آموزش ساخت صحنه در 3DEqualizer و Maya

Building Scenes in 3DEqualizer and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس ها، برخی از ویژگی های پیشرفته تر این ابزار قدرتمند ردیابی را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3DEqualizer 4R3, Maya 2014. در طول این درس ها، برخی از ویژگی های پیشرفته تر این ابزار ردیابی قدرتمند را بررسی خواهیم کرد. ما سه عکس می گیریم و به نحوه استفاده از تصاویر مرجع و هندسه برای ارائه نتایج دقیق نگاه می کنیم. ما زمانی را صرف یادگیری در مورد کنترل های لاین آپ و نحوه انتقال اطلاعات بین 3DEqualizer و Maya خواهیم کرد. در پایان آموزش، می‌دانید که چگونه محیط را چیدمان کنید، که یک مرحله ضروری در فرآیند CG است. نرم افزار مورد نیاز: 3DEqualizer 4R3, Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت صحنه در 3DEqualizer و Maya Building Scenes in 3DEqualizer and Maya

  • واردات مواد درسی Importing the Lesson Materials

  • راه اندازی لنزها Setting up the Lenses

  • افزودن امتیاز به ویژگی های مشترک پیش زمینه Adding Points to Foreground Common Features

  • افزودن امتیاز به ویژگی های مشترک Midground Adding Points to Midground Common Features

  • اضافه کردن امتیاز به ویژگی های مشترک پس زمینه Adding Points to Background Common Features

  • افزودن امتیاز برای تعریف مراحل پیش زمینه Adding Points to Define the Foreground Steps

  • تعریف زمین با دوربین مرجع Defining the Ground with a Reference Camera

  • اضافه کردن امتیاز برای تعریف پلکان پس زمینه Adding Points to Define the Background Staircase

  • اولین حل دوربین های مرجع ما First Solve of Our Reference Cameras

  • ردیابی دوربین سکانس اول Tracking the First Sequence Camera

  • ردیابی دوربین سکانس دوم Tracking the Second Sequence Camera

  • ردیابی دوربین سکانس سوم Tracking the Third Sequence Camera

  • مقیاس بندی و جهت دهی صحنه Scaling and Orientating the Scene

  • پالایش نتایج ما با تنظیمات پارامتر Refining Our Results with Parameter Adjustments

  • اعوجاج لنز و آماده سازی برای صادرات Lens Distortion and Preparing for Export

  • واردات به مایا Importing into Maya

  • ساخت هندسه ساده Building Some Simple Geometry

  • صادر کردن دارایی های مایا برای استفاده در کنترل های ردیف 3DEqualizer Exporting the Maya Assets for Use in 3DEqualizer's Line-up Controls

  • نهایی کردن لاین آپ و صادرات به مایا Finalizing the Line-up and Exporting to Maya

  • وارد کردن لاین آپ به مایا Importing the Line-up into Maya

  • مدل سازی مراحل پیش زمینه Modeling the Foreground Steps

  • استفاده از مدل مراحل پیش زمینه در 3DEqualizer Using the Foreground Steps Model in 3DEqualizer

  • نهایی کردن مراحل پیش زمینه Finalizing the Foreground Steps

  • ردیابی شیء هیئت Object Tracking the Board

  • استفاده از هندسه برای دستکاری مسیر شی Using Geometry to Manipulate the Object Track

  • صادرات شیء آهنگ به مایا Exporting the Object Track to Maya

  • وارد کردن دارایی کنترلر RC به مایا Importing the RC Controller Asset into Maya

  • وارد کردن دارایی خودروی میانی به مایا Importing the Midground Car Asset into Maya

  • وارد کردن دارایی خودرو پیش زمینه به مایا Importing the Foreground Car Asset into Maya

  • تنظیم تنظیمات رندر برای رندر کنترل کیفیت Adjusting the Render Settings for a Quality Control Render

  • رندر رندرهای کنترل کیفیت در مایا Rendering Quality Control Renders in Maya

  • بررسی نتایج Examining the Results

نمایش نظرات

آموزش ساخت صحنه در 3DEqualizer و Maya
جزییات دوره
3h 52m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Philip Maddock Philip Maddock

حرفه فیلیپ مدوک در Prime Focus Film London به عنوان آهنگساز تبدیل استریو آغاز شد. او بعداً نقش ها را عوض کرد و تبدیل به یک هنرمند خواستگاری برای همان شرکت شد. در این نقش ، او مدت طولانی را در هند کار کرد و به توسعه هنرمندان در استودیوی Prime Focus Mumbai کمک کرد. فیلیپ بعداً قبل از پیوستن به The Mill London در سال 2013 به یک TD روشنایی در PF لندن تبدیل شد. او در حال حاضر به عنوان یک ژنرال 3D در Mill کار می کند - عمدتا جلوه های بصری برای تبلیغات تلویزیونی ایجاد می کند.