لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش یادگیری حداکثر برای Ableton Live
Learning Max for Ableton Live
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا می خواهید صدا و سنتز را تجربه کنید؟ در این دوره ، استاد امانوئل هنری به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از محیط برنامه نویسی حداکثر آهنگ های خود را در Ableton Live گسترش دهید. امانوئل یک نمای کلی از آنچه Max است و نحوه گسترش آن برنامه Ableton Live ارائه می دهد. او گزینه های ساز را در کتابخانه Max و همچنین جلوه های MIDI و جلوه های صوتی را در Max API جستجو می کند. امانوئل شما را از طریق رابط برنامه نویسی Max ، نحوه ساخت اسکریپت های Max و نحوه افزودن و تست Max Patch ها راهنمایی می کند. در صورت مواجه شدن با گرفتاری ، او اسناد آنلاین Max و وصله های ایجاد شده توسط جامعه برای Max را پوشش می دهد ، و سپس با معرفی NodeJS برای Max نتیجه گیری می کند.
توجه: این دوره توسط امانوئل هنری ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
یادگیری حداکثر برای Ableton Live
Learning Max for Ableton Live
آنچه شما باید بدانید
What you should know
1. مقدمه ای بر Max برای Ableton Live
1. Introduction to Max for Ableton Live
Max برای Ableton Live چیست؟
What is Max for Ableton Live?
نحوه شروع کار با مکس
How to get started with Max
کاوش در سازها
Exploration of instruments
اکتشاف اثرات MIDI
Exploration of MIDI effects
کاوش جلوه های صوتی
Exploration of audio effects
معرفی ویزی و BEAP
Intro to Vizzie and BEAP
2. اولین پچ اول
2. First Max Patch
مروری بر رابط Max
Overview of the Max interface
آشنایی با اشیا
Introduction to objects
اولین اشیا your خود را اضافه کنید
Add your first objects
3. نهایی سازی و تست Patch
3. Finalizing and Testing the Patch
چند شی دیگر اضافه کنید
Add a few more objects
مقدمه ای برای ایجاد رابط در Max
Intro to interface building in Max
رابط کاربری را نهایی کنید
Finalize the interface
پچ نهایی را به صورت زنده امتحان کنید
Test final patch in Live
4. آزمایش
4. Experimentation
حداکثر اسناد
Max documentation
وصله های جامعه
Community patches
مقدمه ای بر NodeJS برای Max
Introduction to NodeJS for Max
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات