آموزش استاد کلاس ارکستراسیون، قسمت 2: برنج، صدا، و گیتار

Orchestration Masterclass, Part 2: Brass, Voice, & Guitar

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

100٪ نرخ پاسخ! هر سوالی که در این کلاس ارسال می شود در عرض 24 ساعت توسط مدرس پاسخ داده می شود.

آیا شما یک سازنده موسیقی، مجری، آهنگساز یا ترانه سرای مشتاق هستید که به دنبال ارتقای بازی خود هستید؟ این جایی برای شروع است.

زمان آن فرا رسیده است که ارکستراسیون را بیاموزید تا به موسیقی خود قدرت، اشتیاق و شگرفی که شایسته آن است بدهید.

ارکستراسیون مطالعه هر ساز در ارکستر، نحوه کار آنها، نحوه نوشتن برای آنها و نحوه برخورد هر ساز با سازهای دیگر برای ایجاد صداهای جدید است. مانند نقاشی فکر کنید: ارکستر پالت رنگ شماست. اما شما نمی خواهید فقط همه آنها را با هم مخلوط کنید. قبل از قرار دادن قلم مو روی بوم، باید اصول ترکیب آن رنگ ها را با هم بدانید.

در این سری از کلاس‌ها، قرار است روی سه چیز کار کنیم: 

  • ساز: دانستن نحوه کار همه سازهای ارکستر و نحوه نوشتن برای آنها به روشی اصطلاحی.

  • آهنگسازی: استفاده از ارکستر برای نوشتن موسیقی قدرتمند. آموزش نحوه ترکیب صداهای مختلف ارکستر برای ایجاد صدایی جدید و منحصر به فرد.

  • Synthestration: با استفاده از نرم‌افزار تولید رایج (Ableton Live، FL Studio، Logic Pro، Pro Tools، Cubase، و غیره) برای ایجاد صدای واقعی ارکستر با استفاده از کتابخانه‌های نمونه.

در این کلاس، "قسمت 2: برنج، صدا و گیتار" ما به طور کامل روی سازها تمرکز می کنیم - یاد می گیریم که چگونه برای برنج (ترومپت، ترومبون، شاخ فرانسوی، و توبا) صدا بنویسیم (سوپرانو، میزانسن، آلتو، کنترتنور، تنور، باریتون، باس)، سازهای کوبه ای، گیتار و دیگر سازهای فرت شده، پیانو، آکاردئون، و موارد دیگر.

اگر من را نمی شناسید، منتشر کرده ام. کلاس های زیادی اینجا آن کلاس‌ها واقعاً موفق بوده‌اند (در واقع پرفروش‌ها!)، و این یکی از درخواست‌ترین کلاس‌هایی بوده است که دانش‌آموزان من (بیش از 1,000,000 نفر از آنها) درخواست کرده‌اند. من واقعاً هیجان زده هستم که بالاخره می توانم این را برای شما بیاورم.


در اینجا فهرستی از برخی از موضوعاتی است که به آنها خواهیم پرداخت:

  • چگونه سازهای برنجی صدا تولید می کنند
  • دینامیک در برنج
  • تنفس
  • اتصالات برنجی
  • انواع ترومپت
  • انواع ترومبون
  • انواع توبا
  • انواع شاخ (یا شاخ فرانسوی)
  • صداهای برنجی
  • نیروهای برنجی در یک ارکستر
  • سازهای کوبه ای تنومند و بی صدا
  • رول و ضربه
  • پرکاشن کمان
  • مسائل مربوط به نشانه گذاری ضربی
  • کیت درام
  • Tessitura و محدوده صدا
  • طیف و رنگ سوپرانو
  • محدوده و رنگ آلتو
  • محدوده و رنگ میزانسن
  • محدوده و رنگ ضد تنور
  • رنگ محدوده تنور
  • محدوده و رنگ باریتون
  • محدوده صدای بم و رنگ
  • نوشتن برای پیانو
  • نوشتن برای هارپسیکورد، پیانو اسباب بازی و سایر سازهای کیبورد
  • نوشتن برای چنگ
  • نوشتن برای اندام
  • نوشتن برای گیتار
  • نوشتن برای سایر سازهای فرت شده
  • مشکلات دینامیکی گیتار
  • گیتار و تبلچر
  • نوشتن برای آکاردئون
  • و خیلی، خیلی، بیشتر!

