این کلاس کوتاه به شما یاد میدهد که چگونه با استفاده از ابزارها و داراییهای رایگان، بازی بسازید و منتشر کنید.
ما یک بازی ساده با موتور گودو ایجاد خواهیم کرد که کاملا رایگان و منبع باز است. این یکی از بهترین موتورها برای شروع ساخت بازی است. بسیاری از مفاهیمی که در اینجا یاد خواهید گرفت برای شما مفید خواهند بود حتی اگر بعداً تصمیم بگیرید که به یکی دیگر مانند Unity یا Unreal تغییر دهید.
در پایان کلاس، یک بازی کاملاً کاربردی ساخته و آن را در وب سایتی به نام itch.io منتشر خواهید کرد.
انتشار بازیهای خود راهی عالی برای شروع توسعه بازی، دریافت بازخورد از بازیکنان و حتی کسب درآمد کمی است، زیرا میتوانید کمکهای مالی بپذیرید یا بازیهای خود را بفروشید.
در طول راه، این دقیقاً چیزی است که یاد خواهید گرفت:
این کلاس برای افراد مبتدی طراحی شده است، بنابراین شما نیازی به دانستن هیچ چیز در مورد توسعه بازی ندارید، اگرچه دانستن اصول اولیه اسکریپت قطعا کمک خواهد کرد.
اگر می خواهید به معرفی سریع 4 مفهوم مهم برنامه نویسی بپردازید، می توانید به بررسی من بپردازید.
بنابراین، اگر برای چالش آماده هستید... به کلاس بپیوندید! من شما را آنجا می بینم!
در طول کلاس، یک بازی ساده با استفاده از موتور گودو ایجاد خواهید کرد.
داراییهایی را که من استفاده میکنم در بخش "منابع" پیدا خواهید کرد.
پروژه شما برای این کلاس ساده است:
در اینجا فهرستی از ابزارها و وبسایتهایی که ذکر کردم آمده است.
موتورهای بازی
داراییهای هنری
نرم افزار هنری
موسیقی صداها
فونت ها
انتشار
اسکیلشر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیونها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارتهای جدید را فراهم میکند. این پلتفرم با ارائه دورههای متنوع در زمینههایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد سکیلشر، ارائه دورههای تدریس شده توسط صاحبان مهارتها و افراد موفق در زمینههای مختلف است. این امر باعث میشود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزههای مورد نظرشان موفق عمل کردهاند، بهرهمند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارتهای خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیلشر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق میکند و به آنها کمک میکند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.
توسعه دهنده بازی Indie
سلام! من توماس با نام مستعار Blobfish هستم، یک توسعه دهنده بازی مستقل از اواخر سال 2018.
من بازی هایی به نام و Lost Potato ساخته ام که می توانید در Steam پیدا کنید. من همچنین یک کانال YouTube دارم که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.
من دارم روی یک سری کلاس های Skillshare درباره برنامه نویسی، توسعه بازی و موتور بازی Godot کار می کنم. اگر به این موارد علاقه دارید، حتماً من را در اینجا دنبال کنید.
همچنین در مورد Discord پیامی برای من بفرستید یا اگر موضوع خاصی وجود دارد که مایلید در مورد آن کلاس بگذارم و آن را در نظر خواهم گرفت!
نمایش نظرات