لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش SketchUp Pro: ابزارها و تکنیک ها
SketchUp Pro: Tools and Techniques
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
SketchUp Pro ممکن است "سه بعدی را برای همه" ارائه دهد ، اما این بدان معنا نیست که از ابزار حرفه ای کم است. بیاموزید که چگونه با استفاده از ویژگی های پیشرفته موجود در SketchUp Pro ، گرافیک های سه بعدی جذاب تری ایجاد کنید. نویسنده George Maestri مدل سازی جامدی را با عملیات Boolean و Trim و Split ، افزودن و دستکاری دوربین ها و ایجاد زمین های از خطوط و از ابتدا معرفی می کند. سپس او به سمت Dynamic Components جدید ، قدرتمندترین ویژگی SketchUp ، که می تواند حرکت و تعامل را به یک مدل اضافه کند ، غواصی می کند. آخرین ، او دو برنامه همراه (LayOut ، برای ایجاد اسنادی با مدل های SketchUp و Style Builder ، برای ایجاد سبک های سفارشی) را کاوش می کند و پلاگین های موجود از طریق Extension Warehouse را بررسی می کند.
موضوعات شامل:
مدل سازی جامد li>
ایجاد دوربین های پیشرفته li>
تغییر خصوصیات دوربین li>
کار با مناطق li>
کار با خصوصیات سفارشی اجزای پویا li>
ایجاد مواد پویا li>
افزودن تعامل مانند حرکت و چرخش li>
ایجاد اسناد با LayOut
نصب افزونه ها li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Welcome
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. مدل سازی جامد
1. Solid Modeling
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Understanding Boolean operations
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Working with Trim and Split
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating shells
2. ابزارهای پیشرفته دوربین
2. Advanced Camera Tools
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating advanced cameras
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Manipulating cameras
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Changing camera properties
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Working with standard camera types
3. کار با Terrains
3. Working with Terrains
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating terrains with contours
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating terrains from scratch
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Sculpting terrains with Smoove
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Draping and stamping on terrains
4- ایجاد مؤلفه های دینامیکی
4. Creating Dynamic Components
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Using the Component Attributes window
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Working with custom attributes
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating a dropdown list for size and pricing
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating dynamic materials
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating a dynamic picket fence: Introduction
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating a dynamic picket fence: Assembling the components
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating a dynamic picket fence: Making pickets multiply
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating a dynamic picket fence: Making fence posts multiply
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating a dynamic picket fence: Customizing attributes
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Adding interactivity: Motion
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Adding interactivity: Rotation
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Adding interactivity: Changing colors
5- ایجاد اسناد با LayOut
5. Creating Documents with LayOut
مدلهای WelcomeView در واقعیت مختلطعکس کردن به واقعیتهای مختلطپرداخت و فایلهای صادراتی ایجاد اثرات گروهی استفاده از Remix 3DMake 3 بعدی مراحل خوش آمدید استفاده از پرونده های تمرینی تجسم مدل سازی قالب بندی در فضای مدل و قرار دادن در یک طرح منظر نمایش پیکربندی برای مدل سند نمایش مقطعی از طریق مدل عملیات بولینگ نینگ کار با انواع دوربین استاندارد تغییر ویژگی های دوربین تغییر دوربین های عکاسی ایجاد دوربین های پیشرفته ترسیم و مهر زنی در زمین های زمین ساختن مجسمه سازی با زمین های Smoove ساخت مناطق از ابتدا ایجاد زمین با خنثی کردن تنظیمات متقابل: تغییر رنگها با استفاده از کامپوننت ویژگی های پنجره کاری با ویژگی های سفارشی مقدمه ایجاد یک حصار چوبی پویا: مونتاژ مؤلفه ها ایجاد نرده پویا پینتیک: ساختن دسته های چند برابر ایجاد یک حصار جمع آوری پویا: ساخت پست های حصار چند برابر ایجاد یک حصار وانت پویا: سفارشی سازی ویژگی ها افزودن تعامل: حرکت حرکت افزودن: حرکات اضافه کردن و چاپ ارائه خلاصه کار با برنامه های تفریحی مدل های افزودن مدل های SketchUp کار با متن و برچسب ها سبک های تغییر رنگ و رنگ Drawing c حلقهها و قوسهای مستطیل کشش و مستطیل...
The LayOut interface
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Drawing lines and arcs
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Drawing rectangles
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Drawing circles and polygons
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Modifying line styles and color
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Working with text and labels
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Inserting SketchUp models
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Manipulating SketchUp models
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Working with dimensions
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Arranging and grouping objects
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Working with scrapbooks
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Creating presentations
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
Exporting and printing
6. ایجاد سبک با سبک ساز
6. Creating Styles with Style Builder
رابط LayOut
Introducing the Style Builder interface
رابط LayOut
Working with strokes
7. کار با انبار فرمت
7. Working with the Extension Warehouse
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات