آموزش ایجاد یک قلاب چاشنی پویا در Houdini

Creating a Dynamic Grappling Hook in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما در مورد چگونگی استفاده از سیستم سیم Houdini همراه با محدودیت های دینامیکی بدن نرم برای ایجاد یک سیم قلاب دست و پنجه نرم می کنیم که بر اساس این محدودیت ها بیرون زده و جمع می شود. نرم افزار مورد نیاز: Houdini FX 14.0.258. در طول این دوره ها ، ما در مورد چگونگی استفاده از سیستم سیم Houdini همراه با محدودیت های دینامیکی بدنه نرم برای ایجاد یک سیم قلاب دست و پنجه نرم می کنیم که بر اساس این محدودیت ها بیرون می زند و جمع می شود. دوره با یک مثال مختصر در مورد موارد ضروری شبیه سازی سیم قبل از شروع کار در تهیه ، شبیه سازی و گرفتن سیم آغاز می شود. ما همچنین از حل کننده اجزای محدود Houdini برای ایجاد یک شخصیت شبیه سازی شده با بدنه جامد استفاده خواهیم کرد که توسط سیم رانده خواهد شد. با پایان این دوره ، شما درک بسیار خوبی از نحوه استفاده از محدودیت ها برای کنترل شبیه سازی سیم خود خواهید داشت ، و همچنین روش های اضافی برای ترکیب چندین شبیه سازی و عنصر را در یک اثر نهایی خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini FX 14.0.258.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک قلاب چاشنی پویا در Houdini Creating a Dynamic Grappling Hook in Houdini

  • راه اندازی Wrecking Ball Geo Setting up the Wrecking Ball Geo

  • پایان نصب و شروع سیم کارت Finishing the Setup and Starting the Sim

  • اضافه کردن محدودیت ها و ویرایش خصوصیات Adding Constraints and Editing Properties

  • راه اندازی Hook Wire Setting up the Hook Wire

  • ایجاد یک شبیه سازی کمکی Creating an Auxillary Simulation

  • راه اندازی سیم کارت اولیه Setting up the Primary Wire Sim

  • نهایی کردن سیم سیم اولیه Finalizing the Primary Wire Sim

  • ایجاد سیم کارت ثانویه Creating the Secondary Swing Sim

  • ترکیب شبیه سازی ها Combining the Simulations

  • اضافه کردن حرکت سیم اضافی Adding Additional Wire Motion

  • ساخت هندسه طناب Constructing the Rope Geometry

  • نهایی کردن ضبط سیم Finalizing the Wire Capture

  • ساخت Geo Launcher Constructing the Launcher Geo

  • ایجاد شبیه سازی Follow Establishing the Follow Simulation

  • اتصال تیغه قلاب Grappling Attaching the Grappling Hook Blade

  • تنظیم شخصیت برای شبیه سازی Setting up the Character for Simulation

  • شروع شبیه سازی شخصیت Starting the Character Simulation

  • اتمام شبیه سازی شخصیت Finishing the Character Simulation

  • آماده سازی اشیا و مواد برای رندر Preparing Obects and Materials for Render

  • نهایی کردن رندر Finalizing the Render

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک قلاب چاشنی پویا در Houdini
جزییات دوره
2h 40m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Sam Rickles
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sam Rickles Sam Rickles

سام ریکلز مدیر فنی Lead FX با Sony Pictures Imageworks در ونکوور ، بریتیش کلمبیا است. سام که سابقه فعالیت شش ساله در صنعت VFX را دارد ، در وهله اول با هودینی کار می کند تا به اثرات خود برسد ، از تخریب واقعی خودرو و اثرات پیرو ، تا توپ رنگ آمیزی و پرتوهای یخ زده. کارهای او را می توان در هفت فیلم سینمایی از جمله هتل ترانسیلوانیا 2 ، مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 و لبه فردا مشاهده کرد. وی فارغ التحصیل انستیتوی فناوری جورجیا با مدرک B.S است. مدرک رسانه محاسباتی.