آموزش توسعه کهن الگوهای دشمن برای بازی ها

Developing Enemy Archetypes for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به این آموزش خوش آمدید، جایی که ما روند توسعه یک مفهوم شخصیت شبیه یک راهزن و یک محیط بازی در ذهن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014. به این آموزش خوش آمدید، جایی که ما روند توسعه یک مفهوم شخصیت شبیه یک راهزن و یک محیط بازی در ذهن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. ما این روند را با ترسیم چند ژست آغاز خواهیم کرد تا در هنگام انتخاب ژست برای مفهوم راهزن خود، تنوعی برای انتخاب داشته باشیم. پس از این، ما شروع به طراحی چند طرح مفهومی برای راهزن خود بر اساس ژستی که انتخاب کرده‌ایم، می‌کنیم. از اینجا، ما چندین درس را صرف نقاشی روی بخش های خاصی از طرح خود خواهیم کرد تا ظاهر و احساس شخصیت را تثبیت کنیم. در طول راه، بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانیم از تکه‌هایی از تصاویر برای کمک به ساده‌سازی این فرآیند به عنوان بخشیدن به عناصر مختلف لباس شخصیت استفاده کنیم. ما با نقاشی برخی جزئیات کلی برای کمک به یکپارچه سازی مفهوم به همراه برخی نکات نهایی برای کامل کردن طرح از جمله تمیز کردن برخی از لبه ها، استفاده از تکنیک فیلتر برای کمک به بالا رفتن تصویر و افزودن یک لایه تنظیم برای تقویت نور، نتیجه گیری می کنیم. پس از مشاهده این فرآیند، جرقه خلاقیت برای درک بصری مفاهیم شخصیت بازی خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

توسعه کهن الگوهای دشمن برای بازی ها Developing Enemy Archetypes for Games

  • طرح ژست Sketching Poses

  • شروع به طرح مفاهیم راهزن Beginning to Sketch Bandit Concepts

  • ادامه به طرح مفاهیم راهزن Continuing to Sketch Bandit Concepts

  • انتخاب یک طرح و خشن در رنگ های پایه Choosing a Sketch and Roughing in Base Colors

  • استفاده از تصویرسازی و رنگ آمیزی سر Applying Imagery and Painting the Head

  • رنگ آمیزی ناحیه جلیقه Painting the Vest Area

  • نقاشی لایی فوتبال Painting the Football Padding

  • نقاشی بازوها Painting the Arms

  • رنگ آمیزی پاها Painting the Legs

  • نقاشی کیف Painting the Satchel

  • استفاده از تصاویر و نقاشی بسته فانی Applying Imagery and Painting the Fanny Pack

  • استفاده از تصاویر و نقاشی روی زانوبند Applying Imagery and Painting the Knee Pad

  • رنگ آمیزی سلاح ها و اعمال برخی بافت ها Painting the Weapons and Applying Some Texture

  • شروع به رنگ آمیزی جزئیات کلی Beginning to Paint Overall Details

  • ادامه به رنگ آمیزی جزئیات کلی Continuing to Paint Overall Details

  • اصلاحات نهایی در مفهوم ما Final Refinements to Our Concept

نمایش نظرات

آموزش توسعه کهن الگوهای دشمن برای بازی ها
جزییات دوره
2h 42m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kurt Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kurt Jones Kurt Jones

کورت مدرس طراحی در Pluralsight است. از زمانی که می توانست مداد رنگی را نگه دارد ، کورت عاشق طراحی بود. جدا از تعهد خود به آموزش هنرمندان در Pluralsight ، کورت سابقه گسترده ای در تصویرگری دارد. وی پیش از این برای ناشران کتاب و همچنین استودیوی Rhythm و Hues کار کرده است. از طریق سابقه صنعت گسترده او بود که کرت روش Wacom را آموخت و ابزار Pen واقعاً قدرتمندتر از شمشیر است. در کنار خلق تصاویر زیبا و دو بعدی ، کورت خط تولید آموزش انیمیشن 2 بعدی را با کاتالوگ گسترده آموزش Toon Boom توسعه داد. کورت علاقه زیادی به آموزش هنرمندان و کمک به آنها دارد تا هر روز با کمک Digital-Tutor ها مهارت های خود را ارتقا دهند. بنابراین شمشیر خود را کنار بگذارید و از مبارزه علیه کار خود دست بردارید ، اجازه دهید کورت نوع جدیدی از سلاح را به شما معرفی کند.