آموزش Rigging Wings در 3ds Max

Rigging Wings in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max یاد می گیریم که چگونه یک بال را ریگ کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max ما یاد می گیریم که چگونه یک بال درست کنیم. ابتدا نگاهی به مرجع می اندازیم و به مواردی می پردازیم که در هنگام ساخت دکل کنترل باید به آنها فکر کنیم. از آنجا، ما قدم به قدم به سمت درست کردن بال حرکت می کنیم و مطمئن می شویم که سیستمی که می سازیم برای نیازهای یک انیماتور کافی باشد. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه رابط Max را برای دسترسی سریعتر به ابزارها سفارشی کنیم و چند ابزار MaxScript بسازیم که به ما کمک می کند کارآمدتر کار کنیم. در پایان این آموزش، به دانشی که برای ساختن بال‌های انیمیشن‌پسند نیاز دارید مجهز خواهید شد! نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Rigging Wings در 3ds Max Rigging Wings in 3ds Max

  • مطالعه مرجع Studying the Reference

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • ساختن سیستم استخوانی بال Building the Wing's Bone System

  • اضافه کردن استخوان های پر Adding the Feather Bones

  • پیوند دادن اسکلت بال به یکدیگر Linking the Wing Skeleton Together

  • پوشاندن بال Enveloping the Wing

  • پوشاندن پرها Enveloping the Feathers

  • کنترل های بال اولیه The Primary Wing Controls

  • اتصال اسکلت بال به کنترل های اولیه ما Connecting the Wing's Skeleton to Our Primary Controls

  • ایجاد کنترل بال های ثانویه Creating Secondary Wing Controls

  • اتصال استخوان های بال ثانویه به کنترل آنها Connecting the Secondary Wing Bones to Their Controls

  • شروع در سیستم کنترل پر ما Starting on Our Feather Control System

  • اولین سطح ما از کنترل بادکش Our First Level of Feather-fanning Control

  • ایجاد کنترل‌هایی برای باد کردن دسته جمعی پرها Creating Controls to Collectively Fan the Feathers

  • تکمیل سطح دوم کنترل بادکش Completing Our Second Level of Fanning Control

  • ساخت یک دکل پر انعطاف پذیر Building a Flexible Feather Rig

  • Splines برای زنجیره های استخوان پر ما Splines for Our Feather Bone Chains

  • اتصال سیستم های Spline IK به Feathers ما Connecting Spline IK Systems to Our Feathers

  • ساخت یک ابزار ساده تغییر نام Building a Simple Renaming Tool

  • پیچاندن پرها Twisting the Feathers

  • جفت کردن پرها به طور جداگانه Rigging the Feathers Separately

  • ساخت ریگ مقیاس پذیر Making the Rig Scalable

  • خم کردن پرها به طور جمعی Bending the Feathers Collectively

  • تکمیل دکل جمعی پر خم کننده ما Finishing Our Collective Feather-bending Rig

  • ویرایش پاکت پرها Edting the Envelope of the Feathers

  • خودکار کردن بال تاشو Automating the Wing Fold

  • ادامه دکل Auto Wing-fold Rig Continuning the Auto Wing-fold Rig

  • نهایی شدن دکل بال Finalizing the Wing Rig

نمایش نظرات

آموزش Rigging Wings در 3ds Max
جزییات دوره
3h 21m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.