آموزش مبانی مایا 2019: UV ، مواد و بافت ها

Maya 2019 Fundamentals: UVs, Materials, and Textures

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: اگر می خواهید مهارت های مایا 2019 خود را افزایش دهید ، پس این دوره برای شما مناسب است. در این دوره ، شما می آموزید که از طریق نقشه برداری UV ، مواد و بافت در مایا 2019 جزئیات و رنگ را به مدل های خود اضافه کنید. سفر یادگیری خود را با مایا از طریق این دوره جامع با تمرکز بر نقشه برداری UV ، مواد و بافت در مایا 2019 ادامه دهید. در اینجا شما همان مکانی را که در Maya 2019 Fundamentals: Overview و Modeling متوقف شدید انتخاب خواهید کرد و شروع به تعریف دارایی هواپیماهای بدون سرنشین می کنید. ابتدا یاد خواهید گرفت که UV چه هدفی را دنبال می کنند. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه می توان برای بخشی از دارایی یک طرح ماورا بنفش سفارشی تعریف کرد و چگونه می توان مواد سطحی را ایجاد و بکار برد. سرانجام ، نحوه اتصال نقشه های مختلف بافت به آن مواد را کشف خواهید کرد. هنگامی که با چهار دوره اصلی مبانی 2019 Maya به پایان رسید ، یک دانش عالی از مایا برای ایجاد و همچنین یک پروژه تکمیل شده خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2019.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

اصول نقشه برداری UV UV Mapping Basics

  • درک اصول UV Understanding UV Basics

  • با استفاده از پیش بینی های اساسی UV Using Basic UV Projections

  • با استفاده از پیش بینی خودکار UV Using Automatic UV Projections

  • نزدیک شدن به دارایی برای نقشه برداری UV تعریف شده توسط کاربر Approaching an Asset for User Defined UV Mapping

تخلیه UV ها Laying Out UVs

  • ایجاد UV های تعریف شده توسط کاربر برای پوسته Creating User Defined UVs for the Shell

  • ایجاد UV های تعریف شده توسط کاربر برای Tank و CPU Creating User Defined UVs for the Tank and CPU

  • ایجاد UV های تعریف شده توسط کاربر برای هسته Creating User Defined UVs for the Core

  • ایجاد اشعه ماورا بنفش تعریف شده توسط کاربر برای پایین و شکم Creating User Defined UVs for the Bottom Fin and Belly

  • ایجاد UV های مشخص شده توسط کاربر برای اسلحه ها و ریل ها Creating User Defined UVs for the Guns and Rails

  • تخلیه UV نهایی Laying Out Final UVs

  • مطابقت چیدمان UV با مال من Matching Your UV Layout to Mine

مواد Materials

  • ایجاد مواد ساده Creating Simple Materials

  • استفاده از مواد Applying Materials

  • ایجاد مواد شفاف Creating Transparent Materials

بافت ها Textures

  • با استفاده از Ramp Textures Using Ramp Textures

  • بافت های رویه ای و نقشه های دست انداز Procedural Textures and Bump Maps

  • با استفاده از بافت های لایه ای Using Layered Textures

  • استفاده از بافت های سه بعدی Using 3D Textures

  • با استفاده از File Textures Using File Textures

گردش کار خطی Linear Workflow

  • فضای رنگ و گردش کار خطی Color Space and Linear Workflow

  • سیستم مدیریت رنگ مایا Maya’s Color Management System

نمایش نظرات

آموزش مبانی مایا 2019: UV ، مواد و بافت ها
جزییات دوره
3h 45m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
24
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.