آموزش ایجاد برنامه های کنترل صدا با صدا 1: ساخت یک برنامه ویترین اتومبیل

Create Voice Controlled AR Apps 1: Build a Car Showcase Application

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه برنامه های واقعیت افزوده (AR) غوطه وری ، قابل خرید تجاری ایجاد کنید که با دستورات صوتی قابل کنترل است. این دوره آموزشی نشان می دهد که چگونه می توان جدیدترین فناوری AR را از Vuforia ، موتور بازی Unity و هوش مصنوعی مبتنی بر ابر با کنترل صدا ترکیب کرد تا برنامه های AR کاملاً کاربردی مانند ویترین اتومبیل که در اینجا نشان داده شده است ، ایجاد شود. مربی Diego Herrera گام به گام شما را از طریق ایجاد این برنامه راهنمایی می کند ، این نرم افزار به کاربران امکان می دهد مدل های سه بعدی وسایل نقلیه با عملکرد بالا (مانند لامبورگینی ها و پورشه ها) را شخصی سازی کرده و آنها را به صورت مجازی نمایش دهند - هر کجا که بتوانند دستگاه iOS یا Android خود را ببرند. Diego به شما کمک می کند تا Unity و Vuforia را نصب کنید ، برنامه خود را در Unity ایجاد کنید ، سیستم ذرات حرفه ای و جلوه های انیمیشن را ایجاد کنید و سیستم های AR و فرمان صوتی را ادغام کنید. بعلاوه ، می دانید که چگونه با اسکریپت نویسی C # پروژه خود را به روز کنید و برنامه را برای دستگاههای هدف آزمایش و صادر کنید.
موضوعات شامل:
  • کشف بستر مناسب
  • ایجاد ربات هوش مصنوعی
  • راه اندازی پروژه خود در Unity
  • افزودن و متحرک سازی وسایل نقلیه
  • اتصال دکمه ها
  • ایجاد اثر سیستم ذرات
  • اتصال Unity به هوش مصنوعی مبتنی بر ابر
  • صادر کردن تست های میدانی برای Android و iOS
  • ساخت انیمیشن های اتومبیل
  • ایجاد سوئیچ دسته انیمیشن ها
  • توسعه صحنه هواپیماهای زمینی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • نمای کلی دوره و نصب نرم افزار Course overview and software installation

  • چالش: یک تجربه AR را در کمتر از 10 دقیقه ایجاد کنید Challenge: Create an AR experience in under 10 minutes

1. یادگیری ماشین و AI Bot 1. The Machine Learning and AI Bot

  • کشف مناسب ترین بستر ربات Discovering the most suitable bot platform

  • کشف مناسب ترین سکوی ربات ، ادامه داد Discovering the most suitable bot platform, continued

2. ایجاد اولین Bot Bot AI 2. Creating Our First AI Bot

  • ایجاد ربات ARCAR AI ، قسمت 1 Creating the ARCAR AI bot, part 1

  • ایجاد ربات ARCAR AI ، قسمت 2 Creating the ARCAR AI bot, part 2

  • ایجاد ربات ARCAR AI ، قسمت 3 Creating the ARCAR AI bot, part 3

  • آموزش ربات ARCAR AI ، قسمت 1 Teaching the ARCAR AI bot, part 1

  • آموزش ربات ARCAR AI ، قسمت 2 Teaching the ARCAR AI bot, part 2

3. صحنه مقدمه: ARCAR PERFORMANCE برنامه تجاری 3. Intro Scene: ARCAR PERFORMANCE Commercial App

  • نمای کلی پروژه Project overview

  • تنظیم Unity و صحنه معرفی مقدماتی ، قسمت 1 Setting up Unity and the initial intro scene, part 1

  • تنظیم Unity و صحنه معرفی مقدماتی ، قسمت 2 Setting up Unity and the initial intro scene, part 2

  • تنظیم Unity و صحنه معرفی مقدماتی ، قسمت 3 Setting up Unity and the initial intro scene, part 3

  • تنظیم وحدت و صحنه مقدمه ، قسمت 1 Setting up Unity and the intro scene, part 1

  • تنظیم وحدت و صحنه مقدمه ، قسمت 2 Setting up Unity and the intro scene, part 2

  • اضافه کردن وسایل نقلیه بیشتر به صحنه ، قسمت 1 Adding more vehicles to the scene, part 1

