آموزش Unreal Engine 4 Class: Blueprints

Unreal Engine 4 Class: Blueprints

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Blueprint ها را بیاموزید و بازی های خود را بسازید (زیرنویس انگلیسی) ایجاد بازی با استفاده از Unreal Engine و Blueprints (Crie jogos com a Unreal Engine através das Blueprints) یک کاراکتر تحت کنترل انسان را تنظیم کنید (پیکربندی um personagem controlável pelo jogador) ایجاد منطق با استفاده از Blueprints (Crie) usando Blueprints) Start on Indie Game Development (Iniciar no desenvolvimento de jogos indie) Learn Events، Function and Blueprint Communication (Aprenda Eventos, Funções e Comunicação entre Blueprints) básico sobre o Editor da Unreal Engine)

دریافت کننده Epic Mega Grants!
Epic Mega Grants!

صوتی: پرتغالی-BR
زیرنویس: انگلیسی و پرتغالی-BR

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زیرنویس‌ها، درس نقشه راه شرح شرح‌ها را بررسی کنید.
همه مطالب همراه به زبان پرتغالی و انگلیسی موجود است.


انگلیسی<<<

در این دوره شما اصول طرح‌های اولیه را خواهید آموخت. این اولین قدم برای شروع ساخت بازی ها و پروژه های خود و شروع به درک موتور Unreal است. بیش از 250 درس وجود دارد که به روش آموزشی تهیه شده است.

کوس به زبان پرتغالی ضبط شده است، اما بسیاری از دانش آموزان انگلیسی زبان می توانند با زیرنویس انگلیسی دنبال کنند.

----

بلوپرینت چیست؟ Blueprints سیستم بصری است که کاربر را از تماس مستقیم با زبان برنامه نویسی رها می کند. کدهای ++C به صورت بصری در داخل موتور نمایش داده می شوند. به این ترتیب می توانید کل بازی ها و پروژه ها را بدون نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی مورد استفاده در پس زمینه ایجاد کنید.

بنابراین، هدف این دوره این نیست که درس های بی شماری را به شما نشان دهد تا بتوانید فقط کپی کنید. من چرایی هر فاندامنتال را به شما آموزش خواهم داد و شما می توانید هر آنچه را که آموخته اید در هر نوع پروژه ای که می خواهید به کار ببرید. این واقعیتی است که اکثر دانش آموزان در مورد این دوره دوست دارند.

هنوز شک دارید؟ به برخی از کلاس های موجود به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

= = = توضیحات محتوا = = = =

در این دوره ما تمام اصول اولیه Blueprints را خواهیم دید تا بتوانید شروع به ایجاد بازی های خود کنید. Unreal Engine به شما امکان می دهد پروژه ها و بازی های تعاملی و با استفاده از همان ابزارهایی که توسط استودیوهای بزرگ AAA و توسعه دهندگان هندی در سراسر جهان استفاده می شود، ایجاد کنید. اگر می خواهید حرفه خود را در توسعه بازی با یکی از بهترین موتورهای موجود در بازار شروع کنید، این دوره شماست.

ما در مورد متغیرها، رویدادها، توابع، ارتباطات بلوپرینت، مواد، جدول زمانی، بردارها، شخصیت‌های اول و سوم شخص، رابط‌ها یاد خواهیم گرفت و سپس از همه این دانش برای انتشار اولین پروژه خود برای ویندوز استفاده می‌کنیم. این دوره آموزشی نیست که به شما نشان دهد چگونه یک بازی بسازید. پیشنهاد این است که قبل از شروع ساخت اولین پروژه، اصول اولیه را به شما آموزش دهیم. اگر قبلاً دانشی دارید، می‌توانید کلاس‌های اولیه را رها کنید و مستقیماً به کلاس‌های عملی بروید.

= = = برای شروع دوره چه چیزی باید بدانم؟ = = =

برای دنبال کردن این دوره نیازی به تجربه قبلی در مورد بازی ندارید.
اما باید دانش اولیه در Unreal داشته باشید. نحوه پیمایش و پیمایش اصلی ویرایشگر.

کوس به زبان پرتغالی ضبط شده است، اما بسیاری از دانش آموزان انگلیسی زبان می توانند با زیرنویس انگلیسی دنبال کنند.

******************************************** ********************************************** **

پرتغالی<<<
نسخه‌ای که می‌خواهد در طرح‌های اولیه باشد.
موتور.

