آموزش اصول Angular را یاد بگیرید

Learn Angular Basics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

در حالی که این آموزش پایه Angular است، اگر حداقل شش ماه در زمینه توسعه نرم افزار تجربه داشته باشید، بیشترین بهره را از این دوره خواهید برد. این دوره توسعه دهندگان برنامه را برای نوشتن و توسعه با پلتفرم Angular آماده می کند تا بتوانید به سرعت برنامه های وب مقیاس پذیر بسازید.

Angular یک پلت فرم توسعه است که به دلیل سرعت یک برنامه وب نوشته شده در آن می تواند از یک پروژه یک نفره به یک ابزار در سطح سازمانی تبدیل شود، به طور فزاینده ای محبوب است. Angular برای ساختن برنامه‌های کاربردی وب که به‌روزرسانی آسان هستند، به اجزا و چارچوب‌های منحصربه‌فرد متکی است، اما کدنویسی بدون آموزش را نیز دشوار می‌کند.

این آموزش Angular Basics حتی توسعه دهندگان کاملاً جدید یا متخصصان غیر فنی را با چیستی چارچوب کدنویسی و نحوه سرعت بخشیدن پلت فرم Angular به توسعه و مقیاس‌بندی آشنا می‌کند.

برای هر کسی که یک تیم فناوری اطلاعات را رهبری می‌کند، این آموزش جاوا اسکریپت می‌تواند برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های جدید که در برنامه‌های آموزشی فردی یا تیمی تنظیم شده‌اند، یا به‌عنوان منبع مرجع جاوا اسکریپت استفاده شود.

اصول Angular: آنچه شما باید بدانید

این آموزش Angular Basics دارای ویدئوهایی است که موضوعات کتابخانه های جاوا اسکریپت را پوشش می دهد، از جمله:

  • ساخت برنامه های کلاینت تک صفحه ای با استفاده از HTML و TypeScript
  • نوشتن اجزای Angular برای قالب های آسان و توسعه مقیاس پذیر
  • وارد کردن قابلیت های اضافی به برنامه های شما با کتابخانه های TypeScript
  • استفاده از ماژول های Angular برای جمع آوری کدهای مرتبط در مجموعه های عملکردی برای شما
چه کسی باید آموزش پایه Angular را بگذراند؟

این آموزش Angular Basics به عنوان آموزش جاوا اسکریپت در سطح پایه در نظر گرفته می شود، به این معنی که برای متخصصان جدید یا مشتاق فناوری اطلاعات و متخصصان غیر فنی ارزشمند است.

اصول جاوا اسکریپت. اگر Angular زبان اول شما باشد، عالی است. این دوره آموزشی Angular Basics تمام اصطلاحات کلی مرتبط با توسعه را تعریف می کند و در عین حال توضیح می دهد که چه چیزی Angular را منحصر به فرد می کند.

متخصصان جدید یا مشتاق فناوری اطلاعات. اگر امیدوارید توسعه‌دهنده برنامه شوید یا به تازگی اولین کار توسعه برنامه خود را شروع کرده‌اید، این آموزش Angular Basics به شما نشان می‌دهد که آیا توسعه Angular یا خیر پلتفرم برای شما و پروژه های شما مناسب است. علاوه بر اینکه شما را به یک توسعه‌دهنده مؤثرتر تبدیل می‌کند، اصول اولیه استفاده از مؤلفه‌ها، چارچوب‌ها و پلتفرم‌های توسعه را نیز توضیح می‌دهد تا بتوانید انتخاب‌های توسعه بهتری را در طول کل حرفه خود داشته باشید.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه ای بر حالت جزء Introduction to Component State

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • ایجاد پیام خوش آمد گویی Creating a Welcome Message

  • نمایش و پنهان کردن عناصر با دستورالعمل ngIf Showing and Hiding Elements With The ngIf Directive

  • روش های دیگر برای پنهان کردن عناصر Other Methods for Hiding Elements

  • استفاده از حالت برای پیگیری موارد دلخواه Using State to Keep Track of Favorites

  • نتیجه Conclusion

مفاهیم پایه زاویه ای و نحو Basic Angular Concepts and Syntax

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • مزایای اصلی Angular Main Benefits of Angular

  • یک برنامه Angular ایجاد و اجرا کنید Create and Run an Angular App

  • ساختار پروژه زاویه ای Angular Project Structure

  • نتیجه Conclusion

اجزای زاویه ای Angular Components

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • ایجاد و نمایش کامپوننت های زاویه ای Create and Display Angular Components

  • درج متغیرها در HTML کامپوننت Insert Variables Into Component HTML

  • مقدمه ای بر ورودی های کامپوننت Introduction to Component Inputs

  • نتیجه Conclusion

داده ها و استایل در برنامه های Angular Data and Styling in Angular Applications

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • ایجاد انواع سفارشی Creating Custom Types

  • افزودن داده های جعلی برای توسعه Adding Fake Data For Development

  • اضافه کردن سبک به اجزای زاویه ای Adding Styles to Angular Components

  • نتیجه Conclusion

مدیریت رویداد پایه در Angular Basic Event Handling in Angular

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • نمایش کامپوننت ها در کانتینرهای مختلف Displaying Components in Different Containers

  • مدیریت رویدادهای کلیک Handling Click Events

  • مدیریت رویداد Angular چگونه متفاوت است؟ How is Angular's Event-Handling Different?

  • افزودن کنترل کننده های کلیک به کل کامپوننت ها Adding Click-Handlers to Entire Components

  • نتیجه Conclusion

حالت کامپوننت زاویه ای در عمق Angular Component State In-Depth

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • همگام نگه داشتن متغیرها با ستترها Keeping Variables In Sync with Setters

  • نمایش لیست ها با دستورالعمل ngFor Displaying Lists with the ngFor Directive

  • نتیجه Conclusion

اجزای قابل استفاده مجدد ایجاد کنید Create Reusable Components

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • ایجاد یک کامپوننت قابل استفاده مجدد Creating a Reusable Component

  • نمایش کامپوننت یکسان با داده های مختلف Displaying the Same Component with Different Data

  • همگام سازی متغیرها با Getters Keeping Variables in Sync with Getters

  • عبور توابع به عنوان ورودی Passing Functions as Inputs

  • نتیجه Conclusion

مقدمه ای بر مسیریابی زاویه ای Introduction to Angular Routing

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • اضافه کردن مسیریابی به یک برنامه Adding Routing to an Application

  • ایجاد اجزای صفحه Creating Page Components

  • پارامترهای URL URL Parameters

  • پیوند بین صفحات Linking Between Pages

  • نتیجه Conclusion

مسیریابی زاویه ای پیشرفته Advanced Angular Routing

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • پیمایش به صورت برنامه ای Navigating Programmatically

  • ارسال چندین تابع به عنوان ورودی Passing Multiple Functions as Inputs

  • ایجاد صفحه 404 Creating a 404 Page

  • نمایش 404 صفحه به صورت عمدی Displaying 404 Pages Intentionally

  • نتیجه Conclusion

پایداری داده های محلی در Angular Local Data Persistence in Angular

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • تکنیک های مسیریابی اضافی Additional Routing Techniques

  • داده های ماندگار در LocalStorage Persisting Data in LocalStorage

  • متغیرهای عضو به صورت خودکار Automatically Persisting Member Variables

  • نتیجه Conclusion

پایداری و برنامه های کاربردی داده های پیشرفته Advanced Data Persistence & Applications

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • داده های ماندگار در SessionStorage Persisting Data in SessionStorage

  • داده های ماندگار در کوکی ها Persisting Data in Cookies

  • به اشتراک گذاری داده ها بین صفحات Sharing Data Between Pages

  • افزودن داده های برنامه اصلی به LocalStorage Adding Main Application Data to LocalStorage

  • نتیجه Conclusion

آشنایی با فرم های زاویه ای Introduction to Angular Forms

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • فرم ها چگونه کار می کنند How Forms Used to Work