  • اضافه کردن وسایل نقلیه بیشتر به صحنه ، قسمت 2 Adding more vehicles to the scene, part 2

  • انیمیشن وسایل نقلیه اضافی در صحنه مقدمه ، قسمت 1 Animating the additional vehicles in the intro scene, part 1

  • انیمیشن وسایل نقلیه اضافی در صحنه مقدماتی ، قسمت 2 Animating the additional vehicles in the intro scene, part 2

  • لیست کردن لیست اتومبیل به صورت پویا در C # Populating the car list dynamically in C#

  • قلاب دکمه ها تا چرخه از طریق اتومبیل های AR Hooking the buttons up to cycle through the AR cars

  • ایجاد اثر سیستم ذرات ، قسمت 1 Creating the particle system effect, part 1

  • ایجاد اثر سیستم ذرات ، قسمت 2 Creating the particle system effect, part 2

  • ایجاد و افزایش اثر سیستم ذرات Creating and tweaking the particle system effect

  • پایان دادن به صحنه مقدمه ، قسمت 1 Finishing the intro scene, part 1

  • پایان دادن به صحنه مقدمه ، قسمت 2 Finishing the intro scene, part 2

  • پایان دادن به صحنه مقدمه ، قسمت 3 Finishing the intro scene, part 3

  • پایان دادن به صحنه مقدمه ، قسمت 4 Finishing the intro scene, part 4

  • پایان دادن به صحنه مقدمه ، قسمت 5 Finishing the intro scene, part 5

4. صحنه اصلی: برنامه تجاری عملکرد ARCAR 4. Main Scene: ARCAR PERFORMANCE Commercial App

  • آماده سازی اتصال یونیتی به هوش مصنوعی مبتنی بر ابر ، قسمت 1 Preparing to connect Unity to the cloud-based AI, part 1

  • آماده سازی اتصال یونیتی به هوش مصنوعی مبتنی بر ابر ، قسمت 2 Preparing to connect Unity to the cloud-based AI, part 2

  • اتصال یونیتی به AI مبتنی بر ابر ، قسمت 1 Connecting Unity to the cloud-based AI, part 1

  • اتصال یونیتی به AI مبتنی بر ابر ، قسمت 2 Connecting Unity to the cloud-based AI, part 2

  • توضیح کد ارتباطات ، قسمت 1 Explaining the communication code, part 1

  • توضیح کد ارتباط ، قسمت 1.5 Explaining the communication code, part 1.5

  • توضیح کد ارتباط ، قسمت 2 Explaining the communication code, part 2

  • توضیح کد ارتباطات ، قسمت 3 Explaining the communication code, part 3

  • توضیح کد ارتباطات ، قسمت 4 Explaining the communication code, part 4

  • توضیح کد ارتباطات ، قسمت 5 Explaining the communication code, part 5

  • هدف تعریف شده توسط کاربر به علاوه کد ، قسمت 1 سفارشی Custom user-defined target plus code, part 1

  • هدف تعریف شده توسط کاربر به علاوه کد ، قسمت 2 سفارشی Custom user-defined target plus code, part 2

  • افتتاح انیمیشن درب اتومبیل Opening the car door animation

  • اولین تجربه کنترل صدا با صدای اتومبیل The first car voice-controlled AR experience

  • موتورهای خود را راه اندازی کنید ، درهای خود را ببندید Start your engines, close your doors

  • صادر کردن تست زمینه برای Android Exporting the field test for Android

  • صادر کردن تست درست برای iOS Exporting the field test for iOS

  • تست رشته من My field test

  • تغییر رنگ اتومبیل ها در AI Changing the color of the cars in the AI

  • رنگ ها را تغییر دهید ، قسمت 1 Change the colors, part 1

  • رنگ ها را تغییر دهید ، قسمت 2 Change the colors, part 2

  • بررسی رشته شامل کلمه کلیدی است Check the string contains the keyword

5. انیمیشن ها: اتومبیل 5. Animations: Cars

  • تبدیل لامبورگینی: انیمیشن پنجره ، قسمت 1 Convertible Lamborghini: Window animation, part 1

  • لامبورگینی قابل تبدیل: انیمیشن پنجره ، قسمت 2 Convertible Lamborghini: Window animation, part 2

