آموزش متحرک سازی صحنه گفتگو در مایا

Animating a Dialogue Scene in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این مجموعه از آموزش های مایا شما را از طریق جریان کاری انیمیشن یک صحنه بازیگری مبتنی بر گفتگو هدایت می کند - از برنامه ریزی برای اجرا و ایجاد مواد مرجع ، از طریق مسدود کردن و متحرک سازی شخصیت به صورت سه بعدی. نرم افزار مورد نیاز: ... این مجموعه از آموزشهای مایا شما را از طریق روند کاری انیمیشن در یک صحنه بازیگری مبتنی بر گفتگو هدایت می کند - از برنامه ریزی برای اجرا و ایجاد مواد مرجع ، از طریق مسدود کردن و متحرک سازی شخصیت به صورت سه بعدی. ما در مورد اینکه چرا برنامه ریزی جامع و دقیق قبل از شروع انیمیشن مهم است و اینکه چرا کار با نظم خاص برای کیفیت و سرعت پروژه کلی مفید است ، بحث خواهیم کرد. با پایان این آموزش شما درک روشنی از نحوه عملکرد سریع و تمیز بهترین عملکرد ممکن در شخصیت خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک سازی صحنه گفتگو در مایا Animating a Dialogue Scene in Maya

  • ایجاد تصاویر کوچک و مراجع ویدیویی Creating Thumbnails and Video References

  • تنظیمات پروژه ، مجموعه های انتخاب و افزودن گفتگو Project Settings, Selection Sets, and Adding Dialogue

  • شخصیت های اصلی و زمان بندی Key Character Poses and Timing

  • پایان دادن به ایجاد شخصیت اصلی Finishing the Key Character Posing

  • متحرک سازی ریشه و پا Animating the Root and Feet

  • پایان انیمیشن ریشه و پا Finishing Root and Feet Animation

  • متحرک سازی ستون فقرات Animating the Spine

  • حرکت به سمت گردن و سر Moving on to the Neck and Head

  • متحرک کردن بازوها و دست ها Animating the Arms and Hands

  • به پایان رساندن انیمیشن دست و بازو Finishing the Arm and Hand Animation

  • متحرک سازی جهت چشم Animating the Eye Direction

  • توجه ما به ابروها Turning Our Attention to the Brows

  • متحرک کردن درپوش ها Animating the Lids

  • متحرک سازی فک Animating the Jaw

  • متحرک کردن اشکال دهان Animating the Mouth Shapes

  • انیمیشن انگشتی و انیمیشن نهایی لهستانی Finger Animation and Final Animation Polish

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی صحنه گفتگو در مایا
جزییات دوره
3h 31m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Ron Friedman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ron Friedman Ron Friedman

رون از سابقه اجرا با بیش از 21 سال تجربه به عنوان یک شخصیت متحرک ارائه می شود. با شروع انیمیشن 2D سنتی ، رون به همراه سایر صنایع تبدیل به 3D شد و هرگز به گذشته نگاه نکرد. وی در انیمیشن های ویژه (پیج مستر ، پرنسس قو) ، انیمیشن جلوه های تصویری برای فیلم (ون هلسینگ ، لمنی اسکیکت ، مه ، مارها در هواپیما) و انیمیشن Videogame (Robot Rising ، Immortal City ، City Of Heroes ، Adam Blaster ) و ناظر انیمیشن برای فیلم برنده جایزه اسکار ، "هزارتوی پان" بود. او همچنین مدیر انیمیشن در بازی ویدیویی Namco/Bandai "Afro Samurai" بود. رون در حال حاضر رهبر انیماتور استودیوی HitPoint در آمهرست ، ماساچوست با مجموعه ای از عناوین Fairies دیزنی است. وی همچنین در مرکز هنرهای تصویربرداری دیجیتال دانشگاه بوستون در والتهام ، MA و در انستیتوی هنر نیوانگلند در بروکلاین ، MA تدریس می کند.