آموزش سری حرکت بدن - متحرک کردن یک چرخه دویدن سنگین در محل

Body Movement Series - Animating a Heavy Run Cycle On the Spot

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس، نحوه متحرک سازی یک چرخه پیاده روی کارتونی را به شکل بایت اندازه توضیح خواهیم داد. این دوره روند زیر را پوشش می دهد:

  1. مقدمه ای بر کلاس
  2. مسدود کردن قسمت 1
  3. مسدود کردن قسمت 2
  4. اسپلینینگ
  5. پولیش بخش 1
  6. پولیش بخش 2
  7. کدو حلوایی و کشش روی سر
  8. نتیجه گیری

وظیفه شما این است که یک چرخه دویدن سنگین را در محل با هر دکلی که دوست دارید تکمیل کنید. اگر مایلید از دکل مورد استفاده من استفاده کنید، می توانید از لینک های زیر دانلود کنید یا در   مشترک شوید.

این دوره از استاندارد صنعتی Maya استفاده می کند، اما هر بسته انیمیشن سه بعدی خوب است زیرا اصول یکسان است.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • پولیش قسمت 2 Polishing Part 2

  • نتیجه Conclusion

  • مسدود کردن قسمت 1 Blocking Part 1

  • پولیش قسمت 1 Polishing Part 1

  • مسدود کردن بازوها Blocking Arms

  • اسپلینینگ Splining

  • اسکواش و کشش روی سر Squash And Stretch on the Head

  • معرفی Introduction

  • مسدود کردن قسمت 2 Blocking Part 2

نمایش نظرات

آموزش سری حرکت بدن - متحرک کردن یک چرخه دویدن سنگین در محل
جزییات دوره
1h 18m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
24
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Opi Chaggar
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Opi Chaggar Opi Chaggar

انیماتور ارشد + یوتیوبر

سلام، نام من Opi است.

من یک انیماتور ارشد حرفه ای هستم که در صنعت بازی های ویدیویی کار می کنم.

من بیش از 15 سال تجربه در صنعت بازی های ویدیویی و انیمیشن دارم و این دوره ها را ایجاد کرده ام تا آموخته هایم را بازگردانم و امیدوارم الهام بخش نسل بعدی انیماتورها باشم.

شرکت هایی که برای آنها کار کرده ام:


- تئوری نینجا (بریتانیا)
- EA (بریتانیا)
- استودیوی High Moon (سن دیگو، کالیفرنیا)
- Trion Worlds (سن دیگو، کالیفرنیا)
- سونی Computer Entertainment Europe (بریتانیا)- برادران وارنر (Tt Games) (بریتانیا)
- Genjoy (A Scopely Studio) (اسپانیا/Culvar City، کالیفرنیا)

مربیان من:

- Jason Schiefer - Weta Digital/PDI Dreamworks
- Steve Gagnon-Cady -Weta Digital
- Don Crum - Pixar Animation Studios
- Carl Brunker - BlueSky
- Kevin Koch - Dreamworks/بازی های چریکی

دوره Opimation اهمیت تسلط بر اصول اولیه ایجاد در انیمیشن‌های بازی مانند راه رفتن، دویدن و بیکاری را پوشش می‌دهد.

من در تمام مراحل سفر شما برای تبدیل شدن به بهترین انیماتوری که می توانید باشید، با شما خواهم بود.

به من بپیوندید که در آنجا به نقل قول ها و نکاتی در مورد بهره وری بر اساس کتاب ها و تجربیاتی که از من الهام گرفته اند، می پردازید.

من همچنین هر مقاله و ویدیوی مفیدی را که در وب جهانی پیدا می کنم مستقیماً در صندوق ورودی شما به اشتراک می گذارم!

بنابراین منتظر چه چیزی هستید، بیایید در دوره شیرجه بزنیم!