São mais de 250 aulas, preparadas de forma didática for você que está COMEÇANDO na Engine.
این موضوع برای اولین بار در موتور.
Se você espera conteúdo mais avançado, por favor, não dê nota baixa ao curso por esse motivo.

----

O que são Blueprints?
Blueprints é o system visual que dispensa o contato direto com linguagem de programação.
به عنوان کارها، رویدادها، کلاس ها و اهدافی که código c++ são resentados visualmente dentro da engine را انجام می دهند.
Dessa forma você pode criar jogos inteiros sem precisar conhecer linguagem de programação a fundo.

Por isso, o objetivo desse curso não é só te mostrar inúmeras aulas para você copiar.
Eu te ensinar os porquês de cada fundamento e ao entender isso você pode aplicar como quiser.
É es. a maioria dos alunos elogia, e não é a toa que esse curso possui um dos maiores رده بندی ها را وارد کنید تا در بازی های موجود در پلاتفورم قرار بگیرید.

آیا می خواهید؟
Acesse algumas aulas disponíveis gratuitamente.

---------------

=== Descrição Detalhada do Conteúdo ===

نسخه‌های اولیه در طرح‌های اولیه برای صدایی که می‌خواهد به همراه داشته باشد. یک موتور غیرواقعی اجازه می‌دهد تا برنامه‌های تعاملی را انجام دهد، به‌عنوان پیام‌هایی در ایالات متحده آمریکا به‌عنوان بزرگ‌ترین استودیوهای AAA و هندی‌ها در آن کار یا دنیا استفاده کند.

Vamos به‌عنوان طرح‌های اولیه، سیستم بصری اسکریپت و توزیع یا استفاده از برنامه‌ها استفاده می‌شود.
به‌عنوان برنامه‌نویسی استفاده می‌کند. p>

Vamos aprender sobre Variáveis ​​, Tipos de Eventos , Funções , Personagens , Comunicação entre Blueprints , Materiais , Timelines , Vetores , Personagem em Primeira e em Terceira Pessoa , Interfaces , and Depois usar usar todo esse controi .

Este curso não é um tutorial que vai lhe mostrar apenas como criar um tipo de jogo.
A proposta é te ensinar os Fundamentos ANTES de começar a fazer o primeiro projeto.
Se você já tem algum conhecimento, pode pular as aulas iniciais and ir direto para as aulas práticas.

=== O que preciso saber para começar o curso? ===

وصدای دقیق برای تجربه‌های قبلی.
از موتور غیرواقعی استفاده کنید. É um curso totalmente gratuito voltado for quem está usando game engine pela primeira vez.

Nível Iniciante - من فکر می کنم، نمی توانم به عنوان یک طرفدار اساسی و ایده آل وجود داشته باشد.
Nível Iniciante conceitos e teorias que podem te ajudar. veja na lista de aulas todo or conteúdo do curso.

------


سرفصل ها و درس ها

Introdução (مقدمه) Introdução (Introduction)

  • معرفی دوره (Introdução ao Curso) Course Introduction (Introdução ao Curso)

  • توضیحات محتوا Content Description

  • Descrição do conteúdo Descrição do conteúdo

  • کلاس UE 5: طرح‌ها - تیزر UE 5 Class : Blueprints - Teaser

  • اسلایدها Slides

مبانی (Fundamentos) Fundamentals (Fundamentos)

  • بلوپرینت چیست؟ (O que são Blueprints؟) What are Blueprints? (O que são Blueprints?)

  • ساختار طرح (Estrutura de Uma Blueprint) Blueprint Structure (Estrutura de uma Blueprint)

  • حکم اعدام (Ordem de Execução) Execution Order (Ordem de Execução)

  • نظرات (Commentários) Comments (Comentários)

  • تغییر مسیر گره Reroute Node

  • انواع گره ها (Tipos de Nós) Types of Nodes (Tipos de Nós)

Variáveis ​​(متغیرها) Variáveis (Variables)

  • متغیرها: پیوندهای مهم (Variáveis: Links Importantes) Variables: Important Links (Variáveis: Links Importantes)

  • متغیرها چیست؟ (O que são Variáveis؟) What are Variables? (O que são Variáveis?)

