آیا تا به حال رویای ساختن یک آسیاب بادی قرون وسطایی و وارد کردن آن به یک موتور بازی پویا را داشته اید؟
«تسلط بر هنر مدلسازی سه بعدی: از Blender تا Unreal Engine 5» این کار را انجام میدهد!
در این کلاس 21 ساعته که به 107 درس جامع تقسیم شده است، هنر طراحی یک دارایی پیچیده قرون وسطایی را که سرشار از زندگی از طریق انیمیشن های سه بعدی است، کشف کنید. تکنیکهایی را که توسط حرفهایها استفاده میشود مسلط شوید و بخش مهمی از ادغام Unreal Engine در اهداف دوره را درک کنید.
با کنکاش در این کلاس، شما:
بخش مدلسازی:
مفاهیم خود را به روشی بی نظیر به دارایی های موتور بازی واقعی تبدیل کنید. روی ایجاد اجزای فرعی کاربردی برای آسیاب بادی خود تمرکز کنید، از جمله تکیه گاه های چوبی، بالکن ها، پله ها، چرخ آب و بازوهای آسیاب بادی. در اواخر کلاس، پایهای برای مدل خود میسازید، که برای یک عکس نمونه کار جذاب عالی است.
بافت و بخش مواد:
با بیش از 100 نقشه بافت 2k و 4k و اصول اولیه ساخت مواد خود با استفاده از این بافت ها، دانش زیادی را به دست آورید. همه چیز را در مورد گاما، رنگ، اشباع، و برخی از گره های Blender جهان درک کنید.
بخش انیمیشن:
اهمیت جلوه های حرکتی واقع گرایانه را درک کنید، یاد بگیرید که از فریم های کلیدی برای متحرک سازی قسمت هایی از آسیاب بادی استفاده کنید، و توزیع وزن به استخوان ها را برای انیمیشن معتبر درک کنید. تا پایان کلاس، میتوانید یک آسیاب بادی کاملاً کارآمد را به هر موتور بازی که انتخاب میکنید صادر کنید.
بخش رندر نورپردازی:
زیبایی شناسی صحنه خود را با استفاده از سیستم HDRI برای نورپردازی، قابلیت های داخلی Blender و مهارت های رندر نمونه کارها دستکاری کنید. این دوره راهنمایی های عمیقی در مورد استفاده از Eevee برای نورپردازی، رندر، سایه ها، نوردهی، و مدیریت رنگ، و همچنین رندر چرخه های Blender ارائه می دهد.
ادغام Unreal Engine 5:
Unreal Engine 5 را عمیقاً کاوش کنید، انیمیشنها را از Blender وارد کنید، و اصول اولیه رندر کردن دارایی بازی خود را در زمان واقعی درک کنید. نحوه استفاده از بافت های ایجاد شده به طور خاص برای Unreal Engine و ایجاد فایل های UI تمیز را بیاموزید.
جوایز منابع کلاس:
بسته منبع کلاس حاوی بیش از 100 نقشه بافت 2k و 4k با نسخههای UE5 است. همچنین یک ابزار ناوبری کلاس پیدا خواهید کرد (به عنوان مثال. ، یک کتاب راهنمای دوره) که به شما کمک می کند فرآیند یادگیری خود را مطابق با نیازهای خود ساده کنید.
برترینهای کلاس:
سفری با بیش از 21 ساعت یادگیری همه جانبه را آغاز کنید. یک آسیاب بادی قرون وسطایی را تجربه کنید و در غروب خورشید خود را با یک آب آرام تصور کنید.
نتایج یادگیری کلاس:
ماهیت «تسلط بر هنر مدلسازی سه بعدی: از بلندر تا موتور غیرواقعی 5» حول یک پروژه عملی است که برای تقویت سفر یادگیری شما طراحی شده است.
مأموریت شما طراحی، بافت، متحرک سازی، رندر و ادغام یک آسیاب بادی قرون وسطایی تمام عیار در Unreal Engine 5 (UE5) است که دروس کلاس راهنمای شما هستند.
کلاس ما یک کتابچه راهنمای رایگان و یک بسته منبع قابل دانلود، حاوی 22 ماده مرجع برای هر قسمت از آسیاب بادی قرون وسطایی شما در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به آرایه ای از 100 نقشه بافت 2k و 4k دسترسی خواهید داشت. ما قویاً از شما میخواهیم که با پیشرفت پروژههای خود، لمس شخصی و ایدههای نوآورانه خود را در طرح اصلی بگنجانید.
خلاقیت خود را در آغوش بگیرید! عظمت و اندازه آسیاب های بادی قرون وسطایی خود را افزایش دهید. ساخت یک منظره جذاب UE5 را برای مکان یابی آسیاب بادی خود در نظر بگیرید که با عناصری مانند جویبارها و پوشش گیاهی سرسبز کامل می شود.
ما مشتاقانه منتظر ارسال شما از صحنه های آسیاب بادی قرون وسطایی UE5 یا رندرهای مدل سه بعدی برای نمونه کارهای شما هستیم.
مدل شدن همه مبارک!
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات