همه آنچه را که باید درباره توسعه iOS 9 بدانید بیاموزید - بدون نیاز به تجربه کدنویسی. بیش از 20000 دانش آموز در سراسر جهان. در اینجا چند چیز وجود دارد که از این دوره خارج خواهید شد:
پروژه های کلاس و گرم کردن
گرم کردن 1: بخش 3
مورد نیاز:
نتیجه نهایی:
برنامه شما باید اجرا شود و برچسبی روی صفحه داشته باشد که می گوید: "سلام، دنیا!"
گرم کردن 2: بخش 4
یک تابع به نام isEven ایجاد کنید که یک پارامتر از نوع Int داشته باشد.
زوج یا فرد بودن آن عدد را تعیین کنید. اگر عدد زوج باشد true را برگردانید، در غیر این صورت false را برگردانید.
عملکرد را فراخوانی کنید و عدد زوج را ارسال کنید و نتیجه را چاپ کنید.
دوباره تابع را فراخوانی کنید و عدد فرد را ارسال کنید و نتیجه را چاپ کنید.
گرم کردن 3: بخش 5
پروژه 1: ساختن یک برنامه iOS به تنهایی
(دروس مربوط به بخش 2)
نمای کلی
میخواهید برنامهای شبیه به Boom App در ویدیو بسازید. از ویدیوی آموزشی برای کمک در ساخت برنامه خود استفاده کنید.
مورد نیاز:
نتیجه نهایی
اگر برنامه را درست ساختهاید، وقتی دکمه Run را فشار میدهید تا برنامه خود را روی شبیهساز اجرا کنید، باید یک تصویر قرمز، یک تصویر آبی و دو دکمه ببینید. با یک بار ضربه زدن روی دکمه ها، هر تصویر مربوطه پنهان می شود. برای دیدن دوباره آن تصاویر، باید برنامه را از Xcode راه اندازی مجدد کنید.
برنامه نهایی شما ممکن است شبیه به این باشد:
به فایل مراجعه کنید: بخش 02 راه حل تمرین 01 (70.8 کیلوبایت)
پروژه 2: عملیات متغیر
(دروس مرتبط بخش 2)
عملیات ریاضی ساده در سوئیفت
با استفاده از Swift و Xcode Playground میخواهید چند عملیات ساده ریاضی را انجام دهید.
مورد نیاز:
به فایل مراجعه کنید: بخش 01 تمرین 02 راه حل زمین بازی (7.9 کیلوبایت)
پروژه 3: توابع
(درس های مرتبط بخش 3)
مورد نیاز:
به فایل مراجعه کنید: راه حل عملکردهای تمرین زمین بازی (7.6 کیلوبایت)
پروژه 4: طرحبندی خودکار
(درسهای مرتبط بخش 3)
برای حل این تمرین از ویدیو در طرح بندی خودکار استفاده کنید. طرحی بسازید که شبیه این تصاویر در اندازه های مختلف صفحه نمایش باشد:
از هر رنگی که می خواهید استفاده کنید. شما می خواهید از محدودیت ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کنید. بیش از یک راه برای انجام این کار وجود دارد.
به فایل مراجعه کنید: راه حل محدودیت های طرح بندی تمرین (54.4 کیلوبایت)
پروژه 5: برنامه چندگانه
(ویدیوی تمرین)
به تمرین - برنامه چندگانه در بخش 3 مراجعه کنید
به فایلها مراجعه کنید:
هنر تمرین 05 (66.2 کیلوبایت)
تمرین 05 منبع چندگانه (124.7 کیلوبایت)
پروژه 6: آرایه ها و حلقه ها
(درس های مرتبط بخش 4)
در پایان، اگر به درستی انجام شود، آرایه sums باید به صورت زیر چاپ شود:
به فایل مراجعه کنید: Exercise Arrays Loops Solution Playground (8.1 کیلوبایت)
پروژه 7: مشاهده های پشته ای
(درس های مرتبط 4)
با استفاده از نماهای پشته، طرحی شبیه به این بسازید:
فایلهای گرافیکی در بخش منابع پیوست شدهاند.
