اکنون که درک اساسی از Unity از یونیتی داریم، بیایید شروع به ایجاد برخی تعاملات در صحنه کنیم. به هر حال بازی بدون ورودی بازیکن چیست؟
ما از PlayMaker، یک افزونه عالی برای Unity استفاده خواهیم کرد که به طراحان و هنرمندان اجازه میدهد تا به سرعت بدون کدنویسی تعامل ایجاد کنند. PlayMaker در برخی از بازیهای بزرگ مانند !
استفاده شده استافرادی که PlayMaker را پشت سر گذاشته اند، به دانش آموزان کلاس یک نسخه دانشجویی از افزونه را که می تواند برای یادگیری استفاده شود، با مهربانی پیشنهاد می کند.
در این کلاس، ما:
یک صحنه با حرکات و تعاملات اساسی با استفاده از PlayMaker ایجاد کنید:
در اینجا چند عنصر وجود دارد که می توانید به صحنه خود اضافه کنید. لازم نیست همه آنها را اضافه کنید، اما سعی کنید تا حد امکان این موارد را انجام دهید به شما کمک می کند با PlayMaker آشنا شوید:
یک صحنه تعاملی با PlayMaker در Unity ایجاد کنید
(اگر با Unity آشنایی ندارید، ابتدا)
زمان ایجاد صحنه تعاملی خود در Unity با PlayMaker است!
سعی کنید اتاقی پر از جعبههای بد بو طراحی کنید که وقتی با آنها تعامل دارید، کارهایی را انجام میدهد. شاید وقتی روی آن کلیک میکنید یک کادر قرمز میچرخد، یا یک کادر آبی که وقتی روی آن کلیک میکنید صدا ایجاد میکند، یا 3 کادر که با فشار دادن کلید فاصله تا دو برابر اندازه میشوند؟
1. با استفاده از PlayMaker
یک صحنه با حرکات و تعاملات اساسی ایجاد کنیددر اینجا چند عنصر وجود دارد که می توانید به صحنه خود اضافه کنید. لازم نیست همه آنها را اضافه کنید، اما سعی کنید تا حد امکان این موارد را انجام دهید به شما کمک می کند با PlayMaker آشنا شوید:
2. بازی خود را بسازید و آن را با کلاس
به اشتراک بگذارید2a. چگونه بازی خود را در وب به اشتراک بگذارید
2b. چگونه بازی خود را در Skillshare
پست کنید 3. برای سایر پروژههای دانشآموزی بازخورد ارائه دهید
تا میتوانید درباره پروژهها بازخورد بدهید و نظر بدهید! خلاقیت از یکدیگر تغذیه می کند. ممکن است شریک #gamdev بعدی خود را اینجا پیدا کنید! :)
منابع
PlayMaker شروع به ایجاد تعاملات در داخل Unity بدون کدنویسی را ممکن میسازد. ما به عناصر اساسی PlayMaker می پردازیم و مفهوم ماشین حالت محدود (FSM) را یاد می گیریم
PlayMaker را دانلود کنید (لطفاً این پیوند را با کسی به اشتراک نگذارید. HutongGames با کمال میل این نسخه را فقط برای این کلاس ایجاد کرده است، بنابراین بیایید به حفظ محرمانه بودن آن کمک کنیم.)
ویدیوهای کلاس: هنگام تماشای ویدیوها، پیشنهاد میکنم کیفیت را روی HD تنظیم کنید و آن را در حالت تمام صفحه تماشا کنید. ببینید.
پیوندها و ابزارها:
بعدی چیست؟
بازیها را از ابتدا بسازید (بدون کدنویسی!) قسمت 1 - شروع به کار با Unity
بازیها را از ابتدا بسازید (بدون کدنویسی!) قسمت 2 - شروع به کار با Playmaker در Unity http://skl.sh/1h9R5cs
بازیها را از ابتدا بسازید (بدون کدنویسی!) قسمت 3 - ساختن یک بازی به سبک Breakout در Unity با PlayMaker
(به زودی!) ساخت بازی از ابتدا (بدون کدنویسی!) قسمت 4
بنیانگذار استودیو Pepwuper - یک استودیوی بازی
براندون که قبلاً یک استراتژیست در سونی و یک توسعه دهنده در Electronic Arts بود، موسس یک شرکت تولید بازی و یکی از بنیانگذاران یک استارتاپ واقعیت افزوده است. او انجمن بازیسازان سیاتل را تأسیس کرد و به بیش از 2000 عضو رساند و یکی از نویسندگان پرفروش در Amazon.com است. براندون مربی و سخنران دانشگاه کمبریج، دانشگاه آنگلیا راسکین، مایکروسافت، انتشارات دانشگاه کمبریج و بسیاری از سازمان های دیگر بوده است.
تأییدیه های دانشجویی:
نمایش نظرات