آموزش مایا برای مبتدیان: بافت

Maya for Beginners: Texturing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

در این قسمت دوم از سری دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به مدل های سه بعدی خود رنگ و بافت بدهیم!

"توسعه ظاهر" یک اصطلاح گسترده است که مرحله 3 بعدی را که شامل چندین مرحله مختلف است را تعریف می کند که در این دوره به همه آنها خواهیم پرداخت:

  • اشعه ماوراء بنفش
  • بافت ها
  • سایه زدن
  • نورپردازی
  • رندر

ما یک مدل سایه دار خاکستری می گیریم و یاد می گیریم که چگونه بافت ها را درست در داخل مایا رنگ آمیزی کنیم! نیازی به نرم افزار دیگری نیست مدل هایی که ما در قسمت 1 ایجاد کردیم استفاده خواهند شد، اما اگر می خواهید از آن قسمت رد شوید و با این یکی شروع کنید! فایل های دوره را دانلود کنید تا تمام مدل هایی که در قسمت 1 ساخته ایم را به همراه این دوره دنبال کنید!

مدل‌های Ghostbuster trap و "Bones" را انتخاب کنید و بافت‌های خود را ایجاد کنید! خلاقیت به خرج دهید و طرح های جمجمه «روز مردگان» خود را در اینجا به اشتراک بگذارید! مشتاقانه منتظرم ببینم چه چیزی ایجاد می کنید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • دستکاری و حرکت دوربین Manipulators And Camera Movement

  • UVs - Merge Borders & Cylindrical Projection UVs - Merge Borders & Cylindrical Projection

  • به‌روزرسانی: بافت‌های گمشده را دوباره وصل کنید Update: Reconnect Missing Textures

  • دانلود Maya: 4 گزینه Download Maya: 4 Options

  • UVs - سر "استخوان". UVs - "Bones" Head

  • UV - صاف کردن و انتقال UVs -Straighten & Transfer

  • معرفی Shaders Intro To Shaders

  • Ghostbuster Trap Finishing Touchs Ghostbuster Trap Finishing Touches

  • Rust Shader را مخلوط کنید Mix Rust Shader

  • Hypershade Intro & Fractals Hypershade Intro & Fractals

  • چراغ های "استخوان". "Bones" Lights

  • تنظیمات صحنه Scene Adjustments

  • UVs - Intro & Planar Projection UVs - Intro & Planar Projection

  • "استخوان ها" دنباله رندر "Bones" Render Sequence

  • بافت های رویه ای Procedural Textures

  • معرفی رابط Interface Intro

  • روشنایی مه Fog Lighting

  • نقشه های جابجایی "استخوان ها". "Bones" Displacement Maps

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • سایه بان های روشنایی Lighting Shaders

  • فرمت فایل OBJ و اصلاح "Bones" OBJ File Format & Fix "Bones"

  • ابزار رنگ سه بعدی "Bones". "Bones" 3D Paint Tool

  • براش فلز و نقشه های دست انداز Brushed Metal & Bump Maps

  • بافت های عکاسی Photographic Textures

  • مقدمه توسعه نگاه Look Development Introduction

  • UVs - Final Ghostbusters Trap UVs UVs - Final Ghostbusters Trap UVs

  • UVs - بدن "استخوان". UVs - "Bones" Body

  • مواد شیشه ای "استخوان". "Bones" Glass Material

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مایا برای مبتدیان: بافت
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 3m
28
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
31 اردیبهشت 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,538
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Lucas Ridley

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lucas Ridley Lucas Ridley

انیماتور برنده جایزه

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.