  • تبدیل لامبورگینی: انیمیشن هود Convertible Lamborghini: Hood animation

  • لامبورگینی قابل تبدیل: موتور باز و تنه باز کنید Convertible Lamborghini: Open trunk and show engine

  • لامبورگینی قابل تبدیل: پخش ویدیو Convertible Lamborghini: Play video

  • تمرکز: انیمیشن درب راننده Tocus: Driver's door animation

  • Tocus: پنجره ها را باز کنید Tocus: Open windows

  • تمرکز: هود باز Tocus: Open hood

  • Tocus: باز کردن تنه Tocus: Open trunk

  • Tocus: پخش ویدیو Tocus: Play video

  • نارنجی لامبورگینی: درب راننده را باز کنید Orange Lamborghini: Open driver's door

  • نارنجی لامبورگینی: ویندوز ، هود و صندوق عقب Orange Lamborghini: Windows, hood, and trunk

  • نارنجی لامبورگینی: پخش ویدیو Orange Lamborghini: Play video

  • ماشین پلیس: انیمیشن Police car: Animations

6. سوئیچ دسته انیمیشن 6. The Animation's Handle Switch

  • به روزرسانی دسته ، قسمت 1 Upgrading the handle, part 1

  • به روزرسانی دسته ، قسمت 1.5 Upgrading the handle, part 1.5

  • به روزرسانی دسته ، قسمت 2 Upgrading the handle, part 2

  • بهبود کد ، قسمت 1 Improving the code, part 1

  • بهبود کد ، قسمت 2 Improving the code, part 2

  • رفع ویدیو Video fix

  • رفع صدا Audio fix

  • پانل سمت کشویی ، قسمت 1 Sliding side panel, part 1

  • صفحه جانبی کشویی ، قسمت 1.5 Sliding side panel, part 1.5

  • پانل سمت کشویی ، قسمت 2 Sliding side panel, part 2

7. پایان پروژه: هواپیماهای زمینی 7. Project End: Ground Planes

  • آماده سازی مقدماتی هواپیماهای زمینی ، قسمت 1 Ground planes intro preparation, part 1

  • آماده سازی مقدماتی هواپیماهای زمینی ، قسمت 2 Ground planes intro preparation, part 2

  • هواپیماهای زمینی ، قسمت 3 Ground planes, part 3

  • هواپیماهای زمینی ، قسمت 4 Ground planes, part 4

  • خلاصه ی پروژه Project summary

  • نتیجه گیری خلاصه پروژه Project summary conclusion

نمایش نظرات

آموزش ایجاد برنامه های کنترل صدا با صدا 1: ساخت یک برنامه ویترین اتومبیل
جزییات دوره
10h
81
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
10,938
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Diego Herrera
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Diego Herrera Diego Herrera

توسعه دهنده یونیتی و واقعیت افزوده

سلام، من دیگو هستم. من به مدت 16 سال در انگلستان مالک یک آژانس دیجیتال بودم، قبل از اینکه اخیراً به اسپانیا نقل مکان کنم و مسیر خود را تغییر دهم. تجربه من مجموعه ای از زبان های برنامه نویسی را پوشش می دهد و علاقه زیادی به فناوری جدید در زمینه دیجیتال دارم. من توسعه را در سال 2002 شروع کردم و شخصاً در زمینه های متعددی از جمله وب، توسعه برنامه، نرم افزار چند زبانه و سه بعدی کار کرده ام. من همچنین فناوری در انتظار ثبت اختراع را برای نرم افزار ایجاد شده برای خدمات بهداشت ملی بریتانیا (NHS) به ویژه خدمات آمبولانس ملی منتشر کرده ام. در طول زمان خود، کارکنان داخلی و خارجی را آموزش داده ام که به شرکت های مختلف در آموزش نرم افزار مورد نیاز خود کمک می کنند.

من اکنون وقت خود را صرف توسعه برنامه های سه بعدی، برنامه های واقعیت افزوده و آموزش دادن به دیگران برای انجام همین کار می کنم. در اوقات فراغت از عکاسی و ویرایش ویدیو لذت می برم.

به راحتی از طریق توییتر تحت نام مستعار DiegoHerreraUK با من تماس گرفته می شود، در صورت تمایل از من سؤال بپرسید و من تمام تلاش خود را برای کمک به من انجام خواهم داد.