  • عدد صحیح Integer

  • شناور Float

  • بولی Boolean

  • بردار Vector

  • روتاتور Rotator

  • رشته، متن و نام String, Text and Name

  • عملگرهای رشته ای (رشته عملیاتی) String Operators (Operadores String)

  • عملگرهای ریاضی (Operadores Matemáticos) Math Operators (Operadores Matemáticos)

  • شرایط (Condicionais) Conditionals (Condicionais)

  • دریافت و تنظیم کنید Get and Set

  • متغیرهای عمومی و خصوصی (Variável Pública e Privada) Public and Private Variables (Variável Pública e Privada)

  • متغیر قابل ویرایش (Variável Editável) Editable Variable (Variável Editável)

  • در Spawn قرار دهید Expose On Spawn

آرایه ها Arrays

  • آرایه ها چیست؟ (O que são Arrays؟) What are Arrays? (O que são Arrays?)

  • ایجاد یک آرایه (Criando um Array) Creating an Array (Criando um Array)

  • گرفتن Get

  • مورد را پیدا کنید Find Item

  • طول Length

  • آخرین شاخص Last Index

  • شامل آیتم Contains Item

  • درج مورد Insert Item

  • حذف آیتم Remove Item

  • پاک کردن Clear

  • آرایه را اضافه کنید Append Array

  • آرایه ها: تمرین (Exercício) Arrays: Exercise (Exercício)

  • آرایه ها: تمرین - راه حل (Solução) Arrays: Exercise - Solution (Solução)

  • Arrays: Exercise - Actor Array Bug Arrays: Exercise - Actor Array Bug

کنترل جریان Flow Control

  • شاخه Branch

  • توالی Sequence

  • برای حلقه For Loop

  • در حالی که حلقه While Loop

  • انجام N Do N

  • یک بار انجام دهید Do Once

  • دمپایی صندل لا انگشتی Flip Flop

  • دروازه Gate

  • دروازه چندگانه Multi Gate

  • کنترل جریان: ورزش (Exercício) Flow Control: Exercise (Exercício)

  • کنترل جریان: تمرین - راه حل (Solução) Flow Control: Exercise - Solution (Solução)

رویدادها، توابع و ماکروها (Eventos، Funções e Macros) Events, Functions and Macros (Eventos, Funções e Macros)

  • رویدادها، توابع و ماکروها چیست؟ (O que são Eventos، Funções e Macros؟) What are Events, Functions and Macros? (O que são Eventos, Funções e Macros?)

  • موارد استفاده (Aplicação) Use Cases (Aplicação)

  • جمع کردن گره ها Collapse Nodes

  • رویدادها (رویدادها) Events (Eventos)

  • رویدادها - رویدادهای سفارشی Events - Custom Events

  • رویدادها - ورودی ها Events - Inputs

  • توابع (Funções) Functions (Funções)

  • توابع - ورودی ها و خروجی ها Functions - Inputs e Outputs

  • ماکروها Macros

  • ماکروها و اجرا (Macros e Execução) Macros and Execution (Macros e Execução)

  • کتابخانه ماکرو Macros Library

  • رویداد، توابع و ماکروها: تمرین (Exercício) Evento, Functions and Macros: Exercise (Exercício)

  • رویدادها، توابع و ماکروها: تمرین - راه حل (Solução) Events, Functions and Macros: Exercise - Solution (Solução)

Enums Enums

  • Enums چیست؟ (O que são Enums؟) What are Enums? (O que são Enums?)

  • دریافت و تنظیم کنید Get and Set

  • ایجاد Enums (Criando Enums) Creating Enums (Criando Enums)

  • مقایسه ارزش ها (مقایسه ارزش ها) Compare Values (Comparar Valores)

  • Enum را روشن کنید Switch on Enum

کلاس ها Classes

  • ساختار بازی (Estrutura de um Jogo) A Game Structure (Estrutura de um Jogo)

  • بازیگران Actors

  • اجزاء (کامپوننت) Components (Componentes)

  • حالت بازی Game Mode

  • گرو Pawn

  • شخصیت Character

  • کنترل کننده Controller

بازیگران Actors

  • مش استاتیک Static Mesh

  • تحولات (Transformações) Transformations (Transformações)

  • اسپاون و نابود کردن بازیگران Spawn and Destroy Actors

  • معتبر است isValid

  • همه بازیگران را دریافت کنید Get All Actors

  • مش اسکلتی Skeletal Mesh

  • محرک ها Triggers

  • بازیگر دارای تگ Actor Has Tag

  • بازیگران - ورزش (Exercício) Actors - Exercise (Exercício)

