آموزش MERN

MERN Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا در مورد نحوه کار با هم MongoDB ، Express ، React و Node.js یا MERN کنجکاو هستید ، و چگونگی ساخت یک برنامه پشته ای کامل با پشته MERN؟ در این دوره ، استاد امانوئل هنری به شما نشان می دهد که چگونه. او با استفاده از مثالهای عملی ، هر مرحله از مراحل را مورد توجه قرار می دهد. بیاموزید که چگونه Node.js و Express سرور اولیه خود را تنظیم کنید. پایگاه داده Mongo خود را تنظیم کنید. نقاط نهایی مورد نیاز را تعریف کنید. جلوی React ایجاد کنید. و یک فرم برای ارائه داده ها به کاربران اضافه کنید.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی Babel در سرور
  • تنظیم پایگاه داده و طرحواره
  • ایجاد نقاط انتهایی POST ، PUT و DELETE
  • راه اندازی کتابخانه آرایش
  • ایجاد جلوی React
  • ایجاد فرم ها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • در مورد MERN اطلاعات کسب کنید Learn all about MERN

  • لیست چک دانش پایه Base knowledge checklist

1. تنظیم 1. Setting Up

  • آشنایی با MERN Introduction to MERN

  • MongoDB را نصب کنید Install MongoDB

  • ابزارهای برنامه نویس را نصب کنید Install the developer tools

  • گره را نصب کنید و React کنید Install Node and React

2. MERN: گره و اکسپرس 2. MERN: Node and Express

  • نصب بابل در سرور Babel setup in the server

  • راه اندازی سرور اولیه Initial server setup

  • پرونده ها و پوشه های سرور Server files and folders

3. MERN: Mongo و مسیریابی 3. MERN: Mongo and Routing

  • پایگاه داده خود را تنظیم کنید Set up your database

  • طرحواره خود را تنظیم کنید Set up your schema

  • نقطه پایانی POST را ایجاد کنید Create the POST endpoint

  • تمام موارد GET نهایی را ایجاد کنید Create all items GET endpoint

  • شناسه نهایی GET را ایجاد کنید Create specific ID GET endpoint

  • یک نقطه پایانی PUT ایجاد کنید Create a PUT endpoint

  • یک نقطه پایانی DELETE ایجاد کنید Create a DELETE endpoint

4. MERN: React Front End 4. MERN: React Front End

  • یک کتابخانه یک ظاهر طراحی شده و ساختار پوشه اضافه کنید Add a styling library and folder structure

  • ساختار صفحه اصلی را اضافه کنید Add the main page structure

  • حالت و Axios را اضافه کنید Add the state and Axios

  • مؤلفه لیست را ایجاد کنید Create the listing component

  • مؤلفه واحد را ایجاد کنید Create the single item component

  • ساختار پایه فرم را اضافه کنید Add the form base structure

  • فرم را نهایی کنید Finalize the form

  • برنامه را گسترش دهید Extend the application

نتیجه Conclusion

  • در ادامه با MERN ادامه خواهیم داد Going further with MERN

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش MERN
جزییات دوره
1h 55m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,252
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.