  • ایجاد یک آیتم فهرست "جدید". Creating A "New" List Item

  • ایجاد پیوندهای دوطرفه فرم Creating Two-Way Form Bindings

  • افزودن فیلدها به فرم ها Adding Fields to Forms

  • نتیجه Conclusion

فرم های پیشرفته و قابلیت استفاده مجدد Advanced Forms and Reusability

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • اتصالات دو طرفه با ngModel Two-Way Bindings with ngModel

  • ایجاد یک کامپوننت فرم قابل استفاده مجدد Creating a Reusable Form Component

  • از پیش جمع کردن مقادیر فرم Pre-Populating Form Values

  • نتیجه Conclusion

مقدمه ای بر خدمات انگولار Introduction to Angular Services

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • ایجاد و تزریق خدمات Creating and Injecting Services

  • بارگیری داده ها از یک سرویس Loading Data from a Service

  • ذخیره منطق پیچیده در خدمات Storing Complex Logic in Services

  • نتیجه Conclusion

برنامه های چند سرویس در Angular Multi-Service Applications in Angular

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • عملیات پایه CRUD در خدمات Basic CRUD Operations in Services

  • بارگیری منابع با شناسه در خدمات Loading Resources by ID in Services

  • به روز رسانی منابع در خدمات Updating Resources in Services

  • ایجاد منابع در خدمات Creating Resources in Services

  • حذف منابع در خدمات Deleting Resources in Services

  • ایجاد سرویس دیگری Creating Another Service

  • نتیجه Conclusion

مقدمه ای بر Redux Introduction to Redux

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • مفاهیم اولیه Redux Basic Redux Concepts

  • راه اندازی اولیه برنامه Basic Application Setup

  • ایجاد کنش ها و کاهش دهنده ها Creating Actions and Reducers

  • خواندن مقادیر Redux و Dispatching Actions Reading Redux Values and Dispatching Actions

  • نتیجه Conclusion

مفاهیم پیشرفته Redux Advanced Redux Concepts

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • افزودن انواع به برنامه Redux Adding Types to a Redux App

  • دسترسی به چندین مقدار در Redux Accessing Multiple Values in Redux

  • ایجاد انتخابگرهای Redux Creating Redux Selectors

  • نتیجه Conclusion

از Redux با ورودی های مختلف استفاده کنید Use Redux with Different Inputs

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • استفاده از MaterialUI Sliders با Redux Using MaterialUI Sliders with Redux

  • تبدیل دکمه ها به لغزنده Converting Buttons to Sliders

  • ایجاد یک لغزنده رنگ قابل استفاده مجدد Creating a Reusable Color Slider

  • نتیجه Conclusion

با Redux یک Color-Mixer بسازید Build a Color-Mixer with Redux

  • بررسی اجمالی Overview

  • معرفی Introduction

  • افزودن یک ورودی "رنگ جدید". Adding a "New Color" Input

  • حذف رنگ ها Deleting Colors

  • ترکیب رنگ های هگزا با استفاده از انتخابگرها Combining Hex Colors Using Selectors

  • Redux DevTools Redux DevTools

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش اصول Angular را یاد بگیرید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
16h
89
CBTNuggets cbtnuggets-small
22 آذر 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Shaun Wassell

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shaun Wassell Shaun Wassell

توسعه دهنده نرم افزار Full-Stack Shaun Wassell یک توسعه دهنده نرم افزار کاملاً پشته ای است که در زمینه برنامه نویسی و اتوماسیون صنعتی تخصص دارد.

Shaun با امید به ساخت بازی های ویدیویی عالی برنامه نویسی را در دوره راهنمایی شروع کرد. وی در ادامه به دریافت مدرک علوم کامپیوتر و ادامه کار حرفه ای نرم افزار توسعه یافت. او از پیشرفت کامل و موبایل لذت می برد. علاوه بر رایانه ، شاون به موسیقی ، معماری ، باغبانی و آبجو دستی نیز علاقه دارد.