لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد مواد PBR با مخلوط کن و Quixel
Creating PBR Materials with Blender & Quixel
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بافتهای ارائه شده از نظر فیزیکی (PBR) جدیدترین شکل مواد مبتنی بر بازی واقعی هستند. مخلوط کن و PBR ترکیبی هیجان انگیز را ایجاد می کنند ، و وقتی مجموعه رنگ آمیزی Quixel و ابزارهای نقشه برداری معمولی را به مخلوط اضافه می کنید ، بافت های جالب و شبیه زندگی به دست می آورید. در این دوره آموزشی ، کریستین بردلی نشان می دهد که چگونه می توان مدلی را که در Blender تکمیل شده است (یا هر نرم افزار سه بعدی دیگری) و نقشه ها را برای ساخت بافت به Quixel وارد کرد. این آموزشها به هنرمندان نحوه کنترل مجموعه ابزار NDO ، ساختن مواد مختلف مبتنی بر PBR ، استفاده از مواد ، کنترل پارامترهای پوشاندن در DDO ، استفاده از NDO برای ساختن نقشه های اصلی و غیره را آموزش می دهد.
در پایان دوره ، شما باید در مورد Suix Quixel و سیستم واردات و صادرات Blender هیجان زده و راحت تر باشید. این گردش کار برای دارایی های بازی ، مدل هایی که برای انیمیشن ، جلوه های بصری و موارد دیگر طراحی شده اند مناسب است.
موضوعات شامل:
PBR چیست؟ li>
صادرات مش از بلندر li>
بارگیری نقشه ها در Quixel DDO
ساخت بافت با DDO
تنظیم روشنایی در 3DO
مواد صاف کننده li>
استفاده از NDO
مجسمه سازی و نقاشی نقشه های معمولی li>
اتمام مواد با گرد و غبار ، خاک و پتاسیم li>
ارائه پروژه به صورت 3DO
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
PBR چیست؟
What is PBR?
آنچه برای ایجاد بافتهای مبتنی بر PBR نیاز دارید
What you'll need to create PBR-based textures
1. مدل خود را درون Quixel قرار دهید
1. Load Your Model into Quixel
شناسه و نقشه انسداد محیط را ایجاد کنید
Create the ID and ambient occlusion map
مش خود را از مخلوط کن صادر کنید
Export your mesh from Blender
نقشه ها را در DDO بارگیری کنید
Load maps in DDO
وضوح پیش نمایش پایین در DDO
Lower preview resolution in DDO
شناسه های رنگ را در 3DO مشاهده و انتخاب کنید
View and select color IDs in 3DO
2. بافت ها را با DDO بسازید
2. Make Textures with DDO
نقشه ها را اضافه و حذف کنید
Add and delete maps
یک ماده هوشمند فلزی اضافه کنید
Add a metal smart material
مواد را در DDO تنظیم کنید
Adjust materials in DDO
روشنایی را در 3DO تنظیم کنید
Set up lighting in 3DO
مواد صاف و بدون تاب
Flatten and unflatten materials
مواد و پویا
Materials and Dynamask
یک بافت چوب را در DDO بسازید
Make a wood texture in DDO
3. از NDO استفاده کرده و جزئیات را به نقشه های معمولی اضافه کنید
3. Use NDO and Add Details to Normal Maps
نمای کلی NDO
NDO overview
یک الگوی UV صادر کنید
Export a UV template
لایه های مجسمه
Sculpt layers
مواد توپ را تمام کنید
Finish the cannon materials
نقشه های معمولی را رنگ کنید
Paint normal maps
4. مواد را تمام کنید
4. Finish the Materials
مواد را به مش دوم اضافه کنید
Add materials to a second mesh
گرد و غبار و زنگ زدگی را به کل مدل اضافه کنید
Add dust and rust to the entire model
خاک را به مدل اضافه کنید
Add dirt to the model
روی مواد نهایی یک پتینه را رنگ کنید
Paint a patina on the final materials
5- پروژه نهایی را در 3DO ارائه دهید
5. Render the Final Project in 3DO
پروژه نهایی را در 3DO ارائه دهید
Render the final project in 3DO
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کریستین بردلی مدیر محتوای بازی و توسعه برنامه درسی و استاد رسانه های دیجیتال است.
کریستین برای دوازده سال گذشته به عنوان یک هنرمند محیط زیست و هنرمند بافت درگیر رایانه های شخصی ، کنسول و توسعه بازی های آنلاین بوده است. وی در بیش از 35 عنوان بازی تجاری ویدیویی در قالب های مختلف ، از جمله PC ، PS2 ، XBOX و GBA کار کرده است. کریستین قبل از ایجاد مشاغل آزاد در بیش از هفت سال پیش ، در Interplay ، The Dreamers Guild Studios و The Collective Studios در خانه کار می کرد. او در حالی که در خانه بود یا در حال عقد قرارداد بود ، روی عناوین بازی مانند Of Light and Darkness ، Deep Space Nine ، Fallen ، Unreal Tournament 2004 ، Unreal 2: Awakening و Battle Aquila کار کرد. برخی از مراجعان وی عبارتند از: اکتیویژن ، Interplay ، Digital Extreme ، Legend Entertainment ، Codemaster و Totally Games.
از سال 2003 ، کریستین به عنوان مربی و مدیر دانشگاهی هنر بازی و طراحی در موسسه هنری کالیفرنیا ، سن دیگو فعالیت داشته است. کریستین در حال حاضر به همراه همسرش آنجلا ، پسر ، اندرو و یک لاک پشت جعبه ای بسیار کاریزماتیک در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.
نمایش نظرات