نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
تفاوت در یک رندر خوب و بسیار عالی اغلب می تواند مستقیماً به نور غیر مستقیم که در صحنه خود اعمال کرده اید گره بخورد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015. تفاوت در یک رندر خوب و بسیار عالی اغلب می تواند مستقیماً به روشنایی غیرمستقیمی که در صحنه خود اعمال کرده اید گره بخورد. Final Gather یکی از روش های ایجاد روشنایی غیرمستقیم هنگام ارائه با اشعه ذهنی در مایا است که می تواند نتایج بسیار واقع بینانه ای ایجاد کند. این آموزش مایا با شکستن Final Gather آغاز می شود تا دقیقاً بدانید که در پشت صحنه کار چگونه است. از اینجا عمیق تر خواهیم رفت و یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم خیاطی Final Gather را برای تأمین بهترین نور غیرمستقیم ممکن برای صحنه خود به شیوه ای کارآمد شروع کنیم. ما مواردی مانند نحوه تنظیم چگالی و توزیع نقاط Final Gather و همچنین اشعه هایی را که از آنها ساطع می شود ، شرح خواهیم داد. در ادامه نحوه ذخیره و استفاده مجدد از داده های Final Gather point از یک رندر به رده بعدی را یاد خواهیم گرفت. این دوره حتی چگونگی اطمینان از اینکه نتایج Final Gather شما قادر به نفوذ به سطوح شفاف است را پوشش می دهد. پس از اتمام این آموزش مایا ، درک خوبی در Final Gather خواهید داشت بنابراین می توانید با استفاده از آن کارآمدتر شروع کنید تا نتایج روشنایی غیرمستقیم واقعاً زیبایی را در رندرهای خود ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
پرتوی ذهنی جریان کار در مایا: جمع آوری نهایی
mental ray Workflows in Maya: Final Gather
-
مروری بر جمع نهایی در پرتوی ذهنی
Overview of Final Gather in mental ray
-
امکان جمع کردن نهایی در رندرهای شما
Enabling Final Gather in Your Renders
-
تغییر مقادیر تابش اشیا
Altering an Objects Irradiance Values
-
درک صحت جمع آوری نهایی
Understanding Final Gather Accuracy
-
تنظیم تراکم و توزیع نقاط جمع آوری نهایی
Adjusting the Density and Distribution of Final Gather Points
-
ذخیره و استفاده مجدد از داده های جمع آوری نهایی
Saving and Re-using Final Gather Point Data
-
کنترل روش صاف کردن نتایج نهایی جمع آوری
Controlling the Method for Smoothing Final Gather Results
-
تنظیم ویژگی های فیلتر جمع آوری نهایی
Adjusting the Final Gather Filter Attributes
-
استفاده از Falloff برای کنترل فاصله جمع آوری نهایی
Using Falloff to Control Final Gather Distance
-
با استفاده از Final Gather Trace Depth با سطوح شفاف
Using Final Gather Trace Depth with Transparent Surfaces
-
اضافه کردن برگشت ثانویه نهایی جمع آوری پراکنده
Adding Secondary Final Gather Diffuse Bounces
-
فعال کردن جلوه های جمع آوری نهایی بر اساس هر شی
Enabling Final Gather Effects on Per-object Basis
-
استفاده از Final Gather Overrides برای اشیاivid فردی
Applying Final Gather Overrides to Individual Objects
نمایش نظرات