اسناد:
به فایلها مراجعه کنید:
Stackview Exercise Graphics (104.0 kB)
Stackview Exercise Solution (168.8 kB)
پروژه 8: افزایش ماشین حساب ما
(فیلم تمرین)
به تمرین - تقویت ماشین حساب ما مراجعه کنید
به فایل مراجعه کنید: Retro Calc Exercise Graphics (196.1 kB)
پروژه 9: بهبود گیگاپت شما
(دروس مربوط به بخش 5)
بیایید Gigapet خود را که به سختی کاربردی است برداریم و آن را بهتر کنیم!
مورد نیاز:
مشاهده فایلها:
Assets Scenery (1.5 MB)
Assets Characters (8.3 MB)
پروژه 10: کلاسهای اندازه
(دروس مربوط به بخش 6)
از کلاسهای چیدمان و اندازه خودکار برای ایجاد طرحبندیهای زیر استفاده کنید:
iPad Landscape
افقی آیفون (همه تلفن ها - نباید نماها را قطع کنند)
پرتره - همه آیفونها و همه آیپدها در حالت پرتره
پروژه 11: بدون تابلوی داستانی
(دروس مربوط به بخش 6)
یک برنامه بدون استوری بورد (در صورت امکان از حافظه!)
ایجاد کنید پروژه 12: مکان مورد علاقه شما
(درس های مرتبط بخش 6)
نسخه خود را از مکان مورد علاقه ایجاد کنید که در واقع مربوط به مکان مورد علاقه شما است!!
الزامات
برای الهام از طراحی اینجا را ببینید:
پروژه 13: فیلم های مورد علاقه
(درس های مرتبط بخش 7)
برنامه ای ایجاد کنید که فهرستی از فیلم های مورد علاقه شما را نشان دهد
الزامات
در اینجا چند پیوند برای الهام گرفتن از طراحی وجود دارد:
اینجا آدرس وب سایت IMDB است:
پروژه 14: برنامه هواشناسی
(درس های مرتبط بخش 9)
برنامه آب و هوای خود را ایجاد کنید که آب و هوای فعلی را برای امروز نمایش دهد.
الزامات:
نتیجه نهایی ممکن است به این صورت باشد:
پروژه 15: گسترش برنامه شبکه اجتماعی شما
(ویدیو تمرین)
ویدیوی "گسترش برنامه شبکه اجتماعی خود"
را ببینیدپروژه 16: برنامه خود را به اپ استور ارسال کنید!!! (دروس مربوط به بخش 12)
یکی از برنامه های خود را به اپ استور ارسال کنید!!! :D
اسکیلشر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیونها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارتهای جدید را فراهم میکند. این پلتفرم با ارائه دورههای متنوع در زمینههایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد سکیلشر، ارائه دورههای تدریس شده توسط صاحبان مهارتها و افراد موفق در زمینههای مختلف است. این امر باعث میشود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزههای مورد نظرشان موفق عمل کردهاند، بهرهمند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارتهای خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیلشر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق میکند و به آنها کمک میکند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.
توسعه دهنده/مدرس iOS و وب
من یک توسعه دهنده کهنه کار تلفن همراه هستم که بیش از 57 برنامه تلفن همراه برای iOS و Android ساخته ام. من صاحب دو شرکت مشاوره فناوری بودم که بسیار موفق بودند. من روی Call of Duty کار کردهام و با عناوین و شرکتهای برتر دیگری مانند Logitech، Yellow Pages، LDS Church، Cookie Dough Bites و بسیاری دیگر کار کردهام.
من اکنون بیشتر روزهایم را بهعنوان یک مربی مهندسی حرفهای میگذرانم - زندگی دانشآموزان را در سرتاسر جهان تغییر میدهم - در عرض 6 ماه از سالیانه به 85 هزار+ در سال میرسم.
علاقه من این است که به مردم کمک کنم استعدادهای پنهان خود را آشکار کنند و آنها را به دنیای استارتاپ ها و برنامه نویسی راهنمایی کنم.
نمایش نظرات