آموزش کار با وراثت (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)

Working with Inheritance (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: داشتن درک خوب از سیستم نوع جاوا برای نگهداری و گسترش هر برنامه جاوا الزامی است. این دوره به شما توضیح می دهد که چگونه کپسوله سازی، انتزاع، وراثت و چندشکلی در زبان جاوا پیاده سازی شده است. هر زبان شی گرا چهار مفهوم اساسی شی را پیاده سازی می کند: کپسوله سازی، انتزاع، وراثت و چندشکلی. جاوا این کار را به روش خود انجام می دهد که با زبان های دیگر متفاوت است. در این دوره آموزشی Working with Inheritance (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808) با نحوه پیاده سازی مفاهیم شی گرا آشنا خواهید شد و تمامی نکات کلیدی مورد نیاز برای گواهینامه را مشاهده خواهید کرد. ابتدا یاد خواهید گرفت که این چهار مفهوم چیست و جاوا چگونه آنها را پیاده سازی کرده است. در مرحله بعد، شما یاد خواهید گرفت که یک کلاس چیست و چه چیزی را می توانید در آن قرار دهید، چگونه یک کلاس می تواند کلاس دیگری را گسترش دهد و پیامدها و محدودیت های گسترش چیست. با حرکت رو به جلو، یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید رفتار با رابط‌ها در جاوا مدل‌سازی کنید، و مکانیسم دقیق نحوه ایجاد اشیاء، نحوه فراخوانی سازنده‌های آنها و نحوه فراخوانی یکدیگر را خواهید دید. در نهایت، نحوه عملکرد انواع اولیه و تفاوت آنها با کلاس ها را خواهید آموخت. پس از اتمام این دوره، آماده گذراندن فصل های مربوط به گواهی برنامه نویس Java SE 8 I خواهید بود.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

اصول برنامه نویسی شی گرا Principles of Object Oriented Programming

  • قرار است چه چیزی یاد بگیرید؟ چه چیزی را میخواهی بدانی؟ What Are You Going to Learn? What Do You Need to Know?

  • دستور کار دوره Agenda of the Course

  • چهار اصل برنامه نویسی شی گرا The Four Principles of Object Oriented Programming

  • انتزاع ایده های بتن برای ایجاد کلاس ها و اشیا Abstracting Concrete Ideas to Create Classes and Objects

  • کپسوله کردن داده ها برای کنترل وضعیت شی شما Encapsulating Data to Control the State of Your Object

  • نسخه نمایشی زنده: استفاده از کپسولاسیون برای اعتبارسنجی وضعیت یک شی Live Demo: Using Encapsulation to Validate the State of an Object

  • بسته بندی ماژول Module Wrap Up

طراحی کلاس، افزودن فیلدها، روش ها و سازنده ها Designing a Class, Adding Fields, Methods, and Constructors

  • معرفی ماژول و دستور کار آن Introducing the Module and Its Agenda

  • افزودن فیلدها به یک کلاس با یک Type و یک Visibility Modifier Adding Fields to a Class with a Type and a Visibility Modifier

  • اعلان یک متد با نوع و پارامترهای برگشتی Declaring a Method with a Returned Type and Parameters

  • تعریف امضای یک روش Defining the Signature of a Method

  • اضافه کردن سازنده ها به یک کلاس با پارامترها Adding Constructors to a Class with Parameters

  • روش‌ها و سازنده‌های اضافه بار Overloading Methods and Constructors

  • استفاده از Visibility Modifiers برای مخفی کردن یا افشای اعضای کلاس Using Visibility Modifiers to Hide or Expose Class Members

  • تعریف اصلاح کننده های دید موجود Defining the Available Visibility Modifiers

  • قرار دادن اشیاء در حافظه برنامه شما Laying out Objects in the Memory of Your Application

  • دریافت ارجاع به یک شی جدید، با استفاده از این کلمه کلیدی Getting a Reference to a New Object, Using the This Keyword

  • مقایسه ارجاع به اشیاء مختلف Comparing References to Different Objects

  • افزودن فیلدها و روش های استاتیک به یک کلاس Adding Static Fields and Methods to a Class

  • عبور از ارزش و عبور از مرجع Passing by Value and Passing by Reference

  • نسخه نمایشی زنده: مشاهده اصلاح‌کننده‌های دید در عمل Live Demo: Seeing Visibility Modifiers in Action

  • نسخه نمایشی زنده: عبور عناصر بر اساس ارزش و مرجع Live Demo: Passing Elements by Value and by Reference

  • بسته بندی ماژول Module Wrap Up

گسترش یک کلاس با کلاس دیگر، ایجاد کلاس های انتزاعی Extending a Class with Another Class, Creating Abstract Classes

