آموزش ایجاد انیمیشن ثانویه با استفاده از پویایی در مایا

Creating Secondary Animation Using Dynamics in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، برخی از ابزارهای مایا که اغلب نادیده گرفته می شوند را خواهید آموخت که در صورت استقبال ، به سرعت روند کار شما بسیار چشمگیر است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. در این آموزش ، برخی از ابزارهای مایا که اغلب نادیده گرفته می شوند را خواهید آموخت که در صورت استفاده از آنها ، می توانند به سرعت روند کار شما کمک کنند. ما ابتدا با استفاده از سیستم های دینامیکی آن برای خودکار کردن انیمیشن مناطق اصلی مانند مارهای روی سر مدوزا شروع خواهیم کرد ، در حالی که همچنین توانایی اضافه کردن حرکت مارها را داریم ، همچنین به یک انیماتور امکان می دهد آنها را نیز تحریک و تحریک کند. هنگامی که پویایی به وجود آمد ، ما به MEL ، زبان برنامه نویسی قدرتمند مایا نگاه خواهیم کرد تا به شما کمک کند یک دکل اساسی ایجاد کنید تا همه کنترل ها را بهم متصل کنید. سرانجام ما به استفاده از nCache و همچنین پخت دینامیک بر روی مفاصل خواهیم پرداخت تا انیمیشن بدون هیچ گونه از دست دادن داده به موتور بازی یا برنامه دیگری صادر شود. با پایان این آموزش این توانایی را خواهید داشت که یک سیستم مبتنی بر دینامیک قابل کنترل را در شخصیت های خود یا حتی محیط های خود بسازید و همچنین یک اسکریپت ساده برای کمک به آن کارهای تکراری ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد انیمیشن ثانویه با استفاده از پویایی در مایا Creating Secondary Animation Using Dynamics in Maya

  • افزودن دینامیک به یک زنجیره مشترک Adding Dynamics to a Joint Chain

  • تأثیر بر پویایی Influencing the Dynamics

  • اضافه کردن پویایی به مارهای مو Adding Dynamics to the Hair Snakes

  • کنترل مارها Controlling the Snakes

  • تنظیم خصوصیات پویا مارها Adjusting the Dynamic Properties of the Snakes

  • ایجاد پیش نمایش و افزودن سر و صدا به جنبش Creating a Preview and Adding Noise to the Movement

  • ساخت دکل سر مار Building the Snake Head Rig

  • ایجاد اسکریپت MEL برای ساخت سکوهای سر Creating a MEL Script to Build the Head Rigs

  • ایجاد اسکریپت MEL برای خودکار سازی دکل های هد Creating a MEL Script to Automate the Head Rigs

  • اضافه کردن پویایی به قفسه سینه مدل ما Adding Dynamics to Our Model's Chest

  • ایجاد یک کنترل اصلی برای همه پویاها Building a Main Control for All the Dynamics

  • Ncache و کلیدهای پخت Ncache and Baking Keys

نمایش نظرات

آموزش ایجاد انیمیشن ثانویه با استفاده از پویایی در مایا
جزییات دوره
2h 42m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Antony Ward
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Antony Ward Antony Ward

آنتونی وارد یک هنرمند ، انیماتور و نویسنده دیجیتال فریلنسر مستقر در انگلیس است. از اوایل سال 1990 ، وی در کنار صنعت توسعه بازی برای برخی از بزرگترین شرکتهای امروزی در سطح عالی کار کرده است. از زمان مراجعه به فریلنسر ، او به مناطق جدیدی منشعب شده است و همچنین وقت خود را برای نوشتن سه کتابچه راهنمای فنی پیدا کرده است: آموزشها این موارد در بین جامعه محبوب بوده و از آن زمان به بسیاری از زبانهای مختلف ترجمه شده است.