آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 4: سطح

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 4: Surfacing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش MARI و RenderMan ، ما به چگونگی ایجاد بافت و مواد برای کوتاه Daydreamer که در SIGGRAPH ظاهر شد ، خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v5، Maya 2016، RenderMan for Maya 20.0. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 21s خط تولید خط تولید Daydreamer جلد 4: سطح 1 ساعت 38 متر 52 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط تولید خط تولید Daydreamer جلد 4: سطح Daydreamer Production Pipeline Volume 4: Surfacing

  • مدیریت رنگ و گردش کار خطی Color Management and Linear Workflow

  • نقاشی نقشه های بافت برای موجود Painting Texture Maps for the Creature

  • نقاشی بافت بافت برای موشک Painting Texture Maps for the Rocket

  • Painting Texture Maps برای ربات Painting Texture Maps for the Robot

  • نقاشی نقشه های بافت برای محیط زیست Painting Texture Maps for the Environment

  • تنظیم صحنه آزمایش برای پیش نمایش مواد Setting up a Test Scene to Preview Materials

  • نقاشی ماسک برای مواد لایه بندی RenderMan Mask Painting for RenderMan Layering Materials

  • با استفاده از مواد لایه بندی RenderMan Using the RenderMan Layering Materials

  • ایجاد تغییرات اساسی در نقشه های بافت با گره های RenderMan Making Basic Changes to Texture Maps with RenderMan Nodes

نمایش نظرات

آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 4: سطح
جزییات دوره
1h 40m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.