آموزش رندر داخلی در XSI

Rendering Interiors in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار صرفه‌جویی در زمان برای رندر کردن مجموعه‌های داخلی و تکنیک‌های پرتو ذهنی آزمایش‌شده توسط تولید که می‌تواند برای فیلم، بازی و تجسم‌های معماری استفاده شود، بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر (XSI 6.02 برای باز کردن فایل‌های پروژه مورد نیاز است). یک گردش کار صرفه‌جویی در زمان برای رندر کردن مجموعه‌های داخلی و تکنیک‌های پرتو ذهنی آزمایش‌شده توسط تولید که می‌تواند برای فیلم، بازی و تجسم‌های معماری استفاده شود، بیاموزید. شامل چهار ساعت آموزش پروژه محور. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: انتشار فوتون از منابع نور. تنظیم دقیق نتایج جهانی روشنایی. هموارسازی نتایج جهانی روشنایی با Final Gather. استفاده از مصالح معماری در XSI. نادیده گرفتن خواص فوتون. افزودن رئالیسم با انسداد محیطی. استفاده از Multi-bounce Final Gather به عنوان جایگزین GI. خروجی تصاویر به فرمت EXR 32 بیتی. اصلاح هندسه برای روشنایی جهانی بهینه. راه اندازی Render Passes در XSI. تکنیک های بهینه سازی حافظه BSP. استفاده از XSI Shaders سفارشی. ترکیب پاس های رندر شده در برنامه خارجی. تنظیم تنظیمات نوردهی نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر (XSI 6.02 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر داخلی در XSI Rendering Interiors in XSI

  • شناسایی نکات کلیدی که باید هنگام نزدیک شدن به نور در Softimage از آنها آگاه باشید Identifying Key Points to Be Aware of When Approaching Lighting in Softimage

  • ایجاد منبع نور اولیه برای رندر در روز Creating the Primary Light Source for a Daytime Render

  • افزودن بافت به کف و ایجاد یک محیط بیرونی Adding Textures to the Floor and Creating an Outside Environment

  • ایجاد نور ریخته گری فوتون و اضافه کردن نور جهانی خشن Creating a Photon Casting Light and Adding Rough Global Illumination

  • افزودن انعکاس های براق به کف و تغییر خواص برهمکنش فوتون آن Adding Glossy Reflections to the Floor and Altering Its Photon Interaction Properties

  • اضافه کردن Final Gather به صحنه برای هموار کردن نتیجه جهانی روشنایی Adding Final Gather to the Scene to Smooth out the Global Illumination Result

  • اصلاح هندسه اتاق به منظور به دست آوردن نتیجه روشنایی جهانی تمیزتر (قسمت 1) Modifying the Room's Geometry in Order to Get a Cleaner Global Illumination Result (Part 1)

  • اصلاح هندسه اتاق به منظور به دست آوردن نتیجه روشنایی جهانی تمیزتر (قسمت 2) Modifying the Room's Geometry in Order to Get a Cleaner Global Illumination Result (Part 2)

  • اصلاح هندسه اتاق به منظور به دست آوردن نتیجه روشنایی جهانی تمیزتر (قسمت 3) Modifying the Room's Geometry in Order to Get a Cleaner Global Illumination Result (Part 3)

  • تخصیص و تنظیم مواد برای کاناپه و صندلی Assigning and Adjusting the Materials for the Couch and Chair

  • ایجاد مواد شیشه ای و کروم واقعی برای میز قهوه Creating Realistic Glass and Chrome Materials for the Coffee Table

  • کنترل نحوه تعامل نورها و فوتون ها با سطوح شفاف Controlling How Lights and Photons Interact with Translucent Surfaces

  • ایجاد و تنظیم مواد برای اشیاء مختلف کوچکتر در اتاق نشیمن Creating and Adjusting the Materials for Various Smaller Objects in the Living Room

  • تغییر هندسه اتاق برای گسترش طبقه به داخل راهرو Altering the Room's Geometry to Extend the Floor into the Hallway

  • استفاده از BSP Diagnostics برای کنترل عملکرد رندر صحنه Using BSP Diagnostics to Control the Scene's Render Performance

  • تنظیم دقیق نور کلی در صحنه Fine-tuning the Overall Lighting in the Scene

  • ایجاد یک پاس انسداد محیطی برای افزایش جزئیات سایه دار Creating an Ambient Occlusion Pass to Enhance Shadowed Detail

  • استفاده از انسداد محیط جهت دار برای شبیه سازی سایه های نرم واقعی تر Using Directional Ambient Occlusion to Simulate More Realistic Soft Shadows

  • استفاده از Render Manager برای تنظیم خروجی تصویر نهایی Using the Render Manager to Set up Final Image Output

  • استفاده از یک برنامه ویرایش تصویر خارجی برای انجام تنظیمات نهایی در فریم های رندر شده Using an External Image Editing Application to Make Final Adjustments to Rendered Frames

  • تنظیم مجدد صحنه Softimage خود در آماده سازی برای تنظیم نور در شب Resetting Your Softimage Scene in Preparation for a Nighttime Light Setup

  • راه اندازی لامپ به عنوان منبع نور اولیه اتاق Setting up the Lamp as the Room's Primary Light Source

  • افزودن پرتوهای جمع آوری نهایی اولیه و ثانویه برای شبیه سازی اثرات روشنایی جهانی Adding Primary and Secondary Final Gather Rays to Simulate the Effects of Global Illumination

نمایش نظرات

آموزش رندر داخلی در XSI
جزییات دوره
4h 3m
24
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.