آموزش جاوا اسکریپت Vanilla: ذخیره سازی داده در سمت مشتری

Vanilla JavaScript: Client-Side Data Storage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اکنون توسعه دهندگان به ابزارهای ساده ای برای ذخیره سازی مقدار کمی از داده ها به صورت محلی و همچنین رویکرد پیچیده تر برای IndexedDB برای انواع داده های بزرگتر یا ساختار یافته دسترسی دارند. در این دوره ، امانوئل هنری پوشش دهنده راه حل های اصلی ذخیره سازی سمت مشتری برای توسعه دهندگان JavaScript است. وی اصول ذخیره محلی و جلسه ای را مرور می کند و موارد استفاده را فراهم می کند که به شما کمک می کند زمان انتخاب یک نوع ذخیره سازی وب را نسبت به نوع دیگر انتخاب کنید. وی همچنین درباره نحوه راه اندازی و کار با IndexedDB ، از جمله نحوه افزودن ، بازیابی و حذف موارد با این API قدرتمند ، بحث می کند. بعلاوه ، در مورد localForage و سایر گزینه های مدیریت محلی ذخیره سازی پرونده های بزرگ اطلاعات کسب کنید.
موضوعات شامل:
  • ذخیره سازی وب HTML
  • محل ذخیره محلی و جلسه
  • تعیین نوع ذخیره سازی وب مورد نیاز
  • افزودن ، بازیابی و حذف موارد با IndexedDB
  • کار با localForage ، Dexie.js و ZangoDB

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • فضای ذخیره سازی سمت مشتری جاوا اسکریپت تغییر شکل یافت JavaScript client-side storage demystified

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم 1. Setting Up

  • مرور اجمالی ابزارها Overview of the tools

  • پروژه نمونه ما Our sample project

  • معرفی ذخیره محلی Introduction of local storage

2. ذخیره سازی HTML HTML 2. HTML Web Storage

  • آشنایی با حافظه وب HTML Introduction to HTML web storage

  • برنامه عملی localStorage Practical application localStorage

  • جلسه برنامه کاربردیStorage Practical application sessionStorage

  • چه زمانی از یکی دیگر استفاده کنید When to use one over the other

3. IndexedDB 3. IndexedDB

  • مقدمه ای با IndexedDB Introduction to IndexedDB

  • تنظیم و اتصال IndexedDB IndexedDB setup and connection

  • تعریف فهرست و طرحواره Defining index and schema

  • موارد جدید را به IndexedDB اضافه کنید Add new items to IndexedDB

  • موارد را از IndexedDB بازیابی کنید Retrieve items from IndexedDB

  • موارد را از IndexedDB حذف کنید Delete items from IndexedDB

4. سایر گزینه های ذخیره محلی 4. Other Local Storage Options

  • گزینه های ذخیره مشتری Client storage options

  • نمای کلی از LocalForage Overview of localForage

  • نمای کلی Dexie.js Overview of Dexie.js

  • بررسی اجمالی ZangoDB و JsStore Overview of ZangoDB and JsStore

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش جاوا اسکریپت Vanilla: ذخیره سازی داده در سمت مشتری
جزییات دوره
1h 16m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,591
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.