آموزش مایا: Retopology برای انیمیشن

Maya: Retopology for Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Retopology ترکیبی سرگرم کننده از هنر و تکنیک است. شخصیت هایی که در برنامه هایی مانند ZBrush یا Mudbox مجسمه سازی می شوند معمولاً بسیار انبوه هستند و نمی توانند به درستی تحریک شوند. Retopology از یک مدل مجسمه سازی شده یا اسکن سه بعدی استفاده می کند و شبکه را برای هندسه کارآمد و انیمیشن طبیعی تر بهینه می کند. مربی Ryan Kittleson نحوه وارد کردن مدل اصلی ، برنامه ریزی جریان اصلاح شده لبه و ایجاد هندسه جدید و اصلاح مش چند ضلعی را نشان می دهد. در پایان دوره ، باید بتوانید همین تئوری را برای آماده سازی هر شخصیتی برای تقلب و انیمیشن به کار بگیرید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم مدل مجسمه سازی
  • ترسیم دستورالعمل ها
  • استفاده از جعبه ابزار مدل سازی
  • افزودن و حذف چند ضلعی ها و حلقه های لبه
  • نکات و ترفندهای مربوط به جمع بندی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • آسیب شناسی با مایا Retopology with Maya

  • آمادگی برای این دوره Preparation for this course

1. آماده سازی برای رتروپولوژی 1. Preparing for Retopology

  • مدل مجسمه سازی را تنظیم کنید Set up the sculpted model

  • دستورالعملها را ترسیم کنید Draw guidelines

  • مناطق اصلی جریان را ایجاد کنید Establish the major flow zones

  • با موارد خاص برخورد کنید Deal with special cases

  • دستورالعمل ها را تمام کنید Finish the guidelines

2. با استفاده از جعبه ابزار مدل سازی 2. Using the Modeling Toolkit

  • راسها و چند ضلعی ها را قرار دهید Place vertices and polygons

  • لبه ها را گسترش دهید Extend edges

  • گوش را درست کنید Make the ear

  • چند ضلعی ها و حلقه های لبه را اضافه و حذف کنید Add and delete polygons and edge loops

  • جزئیات مش را زیاد کنید Increase the mesh detail

  • مش را آرام کنید Relax the mesh

  • نکات و ترفندهای مربوط به روتلوژی Retopology tips and tricks

  • آینه نیمی دیگر از مدل Mirror the other half of the model

نتیجه Conclusion

  • مدل نهایی را بررسی کنید Examine the finished model

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا: Retopology برای انیمیشن
جزییات دوره
1h 1m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
10,141
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.