در این کلاس، اصول Geometry Nodes در Blender 3.0 را به شما آموزش می دهم. گرههای هندسی امکان مدلسازی چیزهایی را میدهند که در غیر این صورت ممکن است سخت باشند، مانند طبیعت. این تکنیک ها و طرز فکر تقریباً در هر نرم افزار مبتنی بر گره مانند SideFX Houdini یا Touch Designer قابل اجرا هستند.
من طرفدار زیادی از یادگیری عملی هستم، بنابراین تئوری زیادی وجود نخواهد داشت - در عوض، ما بلافاصله با ایجاد تمشک شروع خواهیم کرد. در حالت ایدهآل باید برخی از اصول اولیه Blender را بدانید تا به راحتی آن را دنبال کنید.
وقت آن است که دانش خود را در عمل به کار ببرید!
توصیه میکنم با تکنیکهای مورد استفاده برای توت راحت باشید و سپس اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد!
شما می توانید برای مثال:
گره ها امکانات بسیار زیادی دارند و این پیچیده ترین چیزی نیست که جالب ترین نتیجه را ایجاد می کند. استفاده از چیزهایی که آموخته اید در یک زمینه جدید بسیار ارزشمند است، من مشتاق دیدن خلاقیت های شما هستم!
نمایش نظرات