آموزش ایجاد یک تصادف اتومبیل در مایا

Creating a Car Crash in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: تمرکز این آموزش مایا استفاده از nCloth برای از بین بردن قطعات یک وسیله نقلیه است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015. تمرکز این آموزش مایا استفاده از nCloth برای از بین بردن قطعات یک وسیله نقلیه است. در این آموزش ، ما یک وسیله نقلیه را سوار می شویم و می خواهیم آن را در یک بزرگراه ورق بزنیم. ما برای دستیابی به یک نمایش دقیق و واقعی از تصادف اتومبیل ، جلوه ها را شبیه سازی خواهیم کرد. سپس ، ما چگونگی فرورفتن فلز ، خرد کردن شیشه و شکستن قطعات را توضیح خواهیم داد. با پایان آموزش مایا ، شما درک کاملی از نحوه استفاده از nCloth برای از بین بردن بیشتر اشیا خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک تصادف اتومبیل در مایا Creating a Car Crash in Maya

  • بحث درباره اهداف تخریب Discussing Destruction Goals

  • شبیه سازی رول قفس Simulating the Roll Cage

  • ادامه شبیه سازی رول قفس Continuing to Simulate the Roll Cage

  • تبدیل به فریم های کلیدی Converting to Key Frames

  • ایجاد یک ماده فلزی Ncloth Creating an Ncloth Metal Material

  • ادامه ایجاد یک ماده فلزی Continuing to Create a Metal Material

  • چرخاندن وسیله نقلیه Rolling the Vehicle

  • شبیه سازی بدنه خودرو Simulating the Vehicle Body

  • شکستن شیشه Breaking Glass

  • ادامه شکستن شیشه Continuing to Break Glass

  • ایجاد اشیا Break جداشده Creating Breakaway Objects

  • ادامه ایجاد اشیا Break جداشده Continuing to Create Breakaway Objects

  • نهایی سازی شبیه سازی Finalizing the Simulation

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک تصادف اتومبیل در مایا
جزییات دوره
2h 4m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Todd Palamar
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Todd Palamar Todd Palamar

تاد پالامار 23 سال در صنعت انیمیشن رایانه ای کار کرده است. کار او از سنین جوانی با انجام کارهای جلوه های ویژه سنتی در چندین فیلم مستقیم به فیلم ویدئویی آغاز شد. او بعداً از فیلم به بازی ها تبدیل شد و روی بازی های ویدیویی بیشماری کار کرد ، از جمله Sega of Japan با عنوان سکه پشت خطوط دشمن ، و همچنین Dukes of Hazzard و Trophy Buck 2 برای کنسول Sony PlayStation. تاد به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل در وینتر پارک ، فلوریدا ، انیمیشن رایانه ای تدریس کرد. در این مدت ، او به عنوان یک مربی برجسته ، افتخارات زیادی دریافت کرد. تاد در حال حاضر یک هنرمند فنی در یک شرکت بازی سازی در فلوریدا مرکزی است. او همچنین شرکت خودش ، Surrealistic Producing Effect ها را مدیریت می کند و فیلم های خودش را می سازد و توزیع می کند. تاد کتابهای زیادی نوشته است ، از جمله آنها Maya Cloth for Character (Surrealistic Producing Effect، 2008،) Maya Studio Projects: Dynamics (Sybex، 2009،) و Mastering Autodesk Maya 2015 (Sybex، 2014.) بیشتر کارهای تاد را می توانید در وب سایت شرکت او ، www.speffects.com.