آموزش مبانی RenderMan برای مایا

Fundamentals of RenderMan for Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما می آموزد که چگونه از جدیدترین ابزارهای تیم ارائه دهنده Pixar از جمله سایه بان ها و چراغ های استفاده شده در تولیدات آنها استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016/2017، RenderMan 21. Expand All بررسی اجمالی دوره 1m 38s نمای کلی ابزارها و رابط کاربری 29 متر 36s RenderMan Shading 1 ساعت و 34 دقیقه 57 RenderMan Lighting 1 ساعت و 25 دقیقه و 33 ثانیه مدیریت تنظیمات روشنایی و جلوه های دوربین 55 متر 21s تنظیمات رندر 48 متر 29s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نمای کلی ابزارها و رابط کاربری Overview of Tools and User Interface

  • بارگیری ، نصب و بارگیری RenderMan برای مایا Downloading, Installing, and Loading RenderMan for Maya

  • چه جدید ، چه چیزی حذف شده و چه چیزی پنهان است What's New, What's Been Removed, and What's Hidden

  • کاوش صحنه نمایشی ما و رابط RenderMan 21 Exploring Our Demo Scene and the RenderMan 21 Interface

  • بررسی اجمالی ابزار Tool Overview

  • نگاهی عمیق به ابزار تصویر An In-depth Look at the Image Tool

RenderMan Shading RenderMan Shading

  • ساخت یک سطح فلزی بازتابنده Building a Reflective Metal Surface

  • ایجاد یک ماده پلاستیکی شفاف و رنگی Creating a Transparent and a Colored Plastic Material

  • تکسچرینگ کتابها بر اساس منابع عکاسی Texturing Books Based on Photographic Sources

  • دیوارها ، میز و کف ، با نقشه ها و رویه های عادی Walls, Desk and Floor, with Normal Maps and Procedurals

  • بافت جمجمه با آلودگی های رویه ای ، نقشه های عادی و نقشه های حفره ای Skull Texturing with Procedural Dirt, Normal Maps, and Cavity Maps

  • نقشه های لایه ای و پوشش های روشن Layered Maps and Clear-coat Finishes

  • ساخت شیشه شیشه Building a Glass Shader

  • ساخت سایه زن Building a Stone Shader

  • بافت و قوری در حال قدم زدن Texturing and the Walking Teapot

RenderMan Lighting RenderMan Lighting

  • نمای کلی RenderMan Lighting RenderMan Lighting Overview

  • نور محیط و پورتال Environment Light and Portal

  • مستطیل نور 1: رنگ و شدت Rectangle Light 1: Color and Intensity

  • مستطیل نور 2: کانونی و نرمی Rectangle Light 2: Focus and Softness

  • Rectangle Light 3: Shadows Rectangle Light 3: Shadows

  • دیسک ، کره ، فاصله و نور روز Disk, Sphere, Distant, and Daylight

  • فیلترهای نور 1: درب انبار Light Filters 1: Barn Door

  • فیلترهای نوری 2: مسدود کننده ها و میله ها Light Filters 2: Blockers and Rods

  • فیلترهای نور 3: Gobos و Cookie Cutters Light Filters 3: Gobos and Cookie Cutters

  • Sphere Light در صحنه Sphere Light in Scene

  • هندسه به عنوان چراغ Geometry as Lights

مدیریت تنظیمات روشنایی و جلوه های دوربین Managing Lighting Setups and Camera Effects

  • لیستر نور The Light Lister

  • مجتمع ها Integrators

  • VCM و چراغ ها VCM and Lights

  • عمق میدان Depth of Field

  • تاری حرکت Motion Blur

  • دوربین Pixar The Pixar Camera

تنظیمات رندر Render Settings

  • تنظیمات عمومی رندر General Render Settings

  • پیش نمایش تنظیمات رندر Preview Render Preferences

  • حالت های نمونه Sampler Modes

  • تنظیمات رندر VCM VCM Render Settings

  • لغو ارائه دهنده های خود Denoising your Renders

  • AOV ها و LPE ها AOVs and LPEs

  • نقشه برداری خطی و پرونده های آماری Linear Mapping and Statistic Files

  • پخت بافت Texture Baking

نمایش نظرات

آموزش مبانی RenderMan برای مایا
جزییات دوره
5h 15m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
20
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Flanagan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Flanagan Mark Flanagan

او با شروع کار معماری خود در ایرلند ، عشق به همه چیز 3D را کشف کرد و شرکت تجسم معماری خود را ایجاد کرد. با ساختن از آنجا ، وی به عنوان یک انیماتور دوباره آموزش دید و به انگلیس رفت تا در صنعت بازی در Codemasters ، در "کالین مک ری" کار کند. او با بازی های Freestyle Games در "Bboy" که توسط سونی منتشر شد ، همکاری کرد. وی که به ملبورن مهاجرت کرد ، با مسئولیت هایی از جمله آموزش در خانه ، به عنوان مدیر هنر فنی در Trasmission Games منصوب شد. آموزش در شش سال گذشته تمرکز اصلی وی بوده است. سخنرانی در مورد 3ds Max ، Maya ، ZBrush ، انیمیشن ، VFX و توسعه بازی ها.