نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
برنامه های تک صفحه ای واکنش پذیر ، نزدیک به زمان واقعی (SPA) ایجاد کنید که همزمانی را با استفاده از مدل Actor به راحتی کنترل می کنند و برای ذخیره/بازیابی وضعیت به پایگاه داده متکی نیستند. بازی های آنلاین چند نفره یک مثال عالی است ، بنابراین این ... طراحی سنتی بدون برنامه برای برنامه های وب با کلاسهای جدید برنامه های وب و افزایش انتظارات کاربر نهایی ، می تواند به طور فزاینده ای دردسرساز شود. این رویکرد سنتی ، جایی که برنامه وب در اصل یک جلوی بدون حالت است و همه حالت ها در یک پایگاه داده نوشته می شوند/خوانده می شوند ، هنگامی که بار کاری و نیازهای روزافزون برای سیستم های بسیار پاسخگو و نزدیک به زمان واقعی داشته باشیم ، کوتاه می آید. الزامات مربوط به مدیریت همزمانی ، مقیاس پذیری و تحمل خطا را اضافه کنید و رویکرد سنتی از جذابیت کمتری برخوردار می شود. با ترکیب ویژگی های Actor Model (Akka.NET) با قابلیت های SignalR و یک کتابخانه SPA جلویی ، ما می توانیم با سهولت بیشتری برنامه های وب SPA راکتیو ، دولتمند و همزمان ایجاد کنیم. در این دوره ، ما از مثال بازی های آنلاین چند نفره استفاده خواهیم کرد ، زیرا اینها نمونه ای عالی از همزمانی واکنش پذیر در عمل هستند.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
-
مقدمه
Introduction
-
انتقال به یک وب باهوش
The Move to a Stateful Web
-
چرا دولتمرد؟
Why Stateful?
-
بررسی اجمالی سیستمهای واکنشی
Overview of Reactive Systems
-
بررسی اجمالی معماری
Architectural Overview
-
طرح کلی دوره و پیش نیازهای پیشنهادی
Course Outline and Suggested Prerequisites
-
شروع کار در Visual Studio
Getting Started in Visual Studio
-
ایجاد اسکلت شروع HTML
Creating the Starting HTML Skeleton
-
خلاصه
Summary
ساخت بازیگران و کنترل کننده های بازی
Building the Player and Game Controller Actors
-
مقدمه
Introduction
-
طراحی مدل بازیگر بازی
Designing the Game Actor Model
-
ایجاد کلاسهای پیام
Creating the Message Classes
-
ایجاد بازیگر برای نمایندگی یک بازیکن
Creating an Actor to Represent a Player
-
ایجاد بازیگر کنترل کننده بازی
Creating the Game Controller Actor
-
نصب بازیگر سیستم در ASP.NET
Instantiating the Actor System in ASP.NET
-
خلاصه
Summary
ادغام Akka.NET با SignalR
Integrating Akka.NET with SignalR
-
مقدمه
Introduction
-
نمای کلی SignalR
Overview of SignalR
-
ادغام Akka.NET و SignalR
Integrating Akka.NET and SignalR
-
نصب SignalR
Installing SignalR
-
ایجاد رابط IGameEventsPusher
Creating the IGameEventsPusher Interface
-
ایجاد بازیگر SignalR Bridge
Creating the SignalR Bridge Actor
-
ایجاد SignalR GameHub
Creating the SignalR GameHub
-
پیاده سازی یک IGameEventsPusher
Implementing an IGameEventsPusher
-
سیم کشی بازیگر SignalR Bridge
Wiring-up the SignalR Bridge Actor
-
خلاصه
Summary
تکمیل رابط کاربری وب SPA با ناک اوت
Completing the SPA Web User Interface with Knockout
-
مقدمه
Introduction
-
Knockout.js بررسی اجمالی
Knockout.js Overview
-
نصب Knockout.js
Installing Knockout.js
-
ایجاد JavaScript ViewModel Player
Creating the Player JavaScript ViewModel
-
ایجاد Game ViewModel
Creating the Game ViewModel
-
تکمیل کد مشتری SignalR
Completing the SignalR Client Code
-
ایجاد Knockout Bindings
Creating Knockout Bindings
-
رفع منابع قابل مشاهده و از دست دادن حالت بازی
Fixing Observable References and Loss of Game State
-
خلاصه
Summary
میزبانی وضعیت بازی در سرویس ویندوز
Hosting Game State in a Windows Service
-
مقدمه
Introduction
-
بررسی اجمالی استفاده از سیستم های بازیگر سبک وزن
Overview of Using Lightweight Actor Systems
-
افزودن برنامه کنسول جدید برای نگه داشتن حالت بازی
Adding a New Console Application to Hold Game State
-
تغییر ASP.NET برای استفاده از بازیگران از راه دور
Modifying ASP.NET to Use Remote Actors
-
ایجاد سرویس Windows
Creating the Windows Service
-
خلاصه ، منابع و یادگیری بیشتر
Summary, Resources, and Further Learning
نمایش نظرات