  • بازیگران - تمرین: راه حل (Solução) Actors - Exercise: Solution (Solução)

بلوپرینت ارتباط (Counicação entre Blueprints) Blueprint Communication (Comunicação entre Blueprints)

  • بلوپرینت ارتباط (Counicações entre Blueprints) Blueprint Communication (Comunicações entre Blueprints)

  • ارتباط مستقیم (Comunicação Direta) Direct Communication (Comunicação Direta)

  • بازیگران - تئوری (Conceito) Cast - Theory (Conceito)

  • بازیگران - نحوه استفاده (Implementação) Cast - How to Use (Implementação)

  • رابط طرح اولیه - نظریه (Conceito) Blueprint Interface - Theory (Conceito)

  • رابط Blueprint - نحوه استفاده (Implementação) Blueprint Interface - How to Use (Implementação)

  • رابط بلوپرینت - ورودی ها Blueprint Interface - Inputs

  • رابط بلوپرینت - خروجی ها Blueprint Interface - Outputs

  • توزیع کننده رویداد - تئوری (Conceito) Event Dispatcher - Theory (Conceito)

  • توزیع کننده رویداد - نحوه استفاده (Implementação) Event Dispatcher - How to Use (Implementação)

شخصیت اول شخص (Personagem em Primeira Pessoa) First Person Character (Personagem em Primeira Pessoa)

  • نظریه (Conceito) Theory (Conceito)

  • GameMode و پیش فرض پیاده GameMode and Default Pawn

  • دوربین Camera

  • ورودی پخش کننده Player Input

  • ماوس - کنترل دوربین (کنترل دوربین) Mouse - Camera Control (Controle da Camera)

  • ماوس - کنترل دوربین 2 (کنترل دوربین 2) Mouse - Camera Control 2 (Controle da Camera 2)

  • گیم پد - کنترل دوربین (کنترل دوربین) GamePad - Camera Control (Controle da Camera)

  • صفحه کلید - کنترل حرکت (Teclado - Controle do Movimento) Keyboard - Movement Control (Teclado - Controle do Movimento)

  • GamePad - Controle do Movimento (کنترل حرکت) GamePad - Controle do Movimento (Movement Control)

  • پرش، خم شدن و تعامل (Pular، Agachar e Interagir) Jump, Crouch and Interact (Pular, Agachar e Interagir)

  • سرعت راه رفتن و خم شدن (Walk e Crouch Speed) Walk and Crouch Speed (Walk e Crouch Speed)

  • اسپرینت (کوریدا) Sprint (Corrida)

  • مراحل خلقت (Etapas de Criação) Creation Stages (Etapas de Criação)

  • تعامل با اشیا (Interação com Objetos) Interaction with Objects (Interação com Objetos)

  • چنگ زدن به اشیاء (Pegar Objetos) Grab Objects (Pegar Objetos)

  • پرتاب اشیاء (Arremessar Objetos) Throw Objects (Arremessar Objetos)

کنترل زمان (Controlando o Tempo) Controlling the Time (Controlando o Tempo)

  • جدول زمانی Timeline

  • جدول زمانی - مسیر شناور Timeline - Float Track

  • جدول زمانی - وکتور آهنگ Timeline - Vector Track

  • جدول زمانی - آهنگ رویداد Timeline - Event Track

  • جدول زمانی - آهنگ رنگی Timeline - Color Track

  • جدول زمانی - مسیر شناور: حرکت Timeline - Float Track: Movement

  • جدول زمانی - وکتور آهنگ: حرکت Timeline - Vector Track: Movement

  • جدول زمانی - مسیر رویداد: حرکت Timeline - Event Track: Movement

  • جدول زمانی - آهنگ رنگ: مواد Timeline - Color Track: Material

  • جدول زمانی - منحنی ها Timeline - Curves

  • جدول زمانی - منحنی های سفارشی Timeline - Custom Curves

  • جدول زمانی - حلقه Timeline - Loop

  • جدول زمانی - طول Timeline - Length

  • جدول زمانی - موقعیت پخش Timeline - Playback Position

  • جدول زمانی - پخش خودکار Timeline - Auto Play

  • جدول زمانی - اتساع زمان را نادیده بگیرید Timeline - Ignore Time Dilation

  • جدول زمانی - ورودی ها Timeline - Inputs

  • جدول زمانی - خروجی ها Timeline - Outputs

  • تایمر - تنظیم تایمر با رویداد و پاک کردن تایمر Timer - Set Timer By Event and Clear Timer

