آموزش نمونه برداری از اینفوگرافیک های تعاملی و نقشه ها در Ed Animate

Prototyping Interactive Infographics and Maps in Edge Animate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش Edge Animate ، ما با روش هایی برای نمونه سازی نمونه های اولیه اینفوگرافی های تعاملی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Edge Animate. در این آموزش Edge Animate ، ما تکنیک هایی را برای نمونه برداری از اینفوگرافیک های تعاملی یاد خواهیم گرفت. این دوره مناسب برای طراحان و هنرمندانی است که قبلاً دانش اولیه Adobe Edge Animate را دارند و برای قرار دادن در وب سایت یا نمونه اولیه برای کدگذاری دستی نیاز به ایجاد یک نقشه پاسخگو ، تعاملی یا اینفوگرافیک دارند. با پایان این آموزش Edge Animate ، ضمن یادگیری تکنیک هایی که می توانید در هر پروژه تعاملی مشابهی استفاده کنید ، یک نقشه دانشگاه ایجاد خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Edge Animate.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نمونه برداری از اینفوگرافیک های تعاملی و نقشه ها در Ed Animate Prototyping Interactive Infographics and Maps in Edge Animate

  • درباره منابع About the Resources

  • برش و آماده سازی نقشه در فتوشاپ Cropping and Prepping the Map in Photoshop

  • تنظیم Adobe Edge Animate File Setting up the Adobe Edge Animate File

  • کنترل نسخه برای پروژه ما Version Control for Our Project

  • وارد کردن عکسهای ساختمان پاسخگو و افزودن قابلیت دسترسی Importing the Responsive Building Photos and Adding Accessibility

  • متحرک کردن عکسهای ساختمانها در سرتاسر جدول زمانی Animating the Buildings Photos Across the Timeline

  • رسم کادر زمینه متن اطلاعاتی ما Drawing the Background Box for Our Informational Text

  • جعبه پس زمینه را متحرک کرده و یک تنظیمات آسان اضافه کنید Animate the Background Box and Add an Easing Setting

  • ایجاد و سبک سازی اطلاعات متنی برای ساختمان ها Creating and Styling the Text Information for the Buildings

  • تغییر اطلاعات متن برای هر ساختمان و افزودن انیمیشن Changing the Text Information for Each Building and Adding Animation

  • ساخت نماد دکمه پنهان/نمایش Making a Hide/Show Button Symbol

  • استفاده از گزینه های Stop و برچسب ها برای نماد پنهان/نمایش ما Using Stop Triggers and Labels to Our Hide/Show Symbol

  • متحرک نماد دکمه پنهان/نمایش Animating the Hide/Show Button Symbol

  • قرار دادن یک جدول زمانی و افزودن برچسب ها و راه اندازها Nesting a Timeline and Adding Labels and Triggers

  • کدگذاری دکمه پنهان/نمایش ما Coding Our Hide/Show Button

  • افزودن نقشه اردوگاه ها ، در دسترس قرار دادن آن ، و متحرک سازی یک Fade-in Adding the Camps Map, Making It Accessible, and Animating a Fade-in

  • رسم دکمه های ساختمانهای ما روی جدول زمانی اصلی Drawing the Buttons for Our Buildings on the Main Timeline

  • نوشتن کد برای فعال کردن تعامل ما Writing the Code to Get Our Interactivity Working

  • قرار دادن یک Arrow Svg Graphic در دکمه بازگشت ما Placing an Arrow Svg Graphic on Our Return Button

  • شماره گذاری دکمه های ساختمان ما Numbering Our Building Buttons

  • افزودن جعبه عنوان و انیمیشن رابط Adding the Title Box and Interface Animation

  • برچسب گذاری جدول زمانی برای دکمه های ما Labeling the Timeline for Our Buttons

  • عنوان ایجاد و انیمیشن Title Creation and Animation

  • رسم نمودار مستطیل و متحرک سازی آن Drawing a Rectangle Graphic and Animating It

  • تکثیر جعبه ها برای انیمیشن رابط Duplicating Boxes for Interface Animation

  • نقاط قوت و جعبه ها را در جدول زمانی ما با CSS نشان داده و پنهان کنید Show and Hide the Hotspots and Boxes on Our Timeline with CSS

  • افزودن ابزارک Google Map Adding a Google Map Widget

  • نهایی کردن انیمیشن رابط برای ساختمان ها Finalizing the Interface Animation for the Buildings

  • متحرک سازی نقاط داغ ما برای رویدادهای Roverover Animating Our Hot-spots for Rollover Events

  • انتقال انیمیشن های داغ نقطه ای به برچسب های صحیح Moving the Hot-spot Animations to the Correct Labels

  • کدگذاری راه اندازها به جدول زمانی برای کنترل بازپرداخت ها Coding Triggers to the Timeline to Control the Rollovers

  • ساختن دکمه نقطه داغ ساختمان 1 با عملکردها کار می کند Making the Building 1 Hot-spot Button Work with Actions

  • افزودن عملکردهای Mouse-over و Mouse-out Adding the Mouse-over and Mouse-out Actions

  • نامگذاری همه نقاط اصلی ساختمان Naming All of the Building Hotspots

  • تغییر موقعیت عناوین و افزودن یک گلوی پیکان Tweaking the Position of the Titles and Adding an Arrow Glyph

  • تنظیم نقاط اتصال متناسب با عنوان و نمودار پیکان Adjusting the Hotspots to Fit the Title and the Arrow Graphic

  • متحرک سازی عناوین و پیکان ها در Rollovers Animating the Titles and Arrows on the Rollovers

  • مراقبت از لکنت کانون داغ Taking Care of Hotspot Stuttering

  • متحرک سازی عناوین ساختمان رابط Animating the Interface Building Titles

  • انتشار پروژه Adobe Edge Animate Publishing the Adobe Edge Animate Project

  • بسته بندی کردن Wrapping Up

نمایش نظرات

آموزش نمونه برداری از اینفوگرافیک های تعاملی و نقشه ها در Ed Animate
جزییات دوره
1h 50m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mario Duilio Macari Mario Duilio Macari

ماریو Macari بیش از ده سال به عنوان یک رمزگذار متخصص در HTML5 ، CSS3 ، Javascript و سایر زبانهای سمت مشتری و سرور صرف کرده است. او همچنین یک هنرمند برنده جایزه است و دارای BFA در تصویرگری است. وی در پروژه هایی برای شرکت هایی مانند دیزنی ، اپل کامپیوتر ، مایکروسافت و کمیک دی سی کار کرده است. وی در حال حاضر در دو کالج جنوب شرقی ویسکانسین به تدریس در زمینه کدگذاری ، طراحی ، UX/UI و محصولات Adobe می پردازد. ماریو Macari دارای امتیاز "A +" با Better Business Bureau است.