-to-point animation

  • برای تحریک کردن اشیاء از یک فرمول استفاده کنید Use a formula to animate objects

  • سیستم مختصات جاوا اسکریپت The JavaScript coordinate system

  • برخورد مرزی و نحوه شبیه سازی آنها Boundary collisions and how to simulate them

4. Moving On: تنظیم بازی Rebound 4. Moving On: Setting up the Rebound Game

  • عناصر بازی را با استفاده از HTML ایجاد کنید Create the game elements using HTML

  • عناصر بازی را با استفاده از HTML ایجاد کنید Create the game elements using HTML

  • یک صفحه سبک به بازی اضافه کنید Add a stylesheet to the game

  • از CSS برای سبک و قرار دادن عناصر بازی استفاده کنید Use CSS to style and position the game elements

  • CSS بازی را با استفاده از ابزارهای برنامه نویس Chrome تست کنید Test the game's CSS using Chrome's Developer Tools

  • متغیرهایی را برای اشیاء DOM با استفاده از JavaScript ایجاد کنید Create variables for the DOM objects using JavaScript

  • اشیاء DOM HTML را اولیه کنید Initialize the HTML DOM objects

  • طرح بندی منطقه بازی Layout the gaming area

  • رویدادهای صفحه کلید را گوش دهید و آنها را کنترل کنید Listen for and handle keyboard events

  • جاوا اسکریپت خود را بهینه کنید Optimize your JavaScript

5. حلقه بازی 5. The Game Loop

  • حلقه بازی را شروع کنید Start the game loop

  • مقدمه ای برای درخواستAnimationFrame () Introduction to requestAnimationFrame()

  • استفاده از درخواستAnimationFrame () Use requestAnimationFrame()

  • Rendering: رسم اشیاء بازی روی صفحه Rendering: Drawing game objects on-screen

  • فیزیک: برخورد را تشخیص دهید Physics: Detect collisions

  • قابلیت پخش: مدیریت مشکل Playability: Manage difficulty

  • شرایط پایان را اجرا کنید Implement end conditions

6. آن را موبایل کنید! 6. Make It Mobile!

  • وقایع لمسی و ماوس را پشتیبانی کنید Support touch and mouse events

  • شنوندگان رویداد را برای رویدادهای ماوس و لمس اضافه کنید Add event listeners for mouse and touch events

  • موس و رویدادهای لمسی رویداد را به اسکریپت اضافه کنید Add mouse and touch event handlers to the script

  • بهبود بازی: تشخیص بهتر برخورد Improving game play: Better collision detection

  • پیاده سازی بهبود یافته برخورد Implement improved collision detection

  • تست در شبیه ساز اندروید و شبیه ساز iOS Testing in the Android emulator and iOS simulator

7. کنترل بازی 7. Game Controls

  • با یک صفحه تنظیمات کنترل خاصی را به کاربر بدهید Give the user some control with a settings screen

  • اضافه کردن بازی کنترل اشیاء DOM Add the game controls DOM objects

  • شنوندگان رویداد و دستگیرندگان را برای کنترل بازی اضافه کنید Add event listeners and handlers for the game controls

  • مشکل بازی را تغییر دهید Change the difficulty of the game

  • یک بازی جدید را شروع کنید Start a new game

8. اضافه کردن برخی از سر و صدا! 8. Add Some Noise!

  • عناصر HTML را برای صدا اضافه کنید Add the HTML elements for sound

  • اشیاء DOM را برای صدا اولیه تنظیم کنید Initialize the DOM objects for sound

  • صداها را از طریق دستگاه تلفن همراه پخش کنید Play sounds on a mobile device

  • جلوه های صوتی را تغییر دهید Toggle sound effects

  • موسیقی پس زمینه را تغییر دهید Toggle background music

نتیجه Conclusion

  • مرورگر و پشتیبانی دستگاه Browser and device support

  • گسترش Deployment

  • بهینه سازی ها را مرور کنید Review optimizations

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش جاوا اسکریپت Vanilla: برنامه نویسی بازی موبایل
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 29m
55
Linkedin (لینکدین) lynda-small
14 مرداد 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
12,552
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tom Duffy

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Duffy Tom Duffy

پروفسور تام دافی رئیس گروه علوم کامپیوتر در کالج جامعه Norwalk است. علاوه بر نقش خود به عنوان صندلی ، تام هماهنگ کننده برنامه برای مدارک علوم کامپیوتر ، برنامه نویسی موبایل و مدرک دانشیار مهندسی نرم افزار و همچنین توسعه دهنده وب ، پایگاه داده رابطه و گواهی های توسعه برنامه تلفن های هوشمند است. او دوره های محبوب در زمینه توسعه وب ، XML ، جاوا و برنامه نویسی دستگاه های موبایل را آموزش می دهد. تام دارای مدرک لیسانس علوم ریاضیات و کارشناسی ارشد هنرهای ریاضیات و علوم کامپیوتر از دانشگاه ایالتی کانکتیکات غربی است. او صاحب نرم افزار Bright Moments ، یک شرکت نرم افزاری متخصص در فن آوری های وب است. تام برنامه دوم با برنامه های موبایل را منتشر کرده است ، کتاب دوم خود ، که از Cengage Learning موجود است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.