آموزش اولین بازی خود را با استفاده از گودو و دارایی های رایگان منتشر کنید

Publish Your First Game Using Godot and Free Assets

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این کلاس کوتاه به شما یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از ابزارها و دارایی‌های رایگان، بازی بسازید و منتشر کنید.

ما یک بازی ساده با موتور گودو ایجاد خواهیم کرد که کاملا رایگان و منبع باز است. این یکی از بهترین موتورها برای شروع ساخت بازی است. بسیاری از مفاهیمی که در اینجا یاد خواهید گرفت برای شما مفید خواهند بود حتی اگر بعداً تصمیم بگیرید که به یکی دیگر مانند Unity یا Unreal تغییر دهید.

در پایان کلاس، یک بازی کاملاً کاربردی ساخته و آن را در وب سایتی به نام itch.io منتشر خواهید کرد.

انتشار بازی‌های خود راهی عالی برای شروع توسعه بازی، دریافت بازخورد از بازیکنان و حتی کسب درآمد کمی است، زیرا می‌توانید کمک‌های مالی بپذیرید یا بازی‌های خود را بفروشید.

در طول راه، این دقیقاً چیزی است که یاد خواهید گرفت:

  • کجا می توان دارایی ها و منابع رایگان بازی های خود را پیدا کرد
  • اصول اولیه موتور گودو
  • چگونه با بازیکن و دشمنان دنیای بازی بسازیم
  • نحوه ایجاد یک سیستم امتیازدهی با امتیاز بالا
  • چگونه یک صفحه منوی ساده بسازیم
  • نحوه ایجاد افکت انفجار
  • چگونه بازی خود را صادر و منتشر کنید تا همه بتوانند آن را بازی کنند
  • نحوه استفاده از نگاشت ورودی
  • نحوه استفاده از اسکریپت های بارگیری خودکار برای در دسترس قرار دادن داده ها در سطح جهانی در بازی خود

این کلاس برای افراد مبتدی طراحی شده است، بنابراین شما نیازی به دانستن هیچ چیز در مورد توسعه بازی ندارید، اگرچه دانستن اصول اولیه اسکریپت قطعا کمک خواهد کرد.

اگر می خواهید به معرفی سریع 4 مفهوم مهم برنامه نویسی بپردازید، می توانید به بررسی من بپردازید.

بنابراین، اگر برای چالش آماده هستید... به کلاس بپیوندید! من شما را آنجا می بینم!

در طول کلاس، یک بازی ساده با استفاده از موتور گودو ایجاد خواهید کرد.

دارایی‌هایی را که من استفاده می‌کنم در بخش "منابع" پیدا خواهید کرد.

پروژه شما برای این کلاس ساده است:

  • تمام مراحل دروس را دنبال کنید تا بازی خود را بسازید
  • آن را در
  • منتشر کنید
  • پیوند بازی خود را در بخش "پروژه" به اشتراک بگذارید!

در اینجا فهرستی از ابزارها و وب‌سایت‌هایی که ذکر کردم آمده است.

موتورهای بازی


دارایی‌های هنری


نرم افزار هنری


موسیقی صداها


فونت ها


انتشار


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • دشمنان Enemies

  • سیستم نمره دهی Scoring System

  • صادرات و انتشار Exporting and Publishing

  • یافتن دارایی ها و ابزارهای رایگان Finding Free Assets and Tools

  • اثر انفجار Explosion Effect

  • مقدمه Intro

  • Outro Outro

  • منو Menu

  • بازیکن Player

  • راه اندازی پروژه ما در گودو Setting Up Our Project in Godot

  • امتیاز و موسیقی Highscore and Music

نمایش نظرات

آموزش اولین بازی خود را با استفاده از گودو و دارایی های رایگان منتشر کنید
جزییات دوره
56m
11
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
66
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Thomas Gervraud Thomas Gervraud

توسعه دهنده بازی Indie

سلام! من توماس با نام مستعار Blobfish هستم، یک توسعه دهنده بازی مستقل از اواخر سال 2018.

من بازی هایی به نام و Lost Potato ساخته ام که می توانید در Steam پیدا کنید. من همچنین یک کانال YouTube دارم که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.

من دارم روی یک سری کلاس های Skillshare درباره برنامه نویسی، توسعه بازی و موتور بازی Godot کار می کنم. اگر به این موارد علاقه دارید، حتماً من را در اینجا دنبال کنید.

همچنین در مورد Discord پیامی برای من بفرستید یا اگر موضوع خاصی وجود دارد که مایلید در مورد آن کلاس بگذارم و آن را در نظر خواهم گرفت!