  • معرفی ماژول و دستور کار آن Introducing the Module and Its Agenda

  • گسترش یک کلاس با کلاس دیگر Extending a Class with Another Class

  • دسترسی به محتوای یک کلاس فوق العاده از یک کلاس توسعه دهنده Accessing the Content of a Super Class from an Extending Class

  • نادیده گرفتن یک روش و استفاده از چند شکلی Overriding a Method and Using Polymorphism

  • آشنایی با متدها از کلاس شی Getting to Know the Methods from the Object Class

  • نمایش زنده: مشاهده Overriding در عمل Live Demo: Seeing Overriding in Action

  • ایجاد کلاس های انتزاعی با روش های انتزاعی Creating Abstract Classes with Abstract Methods

  • نمایش زنده: مشاهده کلاس های انتزاعی و روش های ایستا در عمل Live Demo: Seeing Abstract Classes and Static Methods in Action

  • جلوگیری از گسترش و لغو با کلمه کلیدی نهایی Preventing Extension and Overriding with the Final Keyword

  • بسته بندی ماژول Module Wrap Up

مدل سازی رفتار شی با رابط ها Modeling Object Behavior with Interfaces

  • معرفی ماژول و دستور کار آن Introducing the Module and Its Agenda

  • ایجاد رابط با متدها و ثابت ها Creating Interfaces with Methods and Constants

  • پیاده سازی رابط با کلاس ها و عبارات لامبدا Implementing Interfaces with Classes and Lambda Expressions

  • تعریف Type System با Object Type و Primitive Type Defining the Type System with Object Type and Primitive Type

  • تعریف نوع و پیاده سازی یک متغیر Defining the Type and the Implementation of a Variable

  • تبدیل انواع اولیه اعداد صحیح و ممیز شناور Converting Integer and Floating Point Primitive Types

  • نسخه نمایشی زنده: مشاهده تبدیل انواع اولیه در عمل Live Demo: Seeing Primitive Types Conversion in Action

  • نسخه نمایشی زنده: ارسال متغیرها از یک نوع شی به دیگری Live Demo: Casting Variables from One Object Type to Another

  • بسته بندی ماژول Module Wrap Up

ساختن یک شی، فراخوانی سازنده از سازنده Constructing an Object, Calling a Constructor from a Constructor

  • معرفی ماژول و دستور کار آن Introducing the Module and Its Agenda

  • معرفی ماژول و دستور کار آن Introducing the Module and Its Agenda

  • ایجاد یا تولید سازنده در یک کلاس Creating or Generating a Constructor in a Class

  • فراخوانی یک سازنده از یک سازنده Calling a Constructor from a Constructor

  • نمایش زنده: تنظیم یک متغیر نهایی از طریق سازنده Live Demo: Setting a Final Variable through a Constructor

  • نسخه نمایشی زنده: فراخوانی سازنده از سازنده دیگری Live Demo: Calling a Constructor from Another Constructor

  • نمایش زنده: فراخوانی یک Super Constructor از یک سازنده Live Demo: Calling a Super Constructor from a Constructor

  • پایان دوره، آخرین بیت از مشاوره، تشکر، و لینک های مفید Course Wrap up, One Last Bit of Advice, Thanks, and Useful Links

نمایش نظرات

آموزش کار با وراثت (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)
جزییات دوره
2h 5m
51
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
20
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Jose Paumard
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jose Paumard Jose Paumard

خوزه با علاقه بیش از 20 سال در مورد برنامه نویسی رایانه ها ، اولین بار در مونتاژ و C ، C برای ماشین های موازی SIMD قبل از استفاده از جاوا به عنوان یک زبان شی گرا ، برای بسیاری از عمده ترین برنامه های مدرن ضروری بود. او تخصص و ظرفیت خود را برای تجزیه و تحلیل و ترکیب در بسیاری از پروژه ها ، عمدتا در لایه های پایین تر ، نزدیک به داده ها ، بلکه همچنین در مورد طراحی پیچیده رابط کاربر یا مرورگر ، به ارمغان می آورد. دکترای ریاضیات کاربردی و علوم کامپیوتر ، استادیار دانشگاه پاریس نور به مدت 15 سال ، خوزه همچنین اشتیاق زیادی به آموزش و انتقال دانش دارد. او برای هزاران نفر از توسعه دهندگان فرانسوی زبان در سراسر جهان ، وبلاگ ، جاوا le soir ، منبع مستند فرانسه در مورد فن آوری های جاوا می نویسد. وی عضوی از گروه کاربران فرانسوی جاوا در پاریس و از سازمان دهندگان کنفرانس Devoxx France است.