  • تایمر - تنظیم تایمر بر اساس عملکرد و پاک کردن تایمر Timer - Set Timer By Function and Clear Timer

  • زمان دلتا Delta Time

  • FPS (فریم در ثانیه) FPS (Frames Per Second)

  • تیک - حرکت: نظریه Tick - Movement: Theory

  • تیک - حرکت Tick - Movement

  • تیک - سرعت ثابت (Velocidade Constante) Tick - Constant Velocity (Velocidade Constante)

  • کنترل زمان - تمرین (Controlando o Tempo - Exercício) Controlling the Time - Exercise (Controlando o Tempo - Exercício)

  • کنترل زمان - راه حل (Controlando o Tempo - Exercício: Solução) Controlling the Time - Solution (Controlando o Tempo - Exercício: Solução)

کنترل فضا (Controlando o Espaço) Controlling the Space (Controlando o Espaço)

  • بردار Vector

  • مبدا (Origem) Origin (Origem)

  • جهت برداری (Direção do Vetor) Vector Direction (Direção do Vetor)

  • طول برداری (Comprimento do Vetor) Vector Length (Comprimento do Vetor)

  • فاصله بین بازیگران (Distância entre Actors) Distance betweern Actors (Distância entre Actors)

  • وکتور نرمال شده (Vetor Normalizado) Normalized Vector (Vetor Normalizado)

  • Normalize Vector Normalize Vector

  • وکتور رو به جلو Forward Vector

  • وکتور سمت راست Right Vector

  • وکتور بالا Up Vector

  • چرخش بردار Rotate Vector

  • چرخش از XVector Rotation from XVector

  • نگاه در چرخش را پیدا کنید Find Look at Rotation

  • سرعت (Velocidade) Velocity (Velocidade)

کنترل رنگ (Controlando a Cor) Controlling the Color (Controlando a Cor)

  • گردش کار PBR PBR Workflow

  • مواد Materials

  • ایجاد یک ماده (Criando um Material) Creating a Material (Criando um Material)

  • رنگ پایه Base Color

  • فلزی Metallic

  • خشونت Roughness

  • بافت ها Texturas

  • UV UV

  • مختصات بافت Texture Coordinate

  • رنگ تابشی Emissive Color

  • نقشه معمولی و انسداد محیطی Normal Map e Ambient Occlusion

  • Lerp Lerp

  • پارامتر اسکالر Scalar Parameter

  • پارامتر برداری Vector Parameter

  • پارامتر بافت Texture Parameter

  • تغییر پارامترها با استفاده از Blueprints (Alterando Parâmetros com Blueprints) Change Parameters using Blueprints (Alterando Parâmetros com Blueprints)

  • نمونه مواد Material Instance

  • نمونه مواد با استفاده از بلوپرینت (Criando um Material Instance com Blueprints) Material Instance using Blueprints (Criando um Material Instance com Blueprints)

کنترل رابط (Controlando a Interface) Controlling the Interface (Controlando a Interface)

  • نظریه (Conceito) Theory (Conceito)

  • طرح ویجت Widget Blueprint

  • نقطه لنگر Anchor Point

  • افقی، جعبه عمودی و پانل شبکه Horizontal, Vertical Box and Grid Panel

  • افزودن و حذف ویجت از Viewport (Adicionar e Remover Widgets) Add and Remove Widget from Viewport (Adicionar e Remover Widgets)

  • حالت ورودی Input Mode

  • مکان نما ماوس (Cursor do Mouse) Mouse Cursor (Cursor do Mouse)

  • تنظیم فوکوس Set Focus

  • دکمه ها - رابط ()otões - رابط Buttons - Interface ()otões - Interface

  • دکمه‌ها - تصویری (Botões - Aparência) Buttons - Visual (Botões - Aparência)

  • منوی مکث Pause Menu

  • متن (Texto) Text (Texto)

  • متن - تصویری (Texto - Aparência) Text - Visual (Texto - Aparência)

  • متن - مواد (Texto - Materiais) Text - Materials (Texto - Materiais)

  • متن - فونت های سفارشی (Texto - Fontes Personalizadas) Text - Custom Fonts (Texto - Fontes Personalizadas)

