آموزش پایه های UX: معماری اطلاعات

UX Foundations: Information Architecture

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بهبود نحوه سازماندهی و ارائه اطلاعات در سایت یا برنامه شما یکی از مقرون به صرفه ترین روش های افزایش رضایت و تعامل کاربر است. معماری اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا بدانید که کاربران در مورد جهان چگونه فکر می کنند و این درس ها را به محصول خود انتقال دهید. در این دوره ، کریس نودر به شما می آموزد که چگونه برای دستیابی به اطلاعات در مورد تعاملات کاربر ، تجزیه و تحلیل نتایج و ایجاد یک طرح معتبر معماری اطلاعات ، تحقیق مرتب سازی بر اساس کارت را انجام دهید. سپس برنامه خود را به منوهای تصفیه شده ، طبقه بندی محتوا و صفحه آرایی ترجمه کنید. در آخر ، موفقیت ساختار جدید خود را با مرتب سازی معکوس کارت و با نظارت بر بازخورد از گزارش های سرور ، جستجوهای سایت و تماس های میز تحریر ، آزمایش کنید.
موضوعات شامل:
  • معماری اطلاعات چیست؟
  • چرا تحقیق می کنیم؟
  • ایجاد و اجرای مرتب سازی کارت کاغذی
  • استخدام شرکت کنندگان در آزمون
  • تجزیه و تحلیل نتایج مرتب سازی کارت کاغذ
  • در حال اجرا نوع کارت رایانه ای
  • ایجاد معماری اطلاعات انتزاعی
  • اعتبارسنجی طرح خود را با نوع کارت معکوس
  • ترجمه معماری اطلاعات به پیمایش و طرح بندی
  • مشاهده سرور پس از فعال شدن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1- معماری اطلاعات چیست؟ 1. What Is Information Architecture?

  • معماری اطلاعات چیست؟ What is information architecture?

  • ایجاد معماری اطلاعات خوب Creating good information architecture

2. تحقیق برای تعیین معماری اطلاعات 2. Research to Determine Information Architecture

  • چرا تحقیقات معماری اطلاعات را انجام می دهد؟ Why do information architecture research?

  • مرتب سازی کارت برای تعیین معماری اطلاعات Card sorting to determine information architecture

3. ایجاد و اجرای کارت کاغذ مرتب سازی 3. Creating and Running a Paper Card Sort

  • یافتن اطلاعات برای استفاده در نوع کارت Finding the information to use in a card sort

  • تصمیم گیری در مورد کارتها Deciding what goes on the cards

  • ساخت کارت ها Making the cards

  • شرکت کنندگان را جذب می کنند Recruiting participants

  • اجرای جلسه Running the session

  • ضبط پاسخ شرکت کنندگان Recording participants' answers

4- تجزیه و تحلیل یک نوع کارت کاغذ 4. Analyzing a Paper Card Sort

  • گرفتن از کارت به دانش Getting from cards to knowledge

  • تجزیه و تحلیل چشم از داده های شما Eyeball analysis of your data

5. اجرای و تجزیه و تحلیل کارت مبتنی بر رایانه 5. Running and Analyzing a Computer-Based Card Sort

  • دسترسی به کاربران از راه دور با انواع آنلاین Accessing remote users with online sorts

  • مرتب سازی مرتب سازی کارت با استفاده از OptimalSort Setting up a card sort using OptimalSort

  • مرتب سازی بر اساس کارت OptimalSort آنلاین Running an online OptimalSort card sort

  • بررسی آنچه شرکت کنندگان می بینند Reviewing what participants see

  • بررسی داده های شما Checking your data

  • با استفاده از ابزارهای تحلیل داخلی Using the built-in analysis tools

6. ایجاد یک معماری اطلاعات از تحلیل شما 6. Creating an Information Architecture from Your Analysis

  • با ساختاری انتزاعی شروع می شود Starting with an abstract structure

  • ایجاد معماری اطلاعات انتزاعی Creating abstract information architecture

  • دانستن مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید Knowing the problems you might face

  • درک اینکه مرتب سازی کارت یک تکنیک دقیق نیست Understanding that card sorting isn't a precise technique

7. اعتبارسنجی معماری اطلاعات با مرتب سازی معکوس 7. Validating the Information Architecture with Reverse Sorting

  • اطمینان از صحت ساختار سلسله مراتبی شما Making sure your hierarchical structure is correct

  • ایجاد و اجرای نوع معکوس مبتنی بر کاغذ Creating and running a paper-based reverse sort

  • تجزیه و تحلیل نوع معکوس مبتنی بر کاغذ Analyzing a paper-based reverse sort

  • تفسیر نتایج Interpreting the results

8- مرتب سازی معکوس مبتنی بر رایانه 8. Computer-Based Reverse Sorting

  • بررسی مرتب سازی معکوس مبتنی بر رایانه Exploring computer-based reverse sorting

  • استفاده از Treejack برای مرتب سازی معکوس Using Treejack for reverse sorting

  • مرتب سازی برعکس آنلاین با Treejack Running an online reverse sort with Treejack

  • بررسی آنچه شرکت کنندگان می بینند Reviewing what the participants see

  • تجزیه و تحلیل یک نوع معکوس Treejack Analyzing a Treejack reverse sort

9. از معماری اطلاعات گرفته تا ساختار ناوبری 9. From Information Architecture to Navigation Structure

  • رسیدن به ناوبری Getting to navigation

  • عناصر صفحه استاندارد Standard page elements

  • ناوبری مبتنی بر محتوا Content-based navigation

  • رفتن از معماری اطلاعات به طرح سایت Going from information architecture to site layout

10. تست اینکه درست بدست آوردی 10. Testing That You've Got It Right

  • هیچ جایگزینی برای آزمایش قابلیت استفاده وجود ندارد There's no substitute for usability testing

  • بعد از زنده بودن ، گزارشهای سرور خود را تماشا کنید Watch your server logs after you go live

نتیجه Conclusion

  • معماری مناسب اطلاعات برای سایت شما بسیار مهم است The right information architecture is crucial to your site

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش پایه های UX: معماری اطلاعات
جزییات دوره
1h 57m
41
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
268,369
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Chris Nodder
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Nodder Chris Nodder

پژوهشگر کاربر ، متخصص طراحی تعامل ، نویسنده Chris Nodder یک محقق کاربری ، شیطان UX ، متخصص طراحی تعامل و نویسنده کتاب Evil by Design است.

Chris یک کاربر کاربری و یک متخصص طراحی تعامل است. وی بنیانگذار Chris Nodder Consulting LLC است ، یک شرکت تجربه کاربری چابک که به سازمانهای بزرگ و شرکتهای نوپا کمک می کند تا محصولی را تولید کنند که کاربران عشق. وی پیش از این مدیر گروه Nielsen Norman و یک محقق ارشد کاربر در مایکروسافت بود. او دارای یک م.س. در تعامل رایانه ای انسان و یک B.S در روانشناسی.

کریس از گسترش کلمه طراحی کاربر محور لذت می برد. جدا از کار مربیگری مشتری های Fortune 500 ، او در کنفرانس های سراسر جهان موضوعات مربوط به تجربه کاربر را ارائه داده است. او درمورد QuestionableMethods.com در مورد روشهای تحقیق و تجربه کاربر چابک می نویسد و نویسنده Evil By Design ، کتابی که توصیف کننده روشهای اقناعی شرکتها برای جلب ماست. در وب سایت همراه آن ، evilbydesign.info شرکت کنید.