اصولات انیمیشن های فریم به فریم با دست طراحی شده دیجیتالی دوبعدی را بیاموزید. در این کلاس به چند اصل اولیه انیمیشن و نحوه بهینه سازی فضای کاری انیمیشن خود در Krita می پردازم که به صورت رایگان قابل دانلود است. در این آموزش از Krita 5 Beta استفاده شده است. دستورالعملهای مربوط به خود نرمافزار بیشتر برای کاربران Krita است.
در پایان کلاس، میتوانید یک توپ پرش و یک شکل را که در نمای جانبی راه میرود، متحرک کنید.
یک انیمیشن پرش توپ و یک انیمیشن چرخه پیاده روی ایجاد کنید. میتوانید با اضافه کردن فریمهای بیشتر و دیدن اینکه چگونه سرعت تغییر میکند، آن را به سطح بعدی ببرید. میتوانید سعی کنید این فیگور پاهای خود را بالاتر بردارد، یا بازوها را بهطور چشمگیرتری بچرخانید. من همچنین کمی حرکت ثانویه یا عمل ثانویه را با توپ نشان میدهم که میتواند به عنوان یک تکه پارچه یا مقداری مو تعبیر شود که به حرکت اولیه توپ در حال واکنش واکنش نشان میدهد. میتوانید پارچههایی اضافه کنید که از بازوهای شخصیتتان جدا میشوند یا کاری کنید که شخصیتتان یک شنل یا شاید حتی یک دم اسبی از سر بپوشد. به یاد داشته باشید که از پروژه خود لذت ببرید!
هنرمند دو بعدی
من از سال 2014 تدریس می کنم و در زمینه تصویرسازی دیجیتال، طراحی و انیمیشن دو بعدی تخصص دارم. من در درجه اول با Krita کار می کنم، اما گاهی اوقات در Adobe Photoshop و Animate کار می کنم. من به عنوان یک هنرمند حرفه ای، بیشتر گرافیک بازی های ویدیویی و تصاویر را برای اهدافی مانند هنرهای تبلیغاتی و استوری بورد تهیه کرده ام.
امیدوارم از کار من لذت ببرید. با تشکر از شما برای بازدید!
نمایش نظرات