آموزش دوره کارشناسی ارشد Pixel Art - سطح مبتدی تا متخصص/آزاد - دیدگاه‌های بازی (قسمت 2)

Pixel Art Master Course - Beginner to Expert/Freelance level - Game Perspectives (Part 2)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این قسمت 2 از دوره کارشناسی ارشد Pixel Art است که توسط یک متخصص ایجاد شده است - برای افرادی که می خواهند حرفه ای شوند.

این ویدیوها موارد زیر را پوشش خواهند داد:

1) مبانی دیدگاه‌های بازی ویدیویی (که با دیدگاه‌های تصویری متفاوت است)

2) اصول اولیه انیمیشن (مانند چرخه پیاده روی در 8 جهت)،

و خیلی چیزهای دیگر!

توصیه می شود قبل از اینکه وارد قسمت 2 شوید قسمت 1 از دوره کارشناسی ارشد Pixel Art را تمام کنید :)

تا کنون، دوره Pixel Art Master از این بخش ها تشکیل شده است:

  - بخش‌های مبتدی - همه اصول اولیه برای شروع را پوشش می‌دهد

  - مبانی دیدگاه بازی - پرسپکتیوهای مورد استفاده در بازی ها را پوشش می دهد

- سایه اندازی متوسط ​​و مطالعه مواد

قسمت 4 - در آینده...

این دوره به بخش هایی تقسیم می شود (هر بخش دارای یک مقدمه است).

برای این پروژه کلاسی ماکت هنری 1 پیکسلی ایجاد کنید. می‌توانید هر چشم‌انداز (نما) نشان‌داده‌شده در ویدیو (پلتفرمر، از بالا به پایین، rpg یا ایزومتریک) را انتخاب کنید.

ماکت باید شامل موارد زیر باشد:

1) Tileset

2) شخصیت

3) حداقل 3 شی مختلف

می‌توانید نمونه الگوبرداری RPG را ببینید (همچنین الگوهای لازم را برای کمک به شما پیدا خواهید کرد).


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 9.1 - پالت رنگ منسجم 9.1 - Cohesive color palette

  • 9.9 - انیمیشن های دشمن 9.9 - Enemy animations

  • 12.8 - کاشی های ایزومتریک 12.8 - Isometric Tiles

  • 10.4 - چرخه پیاده روی از بالا به پایین 10.4 - Top Down Walk Cycle

  • 11.4 - RPG Tileset 11.4 - RPG Tileset

  • 10.11 - اشیاء 10.11 - Objects

  • 9.13 - چالش پلتفرمر 9.13 - Platformer Challenge

  • 11.8 - قارچ 11.8 - Mushrooms

  • 11.7 - سینه 11.7 - Chest

  • 9.0 - مقدمه ای بر Platformer 9.0 - Introduction to Platformer

  • 11.9 - سنگ 11.9 - Rocks

  • 9.10 - تله 9.10 - Traps

  • 10.5 - کاشی چمنی از بالا به پایین 10.5 - Top Down Grass Tile

  • 12.9 - کاراکتر ایزومتریک 12.9 - Isometric Character

  • 12.0 - مقدمه ای بر نمای ایزومتریک 12.0 - Introduction to Isometric View

  • 9.7 - حمله شخصیت/آسیب/مرگ 9.7 - Character Attack/Damage/Death

  • 10.10 - وسیله نقلیه از بالا به پایین 10.10 - Top Down Vehicle

  • 10.3 - کاراکتر از بالا به پایین 10.3 - Top Down Character

  • 10.12 - ماکت از بالا به پایین 10.12 - Top Down Mock Up

  • 12.1 - نمای ایزومتریک چیست 12.1 - What is Isometric View

  • 9.5 - شخصیت Platformer 9.5 - Platformer Character

  • 11.6 - RPG Tree 11.6 - RPG Tree

  • 12.6 - جدول ایزومتریک 12.6 - Isometric Table

  • 11.0 - آشنایی با نمایش RPG 11.0 - Intoduction to RPG View

  • 9.8 - دشمن پلتفرمر 9.8 - Platformer Enemy

  • 10.1 - نمای بالا به پایین چیست 10.1 - What is Top Down View

  • 9.12 - انواع مختلف دیدگاه های پلتفرمر 9.12 - Different types of platformer perspectives

  • 11.3 - چرخه پیاده روی RPG 11.3 - RPG Walk Cycle

  • 9.4 - جزئیات پیش زمینه 9.4 - Foreground details

  • 12.3 - اتاق ایزومتریک 12.3 - Isometric Room

  • 10.2 - توضیح طراحی کاراکتر از بالا به پایین 10.2 - Top Down Character Design explanation

  • 11.11 - چالش RPG 11.11 - RPG Challenge

  • 12.7 - گلدان ایزومتریک 12.7 - Isometric Vase

  • 10.0 - مقدمه ای بر نمای بالا به پایین 10.0 - Introduction to Top Down View

  • 10.13 - چالش از بالا به پایین 10.13 - Top Down Challenge

  • 11.2 - طراحی شخصیت RPG 11.2 - RPG Character Design

  • 11.1 - RPG View چیست 11.1 - What is RPG View

  • 12.5 - پنجره ایزومتریک 12.5 - Isometric Window

  • 9.6 - انیمیشن های Platformer Idle و Walk/Run 9.6 - Platformer Idle and Walk/Run animations

  • مقدمه درس Lesson Introduction

  • 9.11 - Platformer Mock Up 9.11 - Platformer Mock Up

  • 9.2 - کاشی های پلتفرم 2 بعدی 9.2 - 2D Platformer Tiles

  • 12.4 - فرش ایزومتریک 12.4 - Isometric Carpet

  • 10.8 - کاشی های جاده و پیاده رو 10.8 - Road and Sidewalk Tiles

  • 12.10 - چالش ایزومتریک 12.10 - Isometric Challenge

  • 12.2 - شبکه ایزومتریک 12.2 - Isometric Grid

  • 11.10 - RPG Mock Up 11.10 - RPG Mock Up

  • 10.7 - مجموعه کاشی از بالا به پایین 10.7 - Top Down Tileset

  • 10.6 - کاشی خاکی از بالا به پایین 10.6 - Top Down Dirt Tile

  • 10.9 - خانه بالا پایین 10.9 - Top Down House

  • 11.5 - RPG House 11.5 - RPG House

  • 9.3 - پس زمینه Platformer 9.3 - Platformer Background

نمایش نظرات

آموزش دوره کارشناسی ارشد Pixel Art - سطح مبتدی تا متخصص/آزاد - دیدگاه‌های بازی (قسمت 2)
جزییات دوره
8h 27m
52
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,062
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mislav Majdandžić Mislav Majdandžić

CEO، Game Artist، Game Maker