  • متن - متن پویا (Texto - Texto Dinâmico) Text - Dynamic Text (Texto - Texto Dinâmico)

  • متن - ورودی (Texto - Input Text) Text - Input (Texto - Input Text)

شبکه - Criando nosso primeiro jogo completo The Grid - Criando nosso primeiro jogo completo

  • مقدمه (Introdução) Introduction (Introdução)

  • شبکه - پیوندها The Grid - links

  • محدوده (Escopo) Scope (Escopo)

  • مراجع (Referências) References (Referências)

  • SGDD (سند طراحی بازی کوتاه) SGDD (Short Game Design Document)

  • نقشه های نقشه ها Blueprints Cards

  • نمودار Diagram

  • چیدمان سطح Level Layout

  • مسدود شدن سطح 1 Level Blockout 1

  • حالت بازی و وضعیت بازی Game Mode and Game State

  • بازیکن - حرکت پایه Player - Basic Movement

  • مسدود شدن سطح 2 Level Blockout 2

  • پخش کننده - مش و مواد Player - Mesh and Material

  • پخش کننده - مواد Player - Material

  • بازیکن - سرعت و تیراندازی (Corrida e Tiro) Player - Sprint and Shooting (Corrida e Tiro)

  • پخش کننده - انیمیشن (Animação) Player - Animation (Animação)

  • پخش کننده - انیمیشن: Sprint (Animação: Corrida) Player - Animation: Sprint (Animação: Corrida)

  • پخش کننده - انیمیشن: Jump (Animação: Pulo) Player - Animation: Jump (Animação: Pulo)

  • پخش کننده - انیمیشن: تیراندازی (Animação: Tiro) Player - Animation: Shooting (Animação: Tiro)

  • پخش کننده - دوربین Player - Camera

  • بازیکن - تفنگ Player - Gun

  • بازیکن - تفنگ سفارشی Player - Custom Gun

  • بازیکن - تفنگ: تیراندازی (Arma: Tiro) Player - Gun: Shooting (Arma: Tiro)

  • بازیکن - تفنگ: پرتابه (Arma: Projétil) Player - Gun: Projectile (Arma: Projétil)

  • دشمن - مش Enemy - Mesh

  • دشمن - انیمیشن Enemy - Animation

  • دشمن - خسارت و مرگ Enemy - Damage and Death

  • Enemy - Player (Perceber Player) را ببینید Enemy - See Player (Perceber Player)

  • آسمان کره Skysphere

  • صحنه - بلوک (Cenário - Blocos) Scene - Blocks (Cenário - Blocos)

  • صحنه - مواد بلوک (Cenário - Material Blocos) Scene - Blocks Materials (Cenário - Material Blocos)

  • صحنه - درخشش مواد Scene - Material Glow

  • بازیکن - تفنگ: مواد (Arma: Material) Player - Gun: Material (Arma: Material)

  • دشمن - تیراندازی (تیرو) Enemy - Shooting (Tiro)

  • بازیکن - دریافت خسارت (Receber Dano) Player - Receive Damage (Receber Dano)

  • Player - Restore Health (Restaurar Vida) Player - Restore Health (Restaurar Vida)

  • بازیکن - مرگ (مورته) Player - Death (Morte)

  • پخش کننده - HUD Player - HUD

  • بازیکن - HUD: سلامتی Player - HUD: Health

  • منو - منوی مکث Menu - Pause Menu

  • منو - منوی مکث: بصری Menu - Pause Menu: Visual

  • منو - قلم سفارشی (Fonte Personalizada) Menu - Custom Font (Fonte Personalizada)

  • منو - منوی مرده Menu - Dead Menu

  • بازی را دوباره راه اندازی کنید Restart Game

  • کلیدها (چاوز) Keys (Chaves)

  • کلیدها - انیمیشن (Chaves - Animação) Keys - Animation (Chaves - Animação)

  • کلیدها - طرح کودک Keys - Child Blueprint

  • بازیکن - کلیدهای گرفتن (پگار چاوز) Player - Grab Keys (Pegar Chaves)

  • حالت بازی - کلیدهای چنگ زدن (Pegar Chaves) Game Mode - Grab Keys (Pegar Chaves)

  • پخش کننده - HUD: Keys (Chaves) Player - HUD: Keys (Chaves)

  • توتم Totem

  • توتم - انیمیشن (Animação) Totem - Animation (Animação)

  • توتم - تعامل (Interação) Totem - Interaction (Interação)

