لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش پایه های UX: معماری اطلاعات
UX Foundations: Information Architecture
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بهبود نحوه سازماندهی و ارائه اطلاعات در سایت یا برنامه شما یکی از مقرون به صرفه ترین روش های افزایش رضایت و تعامل کاربر است. معماری اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا بدانید که کاربران در مورد جهان چگونه فکر می کنند و این درس ها را به محصول خود انتقال دهید. در این دوره ، کریس نودر به شما می آموزد که چگونه برای دستیابی به اطلاعات در مورد تعاملات کاربر ، تجزیه و تحلیل نتایج و ایجاد یک طرح معتبر معماری اطلاعات ، تحقیق مرتب سازی بر اساس کارت را انجام دهید. سپس برنامه خود را به منوهای تصفیه شده ، طبقه بندی محتوا و صفحه آرایی ترجمه کنید. در آخر ، موفقیت ساختار جدید خود را با مرتب سازی معکوس کارت و با نظارت بر بازخورد از گزارش های سرور ، جستجوهای سایت و تماس های میز تحریر ، آزمایش کنید.
موضوعات شامل:
معماری اطلاعات چیست؟ li>
چرا تحقیق می کنیم؟ li>
ایجاد و اجرای مرتب سازی کارت کاغذی li>
استخدام شرکت کنندگان در آزمون li>
تجزیه و تحلیل نتایج مرتب سازی کارت کاغذ li>
در حال اجرا نوع کارت رایانه ای li>
ایجاد معماری اطلاعات انتزاعی li>
اعتبارسنجی طرح خود را با نوع کارت معکوس li>
ترجمه معماری اطلاعات به پیمایش و طرح بندی li>
مشاهده سرور پس از فعال شدن li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1- معماری اطلاعات چیست؟
1. What Is Information Architecture?
معماری اطلاعات چیست؟
What is information architecture?
ایجاد معماری اطلاعات خوب
Creating good information architecture
2. تحقیق برای تعیین معماری اطلاعات
2. Research to Determine Information Architecture
چرا تحقیقات معماری اطلاعات را انجام می دهد؟
Why do information architecture research?
مرتب سازی کارت برای تعیین معماری اطلاعات
Card sorting to determine information architecture
3. ایجاد و اجرای کارت کاغذ مرتب سازی
3. Creating and Running a Paper Card Sort
یافتن اطلاعات برای استفاده در نوع کارت
Finding the information to use in a card sort
تصمیم گیری در مورد کارتها
Deciding what goes on the cards
ساخت کارت ها
Making the cards
شرکت کنندگان را جذب می کنند
Recruiting participants
اجرای جلسه
Running the session
ضبط پاسخ شرکت کنندگان
Recording participants' answers
4- تجزیه و تحلیل یک نوع کارت کاغذ
4. Analyzing a Paper Card Sort
گرفتن از کارت به دانش
Getting from cards to knowledge
تجزیه و تحلیل چشم از داده های شما
Eyeball analysis of your data
5. اجرای و تجزیه و تحلیل کارت مبتنی بر رایانه
5. Running and Analyzing a Computer-Based Card Sort
دسترسی به کاربران از راه دور با انواع آنلاین
Accessing remote users with online sorts
مرتب سازی مرتب سازی کارت با استفاده از OptimalSort
Setting up a card sort using OptimalSort
مرتب سازی بر اساس کارت OptimalSort آنلاین
Running an online OptimalSort card sort
بررسی آنچه شرکت کنندگان می بینند
Reviewing what participants see
بررسی داده های شما
Checking your data
با استفاده از ابزارهای تحلیل داخلی
Using the built-in analysis tools
6. ایجاد یک معماری اطلاعات از تحلیل شما
6. Creating an Information Architecture from Your Analysis
با ساختاری انتزاعی شروع می شود
Starting with an abstract structure
ایجاد معماری اطلاعات انتزاعی
Creating abstract information architecture
دانستن مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید
Knowing the problems you might face
درک اینکه مرتب سازی کارت یک تکنیک دقیق نیست
Understanding that card sorting isn't a precise technique
7. اعتبارسنجی معماری اطلاعات با مرتب سازی معکوس
7. Validating the Information Architecture with Reverse Sorting
اطمینان از صحت ساختار سلسله مراتبی شما
Making sure your hierarchical structure is correct
ایجاد و اجرای نوع معکوس مبتنی بر کاغذ
Creating and running a paper-based reverse sort
تجزیه و تحلیل نوع معکوس مبتنی بر کاغذ
Analyzing a paper-based reverse sort
تفسیر نتایج
Interpreting the results
8- مرتب سازی معکوس مبتنی بر رایانه
8. Computer-Based Reverse Sorting
بررسی مرتب سازی معکوس مبتنی بر رایانه
Exploring computer-based reverse sorting
استفاده از Treejack برای مرتب سازی معکوس
Using Treejack for reverse sorting
مرتب سازی برعکس آنلاین با Treejack
Running an online reverse sort with Treejack
بررسی آنچه شرکت کنندگان می بینند
Reviewing what the participants see
تجزیه و تحلیل یک نوع معکوس Treejack
Analyzing a Treejack reverse sort
9. از معماری اطلاعات گرفته تا ساختار ناوبری
9. From Information Architecture to Navigation Structure
رسیدن به ناوبری
Getting to navigation
عناصر صفحه استاندارد
Standard page elements
ناوبری مبتنی بر محتوا
Content-based navigation
رفتن از معماری اطلاعات به طرح سایت
Going from information architecture to site layout
10. تست اینکه درست بدست آوردی
10. Testing That You've Got It Right
هیچ جایگزینی برای آزمایش قابلیت استفاده وجود ندارد
There's no substitute for usability testing
بعد از زنده بودن ، گزارشهای سرور خود را تماشا کنید
Watch your server logs after you go live
نتیجه
Conclusion
معماری مناسب اطلاعات برای سایت شما بسیار مهم است
The right information architecture is crucial to your site
پژوهشگر کاربر ، متخصص طراحی تعامل ، نویسنده
Chris Nodder یک محقق کاربری ، شیطان UX ، متخصص طراحی تعامل و نویسنده کتاب Evil by Design است.
Chris یک کاربر کاربری و یک متخصص طراحی تعامل است. وی بنیانگذار Chris Nodder Consulting LLC است ، یک شرکت تجربه کاربری چابک که به سازمانهای بزرگ و شرکتهای نوپا کمک می کند تا محصولی را تولید کنند که کاربران عشق. وی پیش از این مدیر گروه Nielsen Norman و یک محقق ارشد کاربر در مایکروسافت بود. او دارای یک م.س. در تعامل رایانه ای انسان و یک B.S در روانشناسی.
کریس از گسترش کلمه طراحی کاربر محور لذت می برد. جدا از کار مربیگری مشتری های Fortune 500 ، او در کنفرانس های سراسر جهان موضوعات مربوط به تجربه کاربر را ارائه داده است. او درمورد QuestionableMethods.com در مورد روشهای تحقیق و تجربه کاربر چابک می نویسد و نویسنده Evil By Design ، کتابی که توصیف کننده روشهای اقناعی شرکتها برای جلب ماست. در وب سایت همراه آن ، evilbydesign.info شرکت کنید.
نمایش نظرات