آموزش تصویر بزرگ: Unity VR Development

Big Picture: Unity VR Development

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما کمک می کند از قدرت و کاربرد توسعه واقعیت مجازی با وحدت درک کنید. این دوره بخشی از موارد زیر است: مسیر توسعه واقعیت مجازی وحدت همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر 5 ثانیه مقدمه ای بر VR 10 متر 8 ثانیه آنچه در VR امکان پذیر است دهه 9 متر نحوه اجرای در VR 13 متر 32 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه ای بر VR Introduction to VR

  • VR چیست؟ What Is VR?

  • مفاهیم سه بعدی اساسی Basic 3D Concepts

  • مفاهیم اساسی VR Basic VR Concepts

  • مقدمه ای بر وحدت Introduction to Unity

آنچه در VR امکان پذیر است What Is Possible in VR

  • آنچه در VR امکان پذیر است What Is Possible in VR

  • VR در آموزش VR in Education

  • VR در سلامت VR in Health

  • VR برای فیلم ها VR for Movies

  • بازی در VR Gaming in VR

نحوه اجرای در VR How to Execute in VR

  • معرفی یک پروژه VR در Unity Introduction to a VR Project in Unity

  • کاوش در دستگاه ها و نیازها Exploration of the Devices and Requirements

  • اکتشاف دارایی های یک پروژه VR Exploration of the Assets of a VR Project

  • مروری بر اعضای مورد نیاز و مهارت ها Overview of the Members Needed and Skills

نمایش نظرات

آموزش تصویر بزرگ: Unity VR Development
جزییات دوره
0h 34m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.