  • توتم - کلیدهای مکان (Colocar Chaves) Totem - Place Keys (Colocar Chaves)

  • توتم - سازماندهی (Organização) Totem - Organize (Organização)

  • مسیر صورتی (کامینهو روزا) Pink Path (Caminho Rosa)

  • مسیر سبز (کامینهو ورد) Green Path (Caminho Verde)

  • مسیر سبز - پلاتافورم ها (Plataformas) Green Path - Plataforms (Plataformas)

  • مسیر آبی - پورتال ها (Portais) Blue Path - Portals (Portais)

  • مسیر آبی - انتقال از راه دور Blue Path - Teleportation

  • مسیر آبی Blue Path

  • بازیکن - Dead by Falling (Morte por Queda) Player - Dead by Falling (Morte por Queda)

  • پورتال سطح Level Portal

  • پورتال سطح - توزیع کننده رویداد Level Portal - Event Dispatcher

  • رنگ ها و فرآیند ارسال (هسته ها) Colors and Post Process (Cores)

  • متن ها Texts

  • رئیس سطح Level Boss

  • اشکال شماره 1 - همپوشانی دشمن (پوشش Inimigo) Bug #1 - Enemy Overlay (Inimigo Overlay)

  • اشکال شماره 2 - تخم ریزی کلیدها Bug #2 - Keys Spawn

  • اشکال شماره 3 - چرخش نقطه بازرسی را مجدداً راه اندازی کنید Bug #3 - Restart Checkpoint Rotation

  • اشکال شماره 4 - انیمیشن تیراندازی (Animação do Tiro) Bug #4 - Shooting Animation (Animação do Tiro)

  • دشمن - برخورد پرتابه (Impacto do projétil) Enemy - Projectile Impact (Impacto do projétil)

  • حالت بازی - بازی برد Game Mode - Win Game

  • پورتال سطح - اعتبار Level Portal - Credits

  • سطح - اعتبار Level - Credits

  • منوی اصلی Menu Principal

  • منوی اصلی - ویجت Menu Principal - Widget

  • سمعی Audio

  • کد بهتر - معتبر است (Melhorando o Codigo) A Better Code - isValid (Melhorando o Código)

  • کد بهتر - تیک بازیگر (ملهوراندو نوسو کودیگو) A Better Code - Actor Tick (Melhorando nosso código)

  • کد بهتر - رنگ های جهانی (Melhorando nosso codigo - Cores Globais) A Better Code - Global Colors (Melhorando nosso código - Cores Globais)

  • صفحه معرفی Splash Screen

  • پایان - تالیف The End - Compilation

شخصیت سوم شخص (Personagem em Terceira Pessoa) Third Person Character (Personagem em Terceira Pessoa)

  • مفهوم (Conceito) Concept (Conceito)

  • حرکت - دوربین ثابت (Movimento - Camera Fixa) Movement - Fixed Camera (Movimento - Camera Fixa)

  • چرخش - دوربین ثابت: بالا (Rotação - Camera Fixa: Topo) Rotation - Fixed Camera: Top (Rotação - Camera Fixa: Topo)

  • چرخش - دوربین ثابت: پرسپکتیو (Rotação - Camera Fixa: Perspectiva) Rotation - Fixed Camera: Perspective (Rotação - Camera Fixa: Perspectiva)

  • Movement - Fixed Camera: Perspective (Movimento - Camera Fixa: Perspectiva) Movement - Fixed Camera: Perspective (Movimento - Camera Fixa: Perspectiva)

  • حرکت - بازیکن (Movimento - Jogador) Movement - Player (Movimento - Jogador)

  • چرخش - پخش کننده: Camera Rig (Rotação - Jogador: Rig Camera) Rotation - Player: Camera Rig (Rotação - Jogador: Rig Camera)

  • چرخش - پخش کننده: دوربین شانه (Rotação - Jogador: Shoulder Camera) Rotation - Player: Shoulder Camera (Rotação - Jogador: Shoulder Camera)

  • تغییر دوربین ها (دوربین های جایگزین) Change Cameras (Alternar entre Cameras)

  • پرش، خم شدن و پرتابه (Pulo، Crouch e Projétil) Jump, Crouch and Projectile (Pulo, Crouch e Projétil)

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش Unreal Engine 4 Class: Blueprints
جزییات دوره
31 hours
281
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
23,547
4.8 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar