آموزش تعامل کاراکتر در 3ds Max

Character Interaction in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های 3ds Max، نحوه متحرک سازی یک تعامل چند کاراکتر در 3ds Max را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013. در این مجموعه از آموزش های 3ds Max، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک تعامل چند کاراکتری را در 3ds Max متحرک کنید. ابتدا مرحله برنامه‌ریزی این پروژه را بررسی می‌کنیم، که همیشه باید اول باشد، و سپس مستقیماً وارد آن می‌شویم و اجرا را به طور کامل، از ابتدا تا انتها، یاد می‌گیریم که می‌تواند برای هر شخصیتی اعمال شود. همچنین مزایای انتخاب ترتیب چرخش مناسب برای اشیاء کنترلی را مورد بحث قرار خواهیم داد و راه های غلبه بر درون یابی قفل گیمبال را یاد خواهیم گرفت. در پایان آموزش، شما به مجموعه ای از مهارت های مورد نیاز برای متحرک سازی تعاملات سرگرم کننده و باورپذیر شخصیت ها دست خواهید یافت! نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تعامل کاراکتر در 3ds Max Character Interaction in 3ds Max

  • کار با ریز عکسها Working with Thumbnails

  • نگاهی به دکل کنترل A Look at the Control Rig

  • شروع انیمیشن Starting the Animation

  • بلوک را در حمله اولیه شرور به پایان برسانید Finish Blocking in the Villain's Initial Attack

  • خشن در نقطه ای که شرور در آن ضربه می زند Roughing in the Point at Which the Villain Is Struck

  • بهینه سازی شانه ها Tweaking the Shoulders

  • ادامه کار ما در مورد سقوط شخصیت شرور Continuing Our Work on the Villain's Fall

  • متحرک سازی شخصیت شرور در حال سقوط به طبقه Animating the Villain Falling to the Floor

  • پایان دادن به افراط و تفریط شرور Finishing the Villain's Extremes

  • تثبیت هر افراطی از شرور Solidifying Each Extreme of the Villain

  • شروع از گذرنامه قهرمان قهرمان Starting on the Heroine's Blocking Pass

  • مسدود کردن در انتظار ضدحمله قهرمان Blocking in the Anticipation to the Heroine's Counterattack

  • متحرک سازی ضد حمله Animating the Counterattack

  • دنبال کردن از طریق پس از ضد حمله Following Through After the Counterattack

  • پایان دادن به افراط قهرمان Wrapping up the Heroine's Extremes

  • پالایش حمله اولیه شرور Refining the Initial Attack of the Villain

  • رفع سیال بودن حمله بعدی شرور Fixing the Fluidity of the Villain's Next Attack

  • بهینه سازی سقوط شخصیت شرور Tweaking the Villain's Fall

  • اضافه کردن کشیدن به پاهای شرور هنگام سقوط به زمین Adding Drag to the Villain's Legs as They Fall to the Floor

  • نهایی کردن نیم تنه شرور Finalizing the Villain's Torso

  • صیقل دادن حرکات سر شرور Polishing the Movements of the Villain's Head

  • پایان دادن به پای راست شرور Finishing the Villain's Right Leg

  • تکمیل پای چپ شرور Completing the Villain's Left Leg

  • بستن بازوی چپ شرور Wrapping up the Villain's Left Arm

  • پایان انیمیشن شخصیت شرور Finishing the Animation of the Villain

  • صاف کردن قهرمان در حالی که او حمله را مسدود می کند Smoothing out the Heroine as She Blocks the Attack

  • رفع انتظار برای ضدحمله قهرمان Fixing the Anticipation to the Heroine's Counterattack

  • تکمیل ضد حمله Completing the Counterattack

  • نهایی شدن مرکز ثقل قهرمان Finalizing the Heroine's Center of Gravity

  • پایان دادن به حرکات نیم تنه قهرمان Finishing the Movements of the Heroine's Torso

  • تکمیل انیمیشن سر قهرمان Completing the Animation of the Heroine's Head

  • تکمیل بازوی چپ قهرمان Completing the Heroine's Left Arm

  • اتمام انیمیشن Finishing the Animation

نمایش نظرات

آموزش تعامل کاراکتر در 3ds Max
جزییات دوره
5h 3m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.