آموزش مایا برای مبتدیان: بافت

Maya for Beginners: Texturing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این قسمت دوم از سری دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به مدل های سه بعدی خود رنگ و بافت بدهیم!

"توسعه ظاهر" یک اصطلاح گسترده است که مرحله 3 بعدی را که شامل چندین مرحله مختلف است را تعریف می کند که در این دوره به همه آنها خواهیم پرداخت:

  • اشعه ماوراء بنفش
  • بافت ها
  • سایه زدن
  • نورپردازی
  • رندر

ما یک مدل سایه دار خاکستری می گیریم و یاد می گیریم که چگونه بافت ها را درست در داخل مایا رنگ آمیزی کنیم! نیازی به نرم افزار دیگری نیست مدل هایی که ما در قسمت 1 ایجاد کردیم استفاده خواهند شد، اما اگر می خواهید از آن قسمت رد شوید و با این یکی شروع کنید! فایل های دوره را دانلود کنید تا تمام مدل هایی که در قسمت 1 ساخته ایم را به همراه این دوره دنبال کنید!

مدل‌های Ghostbuster trap و "Bones" را انتخاب کنید و بافت‌های خود را ایجاد کنید! خلاقیت به خرج دهید و طرح های جمجمه «روز مردگان» خود را در اینجا به اشتراک بگذارید! مشتاقانه منتظرم ببینم چه چیزی ایجاد می کنید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • دستکاری و حرکت دوربین Manipulators And Camera Movement

  • UVs - Merge Borders & Cylindrical Projection UVs - Merge Borders & Cylindrical Projection

  • به‌روزرسانی: بافت‌های گمشده را دوباره وصل کنید Update: Reconnect Missing Textures

  • دانلود Maya: 4 گزینه Download Maya: 4 Options

  • UVs - سر "استخوان". UVs - "Bones" Head

  • UV - صاف کردن و انتقال UVs -Straighten & Transfer

  • معرفی Shaders Intro To Shaders

  • Ghostbuster Trap Finishing Touchs Ghostbuster Trap Finishing Touches

  • Rust Shader را مخلوط کنید Mix Rust Shader

  • Hypershade Intro & Fractals Hypershade Intro & Fractals

  • چراغ های "استخوان". "Bones" Lights

  • تنظیمات صحنه Scene Adjustments

  • UVs - Intro & Planar Projection UVs - Intro & Planar Projection

  • "استخوان ها" دنباله رندر "Bones" Render Sequence

  • بافت های رویه ای Procedural Textures

  • معرفی رابط Interface Intro

  • روشنایی مه Fog Lighting

  • نقشه های جابجایی "استخوان ها". "Bones" Displacement Maps

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • سایه بان های روشنایی Lighting Shaders

  • فرمت فایل OBJ و اصلاح "Bones" OBJ File Format & Fix "Bones"

  • ابزار رنگ سه بعدی "Bones". "Bones" 3D Paint Tool

  • براش فلز و نقشه های دست انداز Brushed Metal & Bump Maps

  • بافت های عکاسی Photographic Textures

  • مقدمه توسعه نگاه Look Development Introduction

  • UVs - Final Ghostbusters Trap UVs UVs - Final Ghostbusters Trap UVs

  • UVs - بدن "استخوان". UVs - "Bones" Body

  • مواد شیشه ای "استخوان". "Bones" Glass Material

نمایش نظرات

آموزش مایا برای مبتدیان: بافت
جزییات دوره
4h 3m
28
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,538
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Lucas Ridley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lucas Ridley Lucas Ridley

انیماتور برنده جایزه