آموزش ایجاد مواد PBR با مخلوط کن و Quixel

Creating PBR Materials with Blender & Quixel

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بافتهای ارائه شده از نظر فیزیکی (PBR) جدیدترین شکل مواد مبتنی بر بازی واقعی هستند. مخلوط کن و PBR ترکیبی هیجان انگیز را ایجاد می کنند ، و وقتی مجموعه رنگ آمیزی Quixel و ابزارهای نقشه برداری معمولی را به مخلوط اضافه می کنید ، بافت های جالب و شبیه زندگی به دست می آورید. در این دوره آموزشی ، کریستین بردلی نشان می دهد که چگونه می توان مدلی را که در Blender تکمیل شده است (یا هر نرم افزار سه بعدی دیگری) و نقشه ها را برای ساخت بافت به Quixel وارد کرد. این آموزشها به هنرمندان نحوه کنترل مجموعه ابزار NDO ، ساختن مواد مختلف مبتنی بر PBR ، استفاده از مواد ، کنترل پارامترهای پوشاندن در DDO ، استفاده از NDO برای ساختن نقشه های اصلی و غیره را آموزش می دهد.

در پایان دوره ، شما باید در مورد Suix Quixel و سیستم واردات و صادرات Blender هیجان زده و راحت تر باشید. این گردش کار برای دارایی های بازی ، مدل هایی که برای انیمیشن ، جلوه های بصری و موارد دیگر طراحی شده اند مناسب است.
موضوعات شامل:
  • PBR چیست؟
  • صادرات مش از بلندر
  • بارگیری نقشه ها در Quixel DDO
  • ساخت بافت با DDO
  • تنظیم روشنایی در 3DO
  • مواد صاف کننده
  • استفاده از NDO
  • مجسمه سازی و نقاشی نقشه های معمولی
  • اتمام مواد با گرد و غبار ، خاک و پتاسیم
  • ارائه پروژه به صورت 3DO

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • PBR چیست؟ What is PBR?

  • آنچه برای ایجاد بافتهای مبتنی بر PBR نیاز دارید What you'll need to create PBR-based textures

1. مدل خود را درون Quixel قرار دهید 1. Load Your Model into Quixel

  • شناسه و نقشه انسداد محیط را ایجاد کنید Create the ID and ambient occlusion map

  • مش خود را از مخلوط کن صادر کنید Export your mesh from Blender

  • نقشه ها را در DDO بارگیری کنید Load maps in DDO

  • وضوح پیش نمایش پایین در DDO Lower preview resolution in DDO

  • شناسه های رنگ را در 3DO مشاهده و انتخاب کنید View and select color IDs in 3DO

2. بافت ها را با DDO بسازید 2. Make Textures with DDO

  • نقشه ها را اضافه و حذف کنید Add and delete maps

  • یک ماده هوشمند فلزی اضافه کنید Add a metal smart material

  • مواد را در DDO تنظیم کنید Adjust materials in DDO

  • روشنایی را در 3DO تنظیم کنید Set up lighting in 3DO

  • مواد صاف و بدون تاب Flatten and unflatten materials

  • مواد و پویا Materials and Dynamask

  • یک بافت چوب را در DDO بسازید Make a wood texture in DDO

3. از NDO استفاده کرده و جزئیات را به نقشه های معمولی اضافه کنید 3. Use NDO and Add Details to Normal Maps

  • نمای کلی NDO NDO overview

  • یک الگوی UV صادر کنید Export a UV template

  • لایه های مجسمه Sculpt layers

  • مواد توپ را تمام کنید Finish the cannon materials

  • نقشه های معمولی را رنگ کنید Paint normal maps

4. مواد را تمام کنید 4. Finish the Materials

  • مواد را به مش دوم اضافه کنید Add materials to a second mesh

  • گرد و غبار و زنگ زدگی را به کل مدل اضافه کنید Add dust and rust to the entire model

  • خاک را به مدل اضافه کنید Add dirt to the model

  • روی مواد نهایی یک پتینه را رنگ کنید Paint a patina on the final materials

5- پروژه نهایی را در 3DO ارائه دهید 5. Render the Final Project in 3DO

  • پروژه نهایی را در 3DO ارائه دهید Render the final project in 3DO

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش ایجاد مواد PBR با مخلوط کن و Quixel
جزییات دوره
2h 20m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
18,684
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christian Bradley Christian Bradley

کریستین بردلی مدیر محتوای بازی و توسعه برنامه درسی و استاد رسانه های دیجیتال است. کریستین برای دوازده سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست و هنرمند بافت درگیر رایانه های شخصی ، کنسول و توسعه بازی های آنلاین بوده است. وی در بیش از 35 عنوان بازی تجاری ویدیویی در قالب های مختلف ، از جمله PC ، PS2 ، XBOX و GBA کار کرده است. کریستین قبل از ایجاد مشاغل آزاد در بیش از هفت سال پیش ، در Interplay ، The Dreamers Guild Studios و The Collective Studios در خانه کار می کرد. او در حالی که در خانه بود یا در حال عقد قرارداد بود ، روی عناوین بازی مانند Of Light and Darkness ، Deep Space Nine ، Fallen ، Unreal Tournament 2004 ، Unreal 2: Awakening و Battle Aquila کار کرد. برخی از مراجعان وی عبارتند از: اکتیویژن ، Interplay ، Digital Extreme ، Legend Entertainment ، Codemaster و Totally Games. از سال 2003 ، کریستین به عنوان مربی و مدیر دانشگاهی هنر بازی و طراحی در موسسه هنری کالیفرنیا ، سن دیگو فعالیت داشته است. کریستین در حال حاضر به همراه همسرش آنجلا ، پسر ، اندرو و یک لاک پشت جعبه ای بسیار کاریزماتیک در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.