دریافت کننده Epic Mega Grants!
Epic Mega Grants!
صوتی: پرتغالی-BR
زیرنویس: انگلیسی و پرتغالی-BR
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زیرنویسها، درس نقشه راه شرح شرحها را بررسی کنید.
همه مطالب همراه به زبان پرتغالی و انگلیسی موجود است.
انگلیسی<<<
در این دوره شما اصول طرحهای اولیه را خواهید آموخت. این اولین قدم برای شروع ساخت بازی ها و پروژه های خود و شروع به درک موتور Unreal است. بیش از 250 درس وجود دارد که به روش آموزشی تهیه شده است.
کوس به زبان پرتغالی ضبط شده است، اما بسیاری از دانش آموزان انگلیسی زبان می توانند با زیرنویس انگلیسی دنبال کنند.
----
بلوپرینت چیست؟ Blueprints سیستم بصری است که کاربر را از تماس مستقیم با زبان برنامه نویسی رها می کند. کدهای ++C به صورت بصری در داخل موتور نمایش داده می شوند. به این ترتیب می توانید کل بازی ها و پروژه ها را بدون نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی مورد استفاده در پس زمینه ایجاد کنید.
بنابراین، هدف این دوره این نیست که درس های بی شماری را به شما نشان دهد تا بتوانید فقط کپی کنید. من چرایی هر فاندامنتال را به شما آموزش خواهم داد و شما می توانید هر آنچه را که آموخته اید در هر نوع پروژه ای که می خواهید به کار ببرید. این واقعیتی است که اکثر دانش آموزان در مورد این دوره دوست دارند.
هنوز شک دارید؟ به برخی از کلاس های موجود به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.
= = = توضیحات محتوا = = = =
در این دوره ما تمام اصول اولیه Blueprints را خواهیم دید تا بتوانید شروع به ایجاد بازی های خود کنید. Unreal Engine به شما امکان می دهد پروژه ها و بازی های تعاملی و با استفاده از همان ابزارهایی که توسط استودیوهای بزرگ AAA و توسعه دهندگان هندی در سراسر جهان استفاده می شود، ایجاد کنید. اگر می خواهید حرفه خود را در توسعه بازی با یکی از بهترین موتورهای موجود در بازار شروع کنید، این دوره شماست.
ما در مورد متغیرها، رویدادها، توابع، ارتباطات بلوپرینت، مواد، جدول زمانی، بردارها، شخصیتهای اول و سوم شخص، رابطها یاد خواهیم گرفت و سپس از همه این دانش برای انتشار اولین پروژه خود برای ویندوز استفاده میکنیم. این دوره آموزشی نیست که به شما نشان دهد چگونه یک بازی بسازید. پیشنهاد این است که قبل از شروع ساخت اولین پروژه، اصول اولیه را به شما آموزش دهیم. اگر قبلاً دانشی دارید، میتوانید کلاسهای اولیه را رها کنید و مستقیماً به کلاسهای عملی بروید.
= = = برای شروع دوره چه چیزی باید بدانم؟ = = =
برای دنبال کردن این دوره نیازی به تجربه قبلی در مورد بازی ندارید.
اما باید دانش اولیه در Unreal داشته باشید. نحوه پیمایش و پیمایش اصلی ویرایشگر.
کوس به زبان پرتغالی ضبط شده است، اما بسیاری از دانش آموزان انگلیسی زبان می توانند با زیرنویس انگلیسی دنبال کنند.
******************************************** ********************************************** **
پرتغالی<<<
نسخهای که میخواهد در طرحهای اولیه باشد.
موتور.
São mais de 250 aulas, preparadas de forma didática for você que está COMEÇANDO na Engine.
این موضوع برای اولین بار در موتور.
Se você espera conteúdo mais avançado, por favor, não dê nota baixa ao curso por esse motivo.
----
O que são Blueprints?
Blueprints é o system visual que dispensa o contato direto com linguagem de programação.
به عنوان کارها، رویدادها، کلاس ها و اهدافی که código c++ são resentados visualmente dentro da engine را انجام می دهند.
Dessa forma você pode criar jogos inteiros sem precisar conhecer linguagem de programação a fundo.
Por isso, o objetivo desse curso não é só te mostrar inúmeras aulas para você copiar.
Eu te ensinar os porquês de cada fundamento e ao entender isso você pode aplicar como quiser.
É es. a maioria dos alunos elogia, e não é a toa que esse curso possui um dos maiores رده بندی ها را وارد کنید تا در بازی های موجود در پلاتفورم قرار بگیرید.
آیا می خواهید؟
Acesse algumas aulas disponíveis gratuitamente.
---------------
=== Descrição Detalhada do Conteúdo ===
نسخههای اولیه در طرحهای اولیه برای صدایی که میخواهد به همراه داشته باشد. یک موتور غیرواقعی اجازه میدهد تا برنامههای تعاملی را انجام دهد، بهعنوان پیامهایی در ایالات متحده آمریکا بهعنوان بزرگترین استودیوهای AAA و هندیها در آن کار یا دنیا استفاده کند.
Vamos بهعنوان طرحهای اولیه، سیستم بصری اسکریپت و توزیع یا استفاده از برنامهها استفاده میشود.
بهعنوان برنامهنویسی استفاده میکند. p>
Vamos aprender sobre Variáveis , Tipos de Eventos , Funções , Personagens , Comunicação entre Blueprints , Materiais , Timelines , Vetores , Personagem em Primeira e em Terceira Pessoa , Interfaces , and Depois usar usar todo esse controi .
Este curso não é um tutorial que vai lhe mostrar apenas como criar um tipo de jogo.
A proposta é te ensinar os Fundamentos ANTES de começar a fazer o primeiro projeto.
Se você já tem algum conhecimento, pode pular as aulas iniciais and ir direto para as aulas práticas.
=== O que preciso saber para começar o curso? ===
وصدای دقیق برای تجربههای قبلی.
از موتور غیرواقعی استفاده کنید. É um curso totalmente gratuito voltado for quem está usando game engine pela primeira vez.
Nível Iniciante - من فکر می کنم، نمی توانم به عنوان یک طرفدار اساسی و ایده آل وجود داشته باشد.
Nível Iniciante conceitos e teorias que podem te ajudar. veja na lista de aulas todo or conteúdo do curso.
------
Indie Dev
نمایش نظرات