این آموزش اولین مجموعه از آموزشهای Unity است که بر کار تیمی بین طراحان، هنرمندان و برنامهنویسان تمرکز دارد.
هر آموزش در این مجموعه به موضوع خاصی از صنعت بازی میپردازد.
این دوره به الگوهای طراحی و بهویژه الگوی مدل-view-کنترلر و نحوه پیادهسازی آن با Unity میپردازد.
میخواهیم از ابتدا شروع کنیم تا یک Guitar Hero بسازیم، یا روی Tap Revenge مانند بازی ضربه بزنید.
ما ساختار داده و مکانیکهای گیمپلی را لمس خواهیم کرد، که با طراحی و برنامهنویسی، و گرافیک گیمپلی داده همپوشانی دارند، که با هنر و برنامه نویسی همپوشانی دارد.
ما با مروری اجمالی از الگوهای شناخته شده (MVC، MVVM، MVP) شروع می کنیم
سپس، قبل از اینکه روی معماری بازی کار کنیم، نمای را با ابزار Unity UI شبیه سازی می کنیم.
ما ساختار Track Data را طراحی میکنیم (مدل)، سپس آن را با یک بازرس سفارشی نمایش داده و ویرایش میکنیم و بهطور تصادفی دادههای نمونه برای کار با آن تولید میکنیم. ما داده های قابل استفاده مجدد را با کلاس ScriptableObject لمس خواهیم کرد.
سپس روی نمای مسیر کار میکنیم، آن را با اشیاء رابط کاربری پیش ساخته پر میکنیم و آن را متحرک میکنیم.
سپس روی کنترلکننده GamePlay کار میکنیم، که ورودیهای Player و تمام مکانیکهای Game Play را کنترل میکند و نمای را بهروزرسانی میکند تا بازیکن بداند که چگونه کار میکند.
در پایان دوره، هنرمندان بهتر میدانند که با اجزای رابط کاربری چه کاری میتوانند انجام دهند، و برنامهنویسان و طراحان میدانند چگونه میتوانند دادههای بازی سفارشی را مستقیماً از ویرایشگر برای استفاده در زمان اجرا بنویسند.
با استفاده از دارایی های ارائه شده، و/یا تصاویر و صداها/موسیقی خود، یک نمای پیمایشی دوبعدی یا سه بعدی ایجاد کنید، پر از "ورودی ها" که پخش کننده باید پخش کند.
چند بازی که ممکن است بخواهید به آنها نگاه کنید:
مربی یونیتی، مربی چابک
با تخصص فنی قوی و ذوق طراحی، این فرصت را داشتم که تیمهایی از افراد خلاق را از طریق توسعه پروژههای نوآورانه رهبری کنم.
من مشتاق یادگیری و آموزش هستم، آموزش را زود شروع کردم و در برنامه های صدور گواهینامه آموزشی شرکت داشتم. وقتی در این صنعت کار می کنید، به اشتراک گذاری دانش خود نه تنها یک وظیفه است، بلکه فرصتی برای یادگیری بیشتر است.
من خودم یک توسعه دهنده خودآموز هستم. من از سال 2011 با Unity کار می کنم و بسیار خوش شانس بودم که با مربیانی ملاقات کردم که چیزهای زیادی در مورد OOP به من آموختند. زمانی که پیشینه شما در رشته مهندسی نباشد، چیزهای زیادی برای یادگیری است، هرچند، من فکر کردم که اگر من بتوانم این کار را انجام دهم، هر کسی می تواند.
دوست دارید؟ par l'apprentissage et l'enseignement. جای دون؟ mes premi?res formations tr?s t?t et me suis impliqu? dans les programs de certifications de grands ?diteurs. Quand on travaille dans cette industri, partager ses connaissances est plus qu'un devoir, c'est aussi le meilleur moyen d'apprendre d'avantage.
Je suis d?veloppeur autodidacte. Je travaille avec Unity depuis 2011 و j'ai eu la shan de rencontrer d'excellents qui m'ont beaucoup appris sur la programmation objet.
C'est beaucoup de choses ? apprendre lorsque vous n'avez pas un parcours d'ing?nieur. به عنوان مثال، به عنوان j'y suis parvenu، n'importe qui peut en faire autant.
نمایش نظرات