قول من به شما:

من آهنگساز و مربی تمام وقت موسیقی هستم. اگر سوالی دارید لطفا در کلاس مطرح کنید. ظرف 24 ساعت پاسخ خواهم داد.

چه چیزی من را واجد شرایط آموزش به شما می کند؟

علاوه بر اینکه آهنگساز و مربی هستم،  همچنین دارای مدرک دکتری هستم. در موسیقی، من یک استاد موسیقی دانشگاه هستم و لیست بلند بالایی از جوایز برای تدریس دارم.

اما مهم‌تر: من هر روز از این موارد استفاده می‌کنم. من به‌طور حرفه‌ای موسیقی می‌نویسم، یک گیتاریست فعال هستم و از آخرین تکنیک‌های تولید، جریان کار و سبک‌ها مطلع هستم. همانطور که در این کلاس خواهید دید، من فقط این چیزها را دوست دارم. و من عاشق آموزش آن هستم.

بیایید شروع کنیم!

در درس 1 می بینمت.

بهترین،

جیسون (اما من را جی صدا کن...)

کوارتت زهی موتزارت پیوست شده را بررسی کنید. (توجه داشته باشید که این یک ترتیب است)

نوشتن رشته ها شامل مفصل بندی یا تکنیک خاصی نمی شود. با استفاده از چیزهایی که در این کلاس یاد گرفتید، نشانه های امتیاز را به دلخواه برای عبارت های زیر اضافه کنید:

  • Pizzicato/Arco
  • Ponticello/Ord
  • سول تاستو/اورد
  • در یک رشته خاص

با استفاده از این تکنیک‌ها متوجه خواهید شد که کنترل زیادی روی قطعه دارید!

چیدمان خود را با دست یا با استفاده از MuseScore یا برنامه نمادگذاری دیگری بنویسید و آن را در گالری رسانه آپلود کنید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تیمپانی و نیروها Timpani & Forces

  • توبا: برد و صدا The Tuba: Range and Sound

  • همه چیز دیگر The Everything Else

  • گیتار The Guitar

  • بی صدا می کند Mutes

  • کانترتنورها Countertenors

  • جابجایی! Transposition!

  • قبلا در ارکستراسیون! Previously in Orchestration!

  • Tessitura و Range Tessitura and Range

  • تعظیم Bowing

  • چگونه صدا کار می کند How the Voice Works

  • نمادها و نمادها Notation & Symbols

  • رول و ضربه Rolls and Strokes

  • عضو Organ

  • نشانه گذاری Notation

  • چند صدایی Multiphonics

  • سازهای پیانو و کیبورد Piano and Keyboard Instruments

  • مقدمه Introduction

  • بعدش چی پیش میاد؟ What Comes Next?

  • دینامیک گیتار Guitar Dynamics

  • همه بقیه All the Rest

  • نت های بلند و تنفس Long notes and Breathing

  • نفس کشیدن Breathing

  • فرمت این کلاس The Format of this class

  • انواع ترومبون The Types of Trombones

  • بسته شدن! Wrap Up!

  • ترومبون: برد و صدا The Trombone: Range and Sound

  • مفصل بندی ها Articulations

  • The Horns: Range and Sound The Horns: Range and Sound

  • کیت درام Drum Kit

  • شیپور: برد و صدا The Trumpet: Range and Sound

  • تن به تن و بدون تن Pitched and NonPitched

  • سوپرانو: محدوده و صدا The Soprano: Range and Sound

  • آکاردئون Accordion

  • دینامیک در برنج Dynamics in Brass

  • اینها چگونه کار می کنند How These Work

  • آلتو: برد و صدا The Alto: Range and Sound

  • نکته ای در مورد شاخ ها A Note About the Horns

  • تبلچر Tablature

  • باس ها: برد و صدا The Basses: Range and Sound

  • انواع شیپور The Types of Trumpets

  • The Tenors: Range and Sound The Tenors: Range and Sound

  • انواع توبا The Types of Tubas

  • هارپ The Harp

  • "نیروها" در یک ارکستر "Forces" in an Orchestra

  • پتک ها Mallets

نمایش نظرات

آموزش استاد کلاس ارکستراسیون، قسمت 2: برنج، صدا، و گیتار
جزییات دوره
3h 11m
46
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
46
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